Finnish-style-MEETING - 25 Maart 2006 - Gorinchem
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik neem aan dat adres van dat restaurant nog gepubliceerd/ge-PB'd gaat worden ?
Ik denk overigens eerder al wel in Gorinchem te zijn
Ik denk overigens eerder al wel in Gorinchem te zijn
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Bij deze:
Bowling de Molenvliet
Kleine Schelluinsekade 3
4204 TZ Gorinchem
Italiaans Restaurant Pizzeria La Fontana
Achter de Kerk 15
4201 EG Gorinchem
Ik heb overigens nog twee handige plattegrondjes op m'n PC staan.
Maar deze kan ik nergens op internet krijgen, ik heb ze daar wel gevonden maar ik heb ze wat bewerkt met kleuren en pijltjes. Ook bij die site van 'image shack' ofzo lukt het niet...
Bowling de Molenvliet
Kleine Schelluinsekade 3
4204 TZ Gorinchem
Italiaans Restaurant Pizzeria La Fontana
Achter de Kerk 15
4201 EG Gorinchem
Ik heb overigens nog twee handige plattegrondjes op m'n PC staan.
Maar deze kan ik nergens op internet krijgen, ik heb ze daar wel gevonden maar ik heb ze wat bewerkt met kleuren en pijltjes. Ook bij die site van 'image shack' ofzo lukt het niet...
Hierbij de plattegrondjes: (met dank aan Burdie)
De BLAUWE pijltjes verwijzen naar Rabobank en Postkantoor, ABN-Amro zit er tegenover.
Het zwarte kruisje links in het station waar we om 17:00 zullen afspreken, dan beginnen we met lopen naar het zarte pijltje, daar is het restaurantje gevestigd.

Op het volgende plaategrondje is een kleine routebeschrijving naar het station te vinden. Het is veel handiger om afslag Avelingen (industrieterrein) te kiezen en NIET afslag Gorinchem. Anders word het lastig door het hele centrum te gaan rijden.

De BLAUWE pijltjes verwijzen naar Rabobank en Postkantoor, ABN-Amro zit er tegenover.
Het zwarte kruisje links in het station waar we om 17:00 zullen afspreken, dan beginnen we met lopen naar het zarte pijltje, daar is het restaurantje gevestigd.
Op het volgende plaategrondje is een kleine routebeschrijving naar het station te vinden. Het is veel handiger om afslag Avelingen (industrieterrein) te kiezen en NIET afslag Gorinchem. Anders word het lastig door het hele centrum te gaan rijden.

Last edited by Fons on Sat Feb 04, 2006 7:37 pm, edited 1 time in total.
Fons
BaliBennie
Giberski
Bhoeyb
Crazy Bob
redrabbit (nog niet zeker)
Venga
HNL
HBoZ
yli
theswitch (2 personen)
Juud (onder voorbehoud)
Burdie
Rufes
Elmo
Als we boven de 14 personen uitkomen hebben we een extra baan nodig, nou heb ik ook gemerkt dat je vooral voor de zaterdag vroeg moet reserveren. Ik hoop dus snel te weten te komen of dit ook daadwerkelijk nodig zal zijn.
Kunnen de mensen die nog niet 100% zeker zijn of nog niet aangemeld staan het zo snel mogelijk laten weten in dit topic? Dan weet ik of de extra baan nodig is of niet, dan kan ik nog op tijd bellen. Anders zullen er mensen 'samen' moeten gooien. (2 ballen tegelijk
)
BaliBennie
Giberski
Bhoeyb
Crazy Bob
redrabbit (nog niet zeker)
Venga
HNL
HBoZ
yli
theswitch (2 personen)
Juud (onder voorbehoud)
Burdie
Rufes
Elmo
Als we boven de 14 personen uitkomen hebben we een extra baan nodig, nou heb ik ook gemerkt dat je vooral voor de zaterdag vroeg moet reserveren. Ik hoop dus snel te weten te komen of dit ook daadwerkelijk nodig zal zijn.
Kunnen de mensen die nog niet 100% zeker zijn of nog niet aangemeld staan het zo snel mogelijk laten weten in dit topic? Dan weet ik of de extra baan nodig is of niet, dan kan ik nog op tijd bellen. Anders zullen er mensen 'samen' moeten gooien. (2 ballen tegelijk

- redrabbit
- Euro-Master
Daar zit hem nu net het probleemFons wrote: Kunnen de mensen die nog niet 100% zeker zijn of nog niet aangemeld staan het zo snel mogelijk laten weten in dit topic?

