Het klopt dat je bij 5 euro munten terug krijgt
Wisselautomaten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Crazy Bob
- Forum Moderator

inderdaad alleen toegankelijk als je door de douane bent gegaanGP wrote:Beide zijn dus alleen toegankelijk als je vliegt?
Het klopt dat je bij 5 euro munten terug krijgt.. Bij mij zaten er ook alleen nieuwe 5jes in. Slecht voor het hit-ratio, maar je stijgt wel op de lijsten
(je hoeft natuurlijk niet per sé te vliegen, bijvoorbeeld als je een extreem goedkope one-way met easyJet of SkyEurope hebt geboekt, wel incheckt en door de douane gaat, maar vervolgens denkt: laat maar
Van de zomer gaan we weer met het vliegtuig weg! Dus ik weet wel wat ik als eerste ga doen op luchthaven Schiphol

My Statistics
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
MoneyMiljonair
EuroClix
dan zou ik ze echt aanklagen!vermeer wrote:Op diverse duitse treinstations staan apparaten voor telefoonkaarten. Geld er in en op annuleren drukken en je krijgt de bankbiljetten als 2 euro munten terug. In ieder geval Kiel, Rendsburg en Essen, maar ongetwijfeld meer stations. Mooie manier om je bankbiljetten in Duitsland achter te laten. Doe het echter niet altijd met, want de munten kunnen ook eens op zijn in het apparaat. Je krijgt nog even 1 euromunten, maar als ook die op zijn, dan krijg je niets meer terug.
Als ik in de buurt was, deed ik altijd wisselen in Ahoy. In de hal heb je een wisselautomaat voor bankbiljetten waar 10 en 20 uitkomt...
Is alweer tijdje geleden. Ben momenteel wat meer low-profile.
- MM8_NL
- Euro-Master

Ook bij ons op de heenreis alleen nieuwe vijfjes dus niet teveel gewisseld. Op de terugweg was de automaat buiten gebruik.GP wrote:Beide zijn dus alleen toegankelijk als je vliegt?
Het klopt dat je bij 5 euro munten terug krijgt.. Bij mij zaten er ook alleen nieuwe 5jes in. Slecht voor het hit-ratio, maar je stijgt wel op de lijsten
Ik heb besloten om gewoon een stuk of 10
naar Schiphol mee te nemen als ik ga (in augustus pas
) en die allemaal te wisselen daar. Zodat ik gewoon makkelijk aan veel 5jes kom en die allemaal kan rondstrooien in Griekenland! 
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix
- eddydevries
- Forum Moderator

Als je ze maar wel noteert, anders heb je er weinig aanGP wrote:Ik heb besloten om gewoon een stuk of 10naar Schiphol mee te nemen als ik ga (in augustus pas
) en die allemaal te wisselen daar. Zodat ik gewoon makkelijk aan veel 5jes kom en die allemaal kan rondstrooien in Griekenland!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ook dat is waarom ik ze pas haal op schiphol, dan heb ik wat te doen in het vliegtuig 
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix