plek - biljetten - verschil met 330 - nick 330371 (000) ajax_rotterdam 361331(-040)Lucaz 527220(-151)_Marcel_
gaper moet nog best wel veel blijven invoeren om niet weer uit de top 330 en weer terug te vallen in dit lijstje
Ik zal proberen dit lijstje met een voor mij werkbare frequentie bij te werken. Ben je ook op weg naar de top 330 laat even een berichtje hier achter met persoonlijke referer code dan zal ik je erbij zetten.
NB gebruik van kleuren. groen is verbetering
zwart is gelijk gebleven of nieuw rood is verslechtering
Geeft helemaal niks hoor het is hun werk.
Er zijn heus wel meer mensen die een keer veel biljetten komen storten.
Of nog beter is om gewoon een rekening bij rabo of postbank te openen.
plek - biljetten - verschil met 330 - nick 330373 (000) biggben 362331(-042)Lucaz 523222(-151)_Marcel_
Zijn er niet meer forumers die niet in de top330 zitten strakkies ben ik in mn eentje want lucaz is er ook bijna
Ik zal proberen dit lijstje met een voor mij werkbare frequentie bij te werken. Ben je ook op weg naar de top 330 laat even een berichtje hier achter met persoonlijke referer code dan zal ik je erbij zetten.
plek - biljetten - verschil met 330 - nick 330373 (000) biggben 361337(-036)Lucaz 521225(-148)_Marcel_
plek - biljetten - verschil met 330 - nick 330375 (000) ajax_rotterdam 367337(-038)Lucaz 507235(-140)_Marcel_
lekkere dag voor mezelf, ben maar liefst 14 plaatsen gestegen in de ranking. Helaas is lucaz weer ietsje gezakt
Marcel, als je bij de statistieken en dan bij biljetten de nederlandse invoer bekijkt dan kun je vrij simpel een aantal users vinden die proberen plaats 330 te bereiken. Ik denk dat een groot aantal van deze users nog niet actief is op het forum.
_Marcel_ wrote:Stand donderdag 13 januari 2005 18:00u
bestorming van de nederlandse plek 330
plek - biljetten - verschil met 330 - nick 330373 (000) biggben 362331(-042)Lucaz 523222(-151)_Marcel_
Zijn er niet meer forumers die niet in de top330 zitten strakkies ben ik in mn eentje want lucaz is er ook bijna
Nou 'bijna' ik blijf steken met een verschil van 35/40 biljetten.
Vraagje: hoeveel biljetten kan men uit een pinautomaat halen tegelijk?
_Marcel_ wrote:Stand donderdag 13 januari 2005 18:00u
bestorming van de nederlandse plek 330
Nou 'bijna' ik blijf steken met een verschil van 35/40 biljetten.
Vraagje: hoeveel biljetten kan men uit een pinautomaat halen tegelijk?
Edit: opzich is het niet zo moeilijk mensen rond plaats 330 te vinden, maar de referercode wordt een ander verhaal...
Technisch gesproken kunnen er maximaal 30 biljetten uit een gewone
automaat. Een automaat in een bankfiliaal kan maximaal ongeveer 60
biljetten per keer uitgeven. Als je meer wilt moet je naar de hoofdkas.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Elmo wrote:Technisch gesproken kunnen er maximaal 30 biljetten uit een gewone
automaat. Een automaat in een bankfiliaal kan maximaal ongeveer 60
biljetten per keer uitgeven. Als je meer wilt moet je naar de hoofdkas.
Rabobank ATM 40.
Als je meer wil hebben doe je 2x 40 = 80 enz
jabosa2 wrote:Marcel, als je bij de statistieken en dan bij biljetten de nederlandse invoer bekijkt dan kun je vrij simpel een aantal users vinden die proberen plaats 330 te bereiken. Ik denk dat een groot aantal van deze users nog niet actief is op het forum.
Ik kan wel veel users in de lijst zetten, maar ik wil juist de mensen die actief op het forum zijn in het lijstje zetten. Ik heb echter geen idee hoe ik die mensen naar het forum krijg