3 plaatsen vooruit op één dag dat kun je niet echt stilletjes noemen
Spijtig dat ik pas binnen een week of 3 de volgende update ga kunnen doen. Morgen neem ik het vliegtuig en zal vermoedelijk de komende 3 weken bijna niet in aanraking met een computer komen.
emmem wrote:
Spijtig dat ik pas binnen een week of 3 de volgende update ga kunnen doen. Morgen neem ik het vliegtuig en zal vermoedelijk de komende 3 weken bijna niet in aanraking met een computer komen.
Oh, zalig! Ver weg als ik vragen mag??
Geniet er van .
querty wrote:Hoe zou dat toch weer zijn, drie weken zonder computer?
Toen ik deze zomer in Amerika was heb ik het ook 3 weken zonder PC en Internet moeten stellen... Gelukkig had ik mijn Gameboy Advance bij, anders had ik het niet overleefd!
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
Inderdaad!
Ik hoop weer wat actiever te worden. Deze zomer was het maar kalmpjes voor mij... Weinig briefjes geregistreerd, en bijna niet op het forum gekomen. Hopelijk gaat dat nu weer veranderen!
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
tinka wrote:goede vakantie dan , ik hoop op een zonnige plaats
greetz katie
bhoeyb wrote:
emmem wrote:
Oh, zalig! Ver weg als ik vragen mag??
Geniet er van .
Wel, de reis ging naar de Seychellen met een tussenstop in het zuiden van Frankrijk (Toulouse en omstreken).
De eerste 2 dagen hebben we daar op de Seychellen de zon niet veel gezien. De regen was toen nogal veel van de partij. Maar de dagen daarna hebben we schitterend weer gehad.
De laatste dag, ginder, hebben we ook nog wat regen gehad, in totaal een uur of zo, dus dat viel nog mee.