EBT-meeting Den Haag (12 April 2008).

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply

Welke datum komt jullie het beste uit?

za 8 maart
5
23%
za 15 maart
2
9%
za 22 maart (= paasweekend)
1
5%
za 29 maart
0
No votes
za 5 april
2
9%
za 12 april
8
36%
za 26 april
4
18%

Total votes: 22

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Bertje 070 wrote:Is die gevangenpoort niets anders? Is ook niet zo duur volgens mij. Zie je alleen niet veel van de stad, maar je zit toch midden in het centrum en kan dus ook makkelijk even daarna op een terrasje zitten of zo.
Dat lijkt mij zeker ook wel een idee (zo zijn er nog meer mogelijkheden).

Maar ik wil eerst kijken, of er nog wat anders kan (dit hoeft nog niet zolang van tevoren geregeld te worden).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

intoer wrote:Nouooo...een bierproeverij :lol: , lekker hoor.

Ben tenslotte niet voor niks ooit gekroond tot *** BIERVORST*** :wink:
Sorry, maar ik heb het al afgezegd (ik denk niet, dat er zoveel zullen zijn, die de €25 p.p. willen betalen voor de rondvaart met bierproeverij).

De gewone rondvaart (zonder bierproeven, maar wel met gids en anderhalf uur lang) kan WEL (prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers, maar zal liggen tussen de €10 en €16). Je kan dan mooi uitrusten van de stadswandeling :lol: .

Voor de zekerheid heb ik een optie genomen (het is vrijblijvend, maar dan kan hij nog niet door anderen gereserveerd worden). Hij vertrekt om 16.30, komt dus weer terug om 18.00, mooi op tijd om te kunnen eten.

Wat vinden jullie hiervan?
Eddy - Rotterdam - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

eddydevries wrote:De gewone rondvaart (zonder bierproeven, maar wel met gids en anderhalf uur lang) kan WEL (prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers, maar zal liggen tussen de €10 en €16). Je kan dan mooi uitrusten van de stadswandeling :lol: .

Voor de zekerheid heb ik een optie genomen (het is vrijblijvend, maar dan kan hij nog niet door anderen gereserveerd worden). Hij vertrekt om 16.30, komt dus weer terug om 18.00, mooi op tijd om te kunnen eten.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik kan deze optie nog wel een week verlengen, maar dan zal ik het toch wel door moeten geven of het doorgaat.

Vinden jullie het wel €10-€16 waard, of kunnen we het beter gebruiken voor iets anders? Bijvoorbeeld een andere wandeling en/of een bezoek (behalve de Gevangenpoort zijn er meer mogelijkheden)?

Alleen maar één stadswandeling lijkt mij echter te weinig. :wink:
Eddy - Rotterdam - NL

yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

eddydevries wrote:Alleen maar één stadswandeling lijkt mij echter te weinig. :wink:
Een extra wandelingetje langs de geldautomaten is altijd ook nog te doen

Maar goed, serieuzer maakt het mij niet zo heel veel uit eigenlijk. Hoe zit het met die 10-16 euro aan de hand van het aantal deelnemers dat nu al zeker is dat komt eigenlijk ?
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Mij lijkt zo´n rondvaart wel prima hoor.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

yli wrote:
eddydevries wrote:Alleen maar één stadswandeling lijkt mij echter te weinig. :wink:
Een extra wandelingetje langs de geldautomaten is altijd ook nog te doen

Maar goed, serieuzer maakt het mij niet zo heel veel uit eigenlijk. Hoe zit het met die 10-16 euro aan de hand van het aantal deelnemers dat nu al zeker is dat komt eigenlijk ?
Het is een vast bedrag voor de boot (incl. alles): €240.
Als die vol zit (24 personen), is het dus +- €10 p.p., bij 15 personen (meestal komen we wel hieraan) is dat €16 p.p.
Met minder dan 15 personen kunnen we wel met de "gewone" rondvaart mee (€9,75 p.p.), maar dan hebben we geen boot voor onszelf en die vaart twee uur eerder (dus van 14.30-16.00). Dat wordt wel wat krap, om ernaast nog wat anders te doen.
Eddy - Rotterdam - NL

yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen definitief al zouden komen.... Ik gok dat 't er wel minder dan 24 zijn.

Die gewone rondvaart is wat mij betreft ook goed.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Misschien even neuzen tellen? Ik ben nog altijd van plan te komen.

Stadswandeling (langs Rabobank automaten, ik wil wel even opzoeken waar ze zijn) en een rondvaart en daarna wat eten/drinken lijkt mij een goed plan.
Ik ben trouwens ook een beetje gek van alles wat op spoor rijdt, dus als we ergens met de tram heen zouden gaan zou ik dat ook niet verkeerd vinden.
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

MDeen wrote:Misschien even neuzen tellen? Ik ben nog altijd van plan te komen.

Stadswandeling (langs Rabobank automaten, ik wil wel even opzoeken waar ze zijn) en een rondvaart en daarna wat eten/drinken lijkt mij een goed plan.
Ik ben trouwens ook een beetje gek van alles wat op spoor rijdt, dus als we ergens met de tram heen zouden gaan zou ik dat ook niet verkeerd vinden.
MDeen spoort niet :roll:
mm8_nl aus Berlin

Post by mm8_nl aus Berlin »

Volgens mij hadden wij nog niet gemeld dat wij definitief niet kunnen. Wij moeten beiden werken op de 12de. Erg jammer en hopelijk komt er ergens binnenkort een vervolg-meeting
Bertje 070
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Bertje 070 »

MDeen wrote:Misschien even neuzen tellen? Ik ben nog altijd van plan te komen.

Om de hoek van het CS zit een Rabobank. Naar de stad gaan een aantal trams.
JWZ
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

De-Ker wrote:
MDeen spoort niet :roll:
Is dit hele forum niet het bewijs dat niemand van de posters spoort?

:P
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Ik weet dat het nu kort dag is (door mijn perikelen met de auto heb ik hier een paar dagen niets aan gedaan), maar de optie op de rondvaart verloopt vrijdag en ik wil toch wel vragen, wie er mee wil gaan (hoe meer er meegaan, hoe goedkoper het wordt :wink: )

Ik zal in het eerste post bijhouden, wie zal komen en of die ook met een eventuele rondvaart mee zal gaan. Hierbij ga ik ervan uit, dat we met minimaal 15 mensen de eigen boot "nemen", met 7-15 de "gewone" rondvaart, en met 6 of minder liefhebbers geen rondvaart (omdat dan een groot gedeelte van ons niet meegaat).

Hoewel volgens hun website je één dag van te voren kan reserveren, zal ik eerder informeren voor de stadswandeling. Hoe eerder we wat weten, hoe beter.
Eddy - Rotterdam - NL

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

MDeen wrote:(langs Rabobank automaten, ik wil wel even opzoeken waar ze zijn) en een rondvaart en daarna wat eten/drinken lijkt mij een goed plan.
Tegen die tijd, zal ik een plaatje geven, met welke automaten waar zitten.

P.S.: Dan komt er ook informatie m.b.t. parkeren (=duur) en openbaar vervoer.
Last edited by eddydevries on Tue Apr 01, 2008 10:02 pm, edited 1 time in total.
Eddy - Rotterdam - NL

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Ik ben erbij (zoals ik ook al eerder had toegezegd ;))
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”