Maar goed, mooi dat er weer nieuwe leden zijn! 23 nu in totaal, waarvan tot dusver 20 actieve!
[Off-Topic] WhatPulse
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- astrostart
- Euro-Regular in Training

- astrostart

- eddydevries
- Forum Moderator

Voorlopig tellen alleen mijn clicks en aanslagen (ik bedoel dus toetsaanslagen, geen bomaanslagen
) thuis mee.
Mijn computer op mijn werk krijgt binnenkort (iig vóór 1 mei) Windows XP i.p.v. Windows 2000. Daarvoor moet ik de bestanden die mee moeten apart zetten.
Ik betwijfel, of ze het goed vinden als ze zien dat ik Pulse erop heb staan (en mee wil nemen), dus ik wacht met downloaden daar totdat ik overgezet ben (dan kan ik weer een tijdje voort).
Zodra dat gebeurd is zullen mijn aantallen veel sneller stijgen (tekenen levert veel clicks op en het schrijven van brieven, verslagen, formulieren, e-mails en het maken van berekeningen leveren veel aanslagen op).
Mijn computer op mijn werk krijgt binnenkort (iig vóór 1 mei) Windows XP i.p.v. Windows 2000. Daarvoor moet ik de bestanden die mee moeten apart zetten.
Ik betwijfel, of ze het goed vinden als ze zien dat ik Pulse erop heb staan (en mee wil nemen), dus ik wacht met downloaden daar totdat ik overgezet ben (dan kan ik weer een tijdje voort).
Zodra dat gebeurd is zullen mijn aantallen veel sneller stijgen (tekenen levert veel clicks op en het schrijven van brieven, verslagen, formulieren, e-mails en het maken van berekeningen leveren veel aanslagen op).
Last edited by eddydevries on Sun Mar 25, 2007 6:36 am, edited 1 time in total.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- T&M Enschede

- eddydevries
- Forum Moderator

Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
Eddy - Rotterdam - NL
- PdeJongh
- Euro-Master in Training

Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clickseddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
- nickzy
- Euro-Master

Ja dat doe ik ook maar het is wel handig als je hem automatisch laat pulsen want stel dat je het vergeet om op de w te klikken dan is strx alles weg als je je pc uitzet...PdeJongh wrote:Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clickseddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
- PdeJongh
- Euro-Master in Training

Nou.... gister drukte ik per ongeluk op afsluiten (is op m'n laptop maar 1 knop). Ik dacht.. f*ck. Maar toen ik em weer aanzette stonden ze er gewoon nog opnickzy wrote:Ja dat doe ik ook maar het is wel handig als je hem automatisch laat pulsen want stel dat je het vergeet om op de w te klikken dan is strx alles weg als je je pc uitzet...PdeJongh wrote:Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clickseddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...