Amii, emppu ja mie olemme samassa kulkineessa. Jälleen.avij wrote:Mä laivailen XPRS:llä pe 11:30-14:00 ja samalla paatilla su 16:30-19:00. Katsellaan satamassa / laivalla jos törmäillään.
Tallinnan miitti 26-28.8
- Luumi
- Forum Moderator

Re: Tallinnan miitti 26-28.8
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
- Juristi M
- Euro-Master in Training

Minulla muuttui tämä miitti mahdollisesti yhden päivän pikakäynniksi. Olen sen verran kipeänä, etten lähde tänään tartuttamaan teitä muita. Jos olen lauantai-aamuna riittävän hyvässä kunnossa niin tulen jollain aamulaivalla päiväksi Tallinnaan.
- avij
- Forum Moderator

Swedbankin automaatit lienevät parhaita. Kun sellaisesta valitsee small denominations -valinnan (tms) ja antaa summaksi 135e, niin tulee viitosia ja kymppejä. Kaikissa Swedbankin automaateissa ei ole viitosia, ja jos on, niin voi tulla painotuoreita. Ainakin Viru 27a:n kohdalla oleva Swedbankin tomaatti antaa käytettyjä lappuja.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Toivottavasti tulet. Olisi kivaa nähdä. Me ei pöpöjä pelätäJuristi M wrote:Minulla muuttui tämä miitti mahdollisesti yhden päivän pikakäynniksi. Olen sen verran kipeänä, etten lähde tänään tartuttamaan teitä muita. Jos olen lauantai-aamuna riittävän hyvässä kunnossa niin tulen jollain aamulaivalla päiväksi Tallinnaan.
-
brewerhki
- Euro-Master

Pöpöt pelkää meitäJukkap wrote:Toivottavasti tulet. Olisi kivaa nähdä. Me ei pöpöjä pelätäJuristi M wrote:Minulla muuttui tämä miitti mahdollisesti yhden päivän pikakäynniksi. Olen sen verran kipeänä, etten lähde tänään tartuttamaan teitä muita. Jos olen lauantai-aamuna riittävän hyvässä kunnossa niin tulen jollain aamulaivalla päiväksi Tallinnaan.
- avij
- Forum Moderator

Aiemmin mainitsemani automaatti oli tyhjentynyt yön aikana, joten päivän saaliini hain tällä kerralla rautatieaseman automaatista. Siellä 6. raiteen tienoilla.
- Juristi M
- Euro-Master in Training

Päädyin nyt sitten kuitenkin pysymään kotona. Mukavaa miittiä & terveiset kaikille osallistujille.Juristi M wrote:Minulla muuttui tämä miitti mahdollisesti yhden päivän pikakäynniksi. Olen sen verran kipeänä, etten lähde tänään tartuttamaan teitä muita. Jos olen lauantai-aamuna riittävän hyvässä kunnossa niin tulen jollain aamulaivalla päiväksi Tallinnaan.
Sunnuntaina kierto ajelu lähtö klo 10.40 Viru aukiolta.
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

D-terminaalissa oleva Swedbankin ATM antaa kivasti käytettyjä vitosia, myös vanhanmallisia
Hieno kokemus jälleen kerran. Huippuna sunnuntaipäivä, kun ei tienny viel puolilta päivin et joutuuko uimaan kotio
No loppu hyvin kaikki hyvin. Just palailin kotiosoitteeseen ja vanhat avaimetkin kävi ulko-oveen, et silleekin ihan jees. Kiitos Jukkap:lle järjestelyistä ja samoin kaikille osallistujille, kivaa oli. 
Kiitos kaikille seurasta ja JukkaP:lle järjestelyistä. Mukavaa oli nähdä teitä kaikkia taas!
Juristille paranemisia!
Loppu hyvin kaikki hyvin!
Juristille paranemisia!
Loppu hyvin kaikki hyvin!
- avij
- Forum Moderator

Köh.. Taisin miitissä sanoa, että jos vaikka kaksi osumaa tulisi Kraanin kanssa niin olisi kiva. Ensimmäinen tuli tuossa aiemmin päivällä, ja nyt tuli tuollainen:
Nämä kympit olivat peräisin Viru 27a:n kohdalla olevasta Swedbankin automaatista. Käytettyjä lappuja kaikki. Ja näitä lappuja on vielä kirjaamatta iso pino.
edit: Näistä kympeistä tuli sellaiset 70 osumaa Kraanin kanssa.
edit: Näistä kympeistä tuli sellaiset 70 osumaa Kraanin kanssa.