Dusja ik kan echt nog niet zeggen of ik kan komen, laatstaan of ik mee kan gaan bowlen vermits ik al vroeg terug moet vertrekken

Maar ik vrees dat je voor het bowlen niet op mij moet rekenen, anders raak ik echt nooit op tijd weer thuis

Maar normaal (dus als ik niet moet werken) kom ik zeker wel naar de meeting, zei het dan al wel redelijk vroeg

Ja, bootje Huizen is niet het makkelijkst kwa openbaar vervoer (ik spreek uit ervaring). hier vind je de snelste/makkelijkste reisweg. Via mijn referentiekader in Huizen zou de trein vanaf Utrecht het snelst zijn - maar ja, dat hangt natuurlijk van je vertrek locatie in Huizen af.
die opmerking over die 2 uur was misschien een beetje ironisch - maar ja, ik reis vanuit Tilburg al gauw 2 uur als ik "ergens" wil zijn, en ben het wel gewend. Gorinchem noem eigenlijk dichtbij, hoewel het ook ruim een uur is.
die opmerking over die 2 uur was misschien een beetje ironisch - maar ja, ik reis vanuit Tilburg al gauw 2 uur als ik "ergens" wil zijn, en ben het wel gewend. Gorinchem noem eigenlijk dichtbij, hoewel het ook ruim een uur is.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

Overleg eventueel met die mensen of je de extra baan sowieso kan reserveren en op welke datum je het definitief moet doorgeven. Meestal doen ze niet moeilijk als je uiteindelijk één baan minder gebruikt en het op tijd doorgeeft.Fons wrote:Als we boven de 14 personen uitkomen hebben we een extra baan nodig, nou heb ik ook gemerkt dat je vooral voor de zaterdag vroeg moet reserveren. Ik hoop dus snel te weten te komen of dit ook daadwerkelijk nodig zal zijn.
<>
Dan weet ik of de extra baan nodig is of niet, dan kan ik nog op tijd bellen. Anders zullen er mensen 'samen' moeten gooien. (2 ballen tegelijk)
Ok dan, ik geef mij onder voorbehoud op.
2 uur reistijd valt idd op zich wel mee. Mijn laatste trein vanuit Gorinchem gaat om 21.56 en 22.56. Heb liever de eerste ivm wachttijd op station.
Als ik met iemand terug kan rijden tot ongeveer utrecht of zo. Dan gaat vanaf utrecht centraal en overvecht mn laatste trein om 0.14 en 0.19
Anders moet ik dus vrij snel weg.
Ik ga proberen mn vriend zover te krijgen om mee te gaan (auto)
Zet me dus maar op de lijst, maar nog niet definitief
2 uur reistijd valt idd op zich wel mee. Mijn laatste trein vanuit Gorinchem gaat om 21.56 en 22.56. Heb liever de eerste ivm wachttijd op station.
Als ik met iemand terug kan rijden tot ongeveer utrecht of zo. Dan gaat vanaf utrecht centraal en overvecht mn laatste trein om 0.14 en 0.19
Anders moet ik dus vrij snel weg.
Ik ga proberen mn vriend zover te krijgen om mee te gaan (auto)
Zet me dus maar op de lijst, maar nog niet definitief
Er zijn weer wat extra aanmeldingen,
Fantastisch!!!!
Vandaar zojuist (nog net op tijd, waren bijna gesloten) een extra baan gereserveer). Dan komen we voor het bowlen op ongeveer €7 per persoon uit.
Even iets anders maar niet minder belangrijