laten we beginnen met de vraag of dit überhaupt zou moeten gebeuren. wat mij betreft namelijk niet; ik ben niet overtuigd van de goede bedoelingen van romeotango. (en met mij ook anderen, getuige de PMs die ik heb mogen ontvangen)€€F wrote:wie bespreekt dit verder met wie of dit kan???
romeotango drie keer onderuit en onterecht
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Crazy Bob NLI
- Phaseolus
- Forum Moderator

Ik zou willen voorstellen dat Mr€uro misschien rechtstreeks contact opneemt met de Team RomeoTango om dit gesprek te beëindigen.€€F wrote:wie bespreekt dit verder met wie of dit kan???
Mr. €uro heeft enkele voorstellen gemaakt en als iedereen ermee eens is dan kunnen we, allen, verder rustig onze eurobiljetten invoeren...
Zoals Mr. €uro het uitgelegd heeft zijn het uiteindelijk de administrators die daarover beslissen. Laten we dus wachten op hun beslissing...
bedankt
Mag ik nu buiten dit alles een vraagje stellen?
Wat mij hier in dit volledig forum opvalt. Waarom kan niemand zijn reeele naam gebruiken die hij ook gebruikt bij het inbrengen van biljetten ?
Is hier maar raden wie reageert en waarom die zo reageert?
Ik persoonlijk kan al denken waarom !!!!
Grtz
Luc
Wat mij hier in dit volledig forum opvalt. Waarom kan niemand zijn reeele naam gebruiken die hij ook gebruikt bij het inbrengen van biljetten ?
Is hier maar raden wie reageert en waarom die zo reageert?
Ik persoonlijk kan al denken waarom !!!!
Grtz
Luc
ex-Mede-inbrenger van eurobill's van Romeotango
- bhoeyb
- Euro-Master

Ik denk dat Nerzhul hier enkele rake opmerkingen geeft.Nerzhul wrote:Just a couple of quick thoughts for you guys.
- You should trust our (avijs and my) judgement. We can spot a fake pattern from normal entries, especially when we have a sample size of millions of 100% valid notes to compare our data to (thank you ans, JRK, bhoeyb and all the many many other users). If in doubt we ALWAYS decide "pro reo", which is why romeotango got to enter 54.000 notes again (after having been convicted already once) in the first place. Do you really think we're not monitoring the database for suspicious entries?
- As always I can't and don't want to comment this case of faking, simply to not give fakers a hint of which patterns and criteria we're looking at. But consider the following - out of 249 unmoderated hits 244 were active hits from romeotango. These thousands and thousands of notes are all still lying around in a safe, eh?
- Of course you can always explain suspicious entries SOMEHOW. "Oops, I forgot to enter half of that brand new bundle until a month later." Sorry, if such alien things happen to you regularly EBT is not the place for you.
Softwarematig kan er veel verklaard worden ... wie wat ook mag beweren!
- hailtotheking
- Euro-Master

Ik kan zelf niet bij de database of conclusies trekken.
Echter Nerzhul heeft aangegegeven dat door jullie niet te goeder trouw wordt gehandeld.
Bovengenoemde uitlatingen zie ik dan ook meer als het aanleggen van een rookgordijn.
Ik vertrouw op het oordeel van Avij en Nerzhul.
Voor mij zijn jullie dan ook Exit en einde oefening.
Zoek een andere hobby!!
HTTK 
Echter Nerzhul heeft aangegegeven dat door jullie niet te goeder trouw wordt gehandeld.
Bovengenoemde uitlatingen zie ik dan ook meer als het aanleggen van een rookgordijn.
Ik vertrouw op het oordeel van Avij en Nerzhul.
Voor mij zijn jullie dan ook Exit en einde oefening.
Zoek een andere hobby!!
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
Hoi Luc,
Ik voer mijn biljetten in onder dezelfde nickname als hier evenals de overige mensen die ik in dit topic ben tegengekomen, dus dat is niet echt een sterk argument.
Wat betreft jullie charme offensief, ik heb het volste vertrouwen in Nerzhul en avij. Als zij menen van iemand 50.000 biljetten te verwijderen hebben ze daar zonder twijfel sluitend bewijs voor en dus niet alleen een aantal hits in een serie.
Het feit dat jullie het forum eindelijk gevonden hebben zou kunnen bewijzen dat jullie EBT inderdaad een leuke site vinden dus ik zou zeggen toon je goede wil om vanaf nu biljetten in te geven zoals we het hier bij EBT gewend zijn, en dan komt alles wel weer goed. Ow, en vergeet dan vooral niet onder Luc in te voeren.
Groet,
Smike.
Ik voer mijn biljetten in onder dezelfde nickname als hier evenals de overige mensen die ik in dit topic ben tegengekomen, dus dat is niet echt een sterk argument.
Wat betreft jullie charme offensief, ik heb het volste vertrouwen in Nerzhul en avij. Als zij menen van iemand 50.000 biljetten te verwijderen hebben ze daar zonder twijfel sluitend bewijs voor en dus niet alleen een aantal hits in een serie.
Het feit dat jullie het forum eindelijk gevonden hebben zou kunnen bewijzen dat jullie EBT inderdaad een leuke site vinden dus ik zou zeggen toon je goede wil om vanaf nu biljetten in te geven zoals we het hier bij EBT gewend zijn, en dan komt alles wel weer goed. Ow, en vergeet dan vooral niet onder Luc in te voeren.
Groet,
Smike.
- DrGreenTom
- Euro-Expert

in mijn geval is het omdat ik op alle fora deze nickname (en avatar) gebruik, maar dat op het reguliere EBT deze al door een andere gebruiker ingenomen was.luc wrote:Mag ik nu buiten dit alles een vraagje stellen?
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
luc wrote:Waarom kan niemand zijn reeele naam gebruiken die hij ook gebruikt bij het inbrengen van biljetten ?
Er is een heel klein aantal waarbij dat zo is.
Redenen kunnen zijn zoals die van Jules hierboven of dat je je nickname op EBT wel kan veranderen maar op het forum niet (enkel via een omweg via forumbeheerders).
- Wouter1
- Euro-Expert in Training

Als voormalig veelposter voel ik mij geroepen te reageren in dit fascinerende topic.
feiten:
Een user rt is meermaals gesnapt op - op zijn minst - verdacht gedrag.
Deze user rt is door de moderators bestraft.
User rt gaat bij andere EBTers op bezoek om zijn gelijk te bewijzen.
user rt vind na meerdere pogingen eindelijk toegang tot het forum
user rt is wel in staat per dag vele duizenden biljetten in te voeren.
vragen:
Waarom is rt nooit naar een bijeenkomst gekomen?
Als je dermate fan bent van EBT ( en zo mag je toch wel genoemd worden als je per dag meer invoerd dan menig user in een jaar, om de volgende dag te constateren dat de biljetten gewist zijn ...) had daar veel opgelost kunnen worden.
Waarom accepteert rt de regels van het spel niet?
EBT is een gemeenschap van spelende mensen, als het spel niet volgens de regels gespeeld wordt, ben je af. Zo simpel is het.
waarom heeft rt de boel zo lang aan laten modderen?
Hij spreekt zelf van vele vele uren. M.i. had hij veel eerder contact op kunnen/moeten nemen.
Conclusie:
rt houdt zich aan de spelregels of accepteert dat de moderators - namens ons allen - keer op keer zullen ingrijpen als zij fraude menen te bespeuren.
Alleen zo blijft het spelletje EBT voor de hele gemeenschap leukl!
feiten:
Een user rt is meermaals gesnapt op - op zijn minst - verdacht gedrag.
Deze user rt is door de moderators bestraft.
User rt gaat bij andere EBTers op bezoek om zijn gelijk te bewijzen.
user rt vind na meerdere pogingen eindelijk toegang tot het forum
user rt is wel in staat per dag vele duizenden biljetten in te voeren.
vragen:
Waarom is rt nooit naar een bijeenkomst gekomen?
Als je dermate fan bent van EBT ( en zo mag je toch wel genoemd worden als je per dag meer invoerd dan menig user in een jaar, om de volgende dag te constateren dat de biljetten gewist zijn ...) had daar veel opgelost kunnen worden.
Waarom accepteert rt de regels van het spel niet?
EBT is een gemeenschap van spelende mensen, als het spel niet volgens de regels gespeeld wordt, ben je af. Zo simpel is het.
waarom heeft rt de boel zo lang aan laten modderen?
Hij spreekt zelf van vele vele uren. M.i. had hij veel eerder contact op kunnen/moeten nemen.
Conclusie:
rt houdt zich aan de spelregels of accepteert dat de moderators - namens ons allen - keer op keer zullen ingrijpen als zij fraude menen te bespeuren.
Alleen zo blijft het spelletje EBT voor de hele gemeenschap leukl!
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
- hailtotheking
- Euro-Master

Pertinent mee oneens.vermeer wrote:Laten we een anonieme stemming houden of het verdampen van de biljetten van romeotango terecht of onterecht was.
Avij en Nerzhul zijn de aangewezen om dit te beoordelen.
En ik heb geen enkele om aan hun deskundigheid te twijfelen.
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play