Yippo wrote:
Arto on mut unohtanut kokonaan listalta vaikka eka viesti on tokasivulla.
arto wrote:
Päivitys ohjeet:
Tehkää yksi viesti, jota päivitätte loppu kuusta. (lue sivun 10 viestit) Jatkossa huomion vain viestit sivusta 11 eteenpäin.
Niinpä
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä. Tilastoni
Yippo wrote:
Arto on mut unohtanut kokonaan listalta vaikka eka viesti on tokasivulla.
arto wrote:
Päivitys ohjeet:
Tehkää yksi viesti, jota päivitätte loppu kuusta. (lue sivun 10 viestit) Jatkossa huomion vain viestit sivusta 11 eteenpäin.
Niinpä
Niin se oli siis mun ainoa viesti, mutta ehkä mulle on käynyt samoin kuin Klazulle etten ole päivittänyt pitkään aikaan ja lentänyt siksi listalta...
arto wrote:Jatkossa huomion vain viestit sivusta 11 eteenpäin.
Niin se oli siis mun ainoa viesti, mutta ehkä mulle on käynyt samoin kuin Klazulle etten ole päivittänyt pitkään aikaan ja lentänyt siksi listalta...
Näin on. Tuossa siis lukee, että kun sinun viestisi on sivulla 2 eikä sivulla 11, 12, 13, 14 tai jollakin siitä eteenpäin, sitä ei enää huomioida lainkaan. Vaikka päivittäisit sitä. Eli tee uusi viesti.
arto wrote:Jatkossa huomion vain viestit sivusta 11 eteenpäin.
Näin on. Tuossa siis lukee, että kun sinun viestisi on sivulla 2 eikä sivulla 11, 12, 13, 14 tai jollakin siitä eteenpäin, sitä ei enää huomioida lainkaan. Vaikka päivittäisit sitä. Eli tee uusi viesti.
Juu, tein uuden viestin. Enkä ollut tuota ensimmäistä koskaan päivittänyt. Se oli vaan se tilanne mikä joskus oli.
Olisi joulukuun päivityksen aika. Teen sen seuraava viikonloppuna, jos olet päivittänyt tietosi 31.12 aamuun mennessä pääset varmasti uusilla luvuilla mukaan tilastoihin.
Huom! Tässä päivityksessä tippuvat kaikki ne pois, jotka eivät ole päivittäneet tietojaan 1.11 jälkeen.
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu", Muumipappa
"Storms probably exist only to be able to have sunrise after them", Moomin Visit My Forest
Joulukuun tiedot ovat valmiit. Niitä voi tarkastella lähemmin täällä. Muutama koki jälleen pudotuksen. Saman verran viime kerralla pudotuksen kokeneita olivat päivittäneet tietonsa ja päässeet takaisin.
Seuraaville henkilöille olisi toivomus:
Angelica
jani73
Kyypupu
roo
Teillä on sivusta 11 eteenpäin useampi viesti kuin yksi. Voisitte toimia niin kuin Ms Money tai KimmoJ ja tehdä linkin viestistäsi siihen jota päivität jatkossa tai tyhjentää sen luvuista.
arto wrote:Joulukuun tiedot ovat valmiit. Niitä voi tarkastella lähemmin täällä. Muutama koki jälleen pudotuksen. Saman verran viime kerralla pudotuksen kokeneita olivat päivittäneet tietonsa ja päässeet takaisin.
Seuraaville henkilöille olisi toivomus:
Angelica
jani73
Kyypupu
roo
Teillä on sivusta 11 eteenpäin useampi viesti kuin yksi. Voisitte toimia niin kuin Ms Money tai KimmoJ ja tehdä linkin viestistäsi siihen jota päivität jatkossa tai tyhjentää sen luvuista.
done
Life isn't like a box of chocolates . . it's more like a jar of jalapenos. What you do today, might burn your butt tomorrow.
Kappas perkuletta, olen viimeisenä jäljellä 100% kerhossa. Saapi kattoa kuinka kauan. Edellisestä osumasta sen verran aikaa, että kohta varmaan jo napsahtaa.