OFFTOPIC edit 15/12-04: pahuudesta joulustressiin page7
- MissTracker
- Euro-Master in Training

Dakkus
Loppujen lopuksi jos nyt mietitään sellaisia asioita kuin valehtelua ja kaverin pettämistä, niin valkoisia valheita meistä on uskomattoman moni päästellyt pois tiehensä, eikö totta?
hyyyyyymöriä hyvät immeiset
En toki epäile alhaisia pisteitäkään, mutta yllättävän tuhmana ensimmäisen kerran tämän tehtyäni itseäni pidin

Loppujen lopuksi jos nyt mietitään sellaisia asioita kuin valehtelua ja kaverin pettämistä, niin valkoisia valheita meistä on uskomattoman moni päästellyt pois tiehensä, eikö totta?
hyyyyyymöriä hyvät immeiset
This is me. What is your excuse?
niinpä, mutta esimerkiksi nuo haistattelut... taitaa olla aika yleistä nykykielenkäytössä. Jopa asiakkaat on töissä lehmitelleet... Kerran yksi huusi vittua naama purppuranvärisenä... totesin tyynesti, että meidän tuotteemme kyllä saat, mutta vitun joudut ostamaan muualta. Äijän naama meni entistä tummemmaksi ja ympäristön muut asiakkaat räjähtivät nauruun 
Cinnamon wrote:niinpä, mutta esimerkiksi nuo haistattelut... taitaa olla aika yleistä nykykielenkäytössä. Jopa asiakkaat on töissä lehmitelleet... Kerran yksi huusi vittua naama purppuranvärisenä... totesin tyynesti, että meidän tuotteemme kyllä saat, mutta vitun joudut ostamaan muualta. Äijän naama meni entistä tummemmaksi ja ympäristön muut asiakkaat räjähtivät nauruun
Tulihan tämäkin vihdoin tehtyä, 24 pistettä tuli
, ja uskon
että loput "paheet" jäävät tekemättä, kun en hullussa
nuoruudessakaan niihin sortunut ja 25v:n kriisikin on ohi
.
Mutta, jos yksi kohta olis ollut "mennyt alasti uimaan Urho Kekkosen
muistomerkkiin?" niin olis tullut piste lisää
Kukahan
tämän tonttuilutestin on alunperin keksinyt..
Taas aika vaihtaa Avatar. Tunnustan, minäkin olen wrestling-fani, ja
tuosta alan harrastajat varmaan tietävät, kuka on mun suosikkipainija
No niin, sitten juhlistamaan Suomen itsenäisyyttä kukin tahollaan
Saattaa vaikka kertyä muutama setelikin sitten illalla juhlien
jatkoilla
että loput "paheet" jäävät tekemättä, kun en hullussa
nuoruudessakaan niihin sortunut ja 25v:n kriisikin on ohi
Mutta, jos yksi kohta olis ollut "mennyt alasti uimaan Urho Kekkosen
muistomerkkiin?" niin olis tullut piste lisää
Kukahantämän tonttuilutestin on alunperin keksinyt..
Taas aika vaihtaa Avatar. Tunnustan, minäkin olen wrestling-fani, ja
tuosta alan harrastajat varmaan tietävät, kuka on mun suosikkipainija
No niin, sitten juhlistamaan Suomen itsenäisyyttä kukin tahollaan

Saattaa vaikka kertyä muutama setelikin sitten illalla juhlien
jatkoilla
- _marianne_
- Euro-Regular in Training

-
Guest
Tämä sopinee tänne:
Kurjaa, että juuri minä joudun olemaan se, joka kertoo sinulle totuuden Joulupukista: olen melkoisen varma siitä, että Joulupukki onkin nainen!
Mietipä itse. Joulu on suuri, kaunis ja hyvin organisoitu yhteistapahtuma, jossa tärkeää on lämmin tunnelma ja toisista välittäminen. En voi millään kuvitella, että joku mies pystyisi järjestämään mitään sellaista.
Ensinnäkin harva on se mies, joka edes ajattelee lahjojen ostamista ennen kuin vasta Aattona. Ja kun miehet vihdoin pääsevät kauppaan, he ihmettelevät, kun myytävänä ei ole enää muuta kuin autotarvikkeita, jakoavainsarjoja ja krääsäsormuksia. Pelkästään jo tämän takia olen ihan varma siitä, että Joulupukki on nainen. Jos hän olisi mies, kukaan ei koskaan löytäisi kuusen alta muuta kuin jotakin omituista krääsää muovipussiin käärittynä.
Toinen vakava uskottavuusongelma on siinä, että miespuolinen pukki tuskin pääsisi perille. Ensinnäkään hänellä ei olisi poroja, koska kaikki olisi tapettu, nyljetty ja sidottu kiinni reen takapuskuriin. Miespukki vain kertoisi silmiään hölmistyneenä pyöritellen, että metsästyskautta oli vähän jatkettu. Petteri Punakuono olisi juuri lähetetty täytettäväksi.
Vaikka pukilla olisikin poro, perille pääsy olisi epätodennäköistä, sillä hän joka tapauksessa väistämättä eksyisi lumimyrskyyn, eikä hän mitenkään voisi pysähtyä kysyäkseen joltakulta tietä.
Vielä lisää syitä, miksi Joulupukki ei voi olla mies:
- Miehet eivät osaa pakata
- Miehet ennemmin kuolisivat kuin pukeutuisivat punaiseen samettiin
- Miehet eivät vastaa kirjeisiin
- "Onkos täällä kilttejä lapsia" ei sovi iskurepliikiksi
- Ja lopuksi: vastuunotto joulusta vaatisi sitoutumista
Voin hyvin uskoa, että kaikki muut taruolennot ovat miehiä. Väinämöinen jahtasi puolet itseään nuorempia naisia - selvä mies. Cupido tykkää lennellä ympäriinsä aseistettuna. Peter Pan ei koskaan kasvanut aikuiseksi. Kuka tahansa näistä läpäisisi koska tahansa testosteroni-testin. Mutta joulupukki? Ei mitään toivoa!
Kurjaa, että juuri minä joudun olemaan se, joka kertoo sinulle totuuden Joulupukista: olen melkoisen varma siitä, että Joulupukki onkin nainen!
Mietipä itse. Joulu on suuri, kaunis ja hyvin organisoitu yhteistapahtuma, jossa tärkeää on lämmin tunnelma ja toisista välittäminen. En voi millään kuvitella, että joku mies pystyisi järjestämään mitään sellaista.
Ensinnäkin harva on se mies, joka edes ajattelee lahjojen ostamista ennen kuin vasta Aattona. Ja kun miehet vihdoin pääsevät kauppaan, he ihmettelevät, kun myytävänä ei ole enää muuta kuin autotarvikkeita, jakoavainsarjoja ja krääsäsormuksia. Pelkästään jo tämän takia olen ihan varma siitä, että Joulupukki on nainen. Jos hän olisi mies, kukaan ei koskaan löytäisi kuusen alta muuta kuin jotakin omituista krääsää muovipussiin käärittynä.
Toinen vakava uskottavuusongelma on siinä, että miespuolinen pukki tuskin pääsisi perille. Ensinnäkään hänellä ei olisi poroja, koska kaikki olisi tapettu, nyljetty ja sidottu kiinni reen takapuskuriin. Miespukki vain kertoisi silmiään hölmistyneenä pyöritellen, että metsästyskautta oli vähän jatkettu. Petteri Punakuono olisi juuri lähetetty täytettäväksi.
Vaikka pukilla olisikin poro, perille pääsy olisi epätodennäköistä, sillä hän joka tapauksessa väistämättä eksyisi lumimyrskyyn, eikä hän mitenkään voisi pysähtyä kysyäkseen joltakulta tietä.
Vielä lisää syitä, miksi Joulupukki ei voi olla mies:
- Miehet eivät osaa pakata
- Miehet ennemmin kuolisivat kuin pukeutuisivat punaiseen samettiin
- Miehet eivät vastaa kirjeisiin
- "Onkos täällä kilttejä lapsia" ei sovi iskurepliikiksi
- Ja lopuksi: vastuunotto joulusta vaatisi sitoutumista
Voin hyvin uskoa, että kaikki muut taruolennot ovat miehiä. Väinämöinen jahtasi puolet itseään nuorempia naisia - selvä mies. Cupido tykkää lennellä ympäriinsä aseistettuna. Peter Pan ei koskaan kasvanut aikuiseksi. Kuka tahansa näistä läpäisisi koska tahansa testosteroni-testin. Mutta joulupukki? Ei mitään toivoa!
Testaa sukupuolesi
No niin, herätetääs tämä aihe hieman toisenlaisella totuustestillä, elikäs:
Testaa sukupuolesi
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 16
Sinä olet mies.
Hmm, olisin voinut kuvitella saavani enemmän naisellisuuspisteitä, mut tiedä häntä. En valita tuloksesta!
Testaa sukupuolesi
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 16
Sinä olet mies.
Hmm, olisin voinut kuvitella saavani enemmän naisellisuuspisteitä, mut tiedä häntä. En valita tuloksesta!