Het klopt dat je bij 5 euro munten terug krijgt .. Bij mij zaten er ook alleen nieuwe 5jes in. Slecht voor het hit-ratio, maar je stijgt wel op de lijsten
GP wrote:Beide zijn dus alleen toegankelijk als je vliegt?
Het klopt dat je bij 5 euro munten terug krijgt .. Bij mij zaten er ook alleen nieuwe 5jes in. Slecht voor het hit-ratio, maar je stijgt wel op de lijsten
inderdaad alleen toegankelijk als je door de douane bent gegaan
(je hoeft natuurlijk niet per sé te vliegen, bijvoorbeeld als je een extreem goedkope one-way met easyJet of SkyEurope hebt geboekt, wel incheckt en door de douane gaat, maar vervolgens denkt: laat maar )
Als een passagier niet aanwezig is, moet deze eerst worden opgeroepen.. Dan wordt de bagage eruit gehaald.. Er komt hoe dan ook vertraging en dat kost meer dan een ticketje hoor
vermeer wrote:Op diverse duitse treinstations staan apparaten voor telefoonkaarten. Geld er in en op annuleren drukken en je krijgt de bankbiljetten als 2 euro munten terug. In ieder geval Kiel, Rendsburg en Essen, maar ongetwijfeld meer stations. Mooie manier om je bankbiljetten in Duitsland achter te laten. Doe het echter niet altijd met , want de munten kunnen ook eens op zijn in het apparaat. Je krijgt nog even 1 euromunten, maar als ook die op zijn, dan krijg je niets meer terug.
dan zou ik ze echt aanklagen! Wat is dat nu? Wel betalen maar niets terugkrijgen???
Als ik in de buurt was, deed ik altijd wisselen in Ahoy. In de hal heb je een wisselautomaat voor bankbiljetten waar 10 en 20 uitkomt...
Is alweer tijdje geleden. Ben momenteel wat meer low-profile.
GP wrote:Beide zijn dus alleen toegankelijk als je vliegt?
Ook bij ons op de heenreis alleen nieuwe vijfjes dus niet teveel gewisseld. Op de terugweg was de automaat buiten gebruik.
Ik heb besloten om gewoon een stuk of 10 naar Schiphol mee te nemen als ik ga (in augustus pas ) en die allemaal te wisselen daar. Zodat ik gewoon makkelijk aan veel 5jes kom en die allemaal kan rondstrooien in Griekenland!
GP wrote:Ik heb besloten om gewoon een stuk of 10 naar Schiphol mee te nemen als ik ga (in augustus pas ) en die allemaal te wisselen daar. Zodat ik gewoon makkelijk aan veel 5jes kom en die allemaal kan rondstrooien in Griekenland!
Als je ze maar wel noteert, anders heb je er weinig aan (maar dat kan je natuurlijk ook in het vliegtuig zelf doen).