Hullujen setelifanaatikkojen joukkokokoontuminen Tampereella
Niin se työnteko vaan sotkee hyvöt vapaa-ajan suunnitelmat. Mutta eiköhän näitä kokoontumisia saada järjestettyä ympäri suomenniemeä, nyt kun saadaan putki päälle.
Niistä parkkipaikoista... Katsastin tossa vähän tilannetta samalla kun kävin katsomassa Tampereen varuskunnan Puolustusvoimien lippujuhlapäivän paraatin. Tullintorin parkipaikat on maksullisia ympäri vuorokauden, myös ulkona olevat. Mutta niiltä lähikaduilta löytyy parkkipaikkoja joista lähinnä telakkaa olevat on maksullisia lauantaisin 16 saakka ja vähän kauempana olevat ovat kiekollisia. Toisin niissä kauempana olevissa pitää huomioida se että osa kadunvarresta on tarkoitettu vain asukaspysköintiin, eli vaatii sen asukaspysäköinti tunnuksen. Mutta eiköhän sieltä läheltä vapaata ja ilmasta parkkitilaa löydy.
Niistä parkkipaikoista... Katsastin tossa vähän tilannetta samalla kun kävin katsomassa Tampereen varuskunnan Puolustusvoimien lippujuhlapäivän paraatin. Tullintorin parkipaikat on maksullisia ympäri vuorokauden, myös ulkona olevat. Mutta niiltä lähikaduilta löytyy parkkipaikkoja joista lähinnä telakkaa olevat on maksullisia lauantaisin 16 saakka ja vähän kauempana olevat ovat kiekollisia. Toisin niissä kauempana olevissa pitää huomioida se että osa kadunvarresta on tarkoitettu vain asukaspysköintiin, eli vaatii sen asukaspysäköinti tunnuksen. Mutta eiköhän sieltä läheltä vapaata ja ilmasta parkkitilaa löydy.
- where ever you go, there you are -
http://www.nurkkaus.net
http://www.nurkkaus.net
-
Guest
- ellinoora
- Euro-Regular in Training

no, ok, ok.. tunnustan, minä olen tämän viestin takana. Loggautuminen unohtui.Anonymous wrote:Pahus, peruutus tulee tännekin suuntaan. Kesäloma puskee päälle ja on pakko huhkia töissä tämä viikonloppu. Nyt jää Tampereen trackerit tapaamatta multakin...
join #ebt @ IRCnet, welcome =)
my stats, which are olde ones...
my stats, which are olde ones...
Telakalla kello 14:00.
Pöytää en oo varannut kun en ole kerinnyt. Lähetin kyllä perjantai-iltana sähköpostitse tiedustelun mutta siihen ei kukaan ole vaivautunut vastaamaan
Voishan sitä tietysti soittaakin jos vaan muistais.
Vähän epävakaista säätä lupaa mutta tämähän kerkiää tietysti vielä muuttumaan
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Tampere
Pöytää en oo varannut kun en ole kerinnyt. Lähetin kyllä perjantai-iltana sähköpostitse tiedustelun mutta siihen ei kukaan ole vaivautunut vastaamaan
Voishan sitä tietysti soittaakin jos vaan muistais.
Vähän epävakaista säätä lupaa mutta tämähän kerkiää tietysti vielä muuttumaan
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Tampere
-
Guest
No, sitten luultavasti kurvaat ihan tänne meidän nurkille, eli voi käydä vaikka tuuri, jos satut seteleitä käyttämänDakkus wrote:Njaa. Isomummoni asui Inkeroisissa, isovanhempani taas Anjalassa. Eli kaiketi jossain siellä. Ei tarkempaa tietoa.
Ja ei, en ole kotoisin Anjalankoskelta, vaan ihan Helsingistä. Anjalankosken suku on liitetty mukaan, kun olin 4-vuotias ja sain kolmannen isän
Toivotaan parasta ja pelatään pahinta...
Niin, ja osanottoni myös minun puolesta.
No, sitten luultavasti kurvaat ihan tänne meidän nurkille, eli voi käydä vaikka tuuri, jos satut seteleitä käyttämänDakkus wrote:Njaa. Isomummoni asui Inkeroisissa, isovanhempani taas Anjalassa. Eli kaiketi jossain siellä. Ei tarkempaa tietoa.
Ja ei, en ole kotoisin Anjalankoskelta, vaan ihan Helsingistä. Anjalankosken suku on liitetty mukaan, kun olin 4-vuotias ja sain kolmannen isän
Toivotaan parasta ja pelatään pahinta...
Niin, ja osanottoni myös minun puolesta.
Nyt näyttää siltä että Portugalin homma siirtyi ensi viikolle kun eivät saaneet aikaiseksi tehdä tilausvahvistusta. On tämä kyllä ihme tempoilua.Aaron wrote:Voi kirotun kirottua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meni sitten pieleen tämäkin homma. Pitää meinaan lähteä takaisin Portugaliin jo ensi viikolla. Projekti alkaa varsinaisesti vasta 14. päivä maanantaina, mutta siellä on joku homma mikä pitää hoitaa sitä ennen.
Eli en pääse kokoontumiseen.![]()
Pitäkää hauskaa ja toivottavasti sää suosii.
Täytyy siis laittaa viimeiset edellisen reissun Portugalin setelit kiertoon täällä Turussa tai viikonlopun aikana Etelä-Hämeessä.
Eli näillä näkymin voisin tulla käymään. Emäntäkin haluaa käydä Tampereella kun ei ole koskaan siellä ennen ollut. Samalla mukana tulee eräs toinen ystävä. No, ei tarvitse laskea oluita kun ei itse aja.
Harmi kyllä, kulutin loput Portugalin setelit Hämeenlinnassa ja Forssan Autokeitaalla viikonlopun aikana kun oikeasti luulin että tämä homma meni puihin.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Kiinnostaisiko ketään jokseenkin lyöntikiiltoiset vm. 2003 espanjalaiset viisisenttiset joita sain runsaasti vaihdossa telakan juoma-automaatista Portugalissa? Automaatin huoltaja oli varmaan laittanut sinne pötkön viisisenttisiä vaihtorahoiksi. Voisin tuoda niitä Tampereelle jossa halukkaat saavat niitä vaihdella.
Ja Frank, älä unohda sitä Skoda-kirjaa

Ja Frank, älä unohda sitä Skoda-kirjaa
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Ihanpa oikein olet karttaasi tulkinnut, sata metriä on asemalta. Korkeintaan kaksi.Timo1963 wrote:Tulen junalla joka on Tampereella 13:52 ja tämä Telakkahan ei ollut kaukana asemalta. Jos meinaan oikein karttaa luin.
Ostin jo lipunkin.
Mukavaa kun nyt näyttääkin siltä että on porukkaa kuitenkin tulossa.
- avij
- Forum Moderator

Minulle ilmaantui lauantaiaamuksi yksi työkeikka, joten en ole ihan 100% varma ehdinkö ihan klo 14:ksi. Todennäköisesti kyllä, mutta eipä näistä koskaan ihan varmaksi tiedä. Jos voisit lähettää kännykkänumerosi minulle vaikka PM:nä niin olisi ainakin joku tapa ottaa yhteyttä jos tulee joku ongelma.aplfi wrote:Osaako kaikki tulla paikalle vai tarvisko joku puhelinnumeron jos ei vaikka löydä perille.
Joo, näitä on kertynyt jo jokunen lompakkoon tässä muutaman viikon aikana..aplfi wrote:Ja muistakaa että tukku vitosia mukaan.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- Fundamental
- Euro-Master