NL. Utrecht. Ans bedankt.
(To do, Overijssel, Limburg, Zeeland en Flevoland)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Namen (mooie hit!)Ralf wrote:Ik heb een nieuwe provincie in Belgie maar welke het is?
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... d=11110051

Geduld is een schone zaak. Dus ook deze laatste twee hits.Fonzie wrote:De lijst is weer bijgewerkt...![]()
Had ik verdorie bijna mijn 11de provincie... maar ja, Boxmeer ligt net aan de verkeerde kant van de Maas![]()
![]()
Twee hits erbij , een Nederlandse en een Belgische, maar helaas geen nieuwe provincie. Hendrik Ido Ambacht ligt in Zuid Holland en Turnhout in Antwerpen als ik het goed heb.jabosa2 wrote:Mijn overzicht ziet er dan als volgt uit:
Voor Nederland heb ik zes provincies:
Gelderland,Noord Holland,Noord Brabant,Groningen,Overijssel en Zuid Holland.
Voor Belgie drie provincies:
Vlaams-Brabant, West Vlaanderen en Antwerpen.
Afgelopen week een hit met FVS uit Almelo en dat is dus Overijssel zodat ik jammer genoeg geen provincie kan toevoegen.
jabosa2 wrote:Twee hits erbij , een Nederlandse en een Belgische, maar helaas geen nieuwe provincie. Hendrik Ido Ambacht ligt in Zuid Holland en Turnhout in Antwerpen als ik het goed heb.jabosa2 wrote:Mijn overzicht ziet er dan als volgt uit:
Voor Nederland heb ik zes provincies:
Gelderland,Noord Holland,Noord Brabant,Groningen,Overijssel en Zuid Holland.
Voor Belgie drie provincies:
Vlaams-Brabant, West Vlaanderen en Antwerpen.
Afgelopen week een hit met FVS uit Almelo en dat is dus Overijssel zodat ik jammer genoeg geen provincie kan toevoegen.![]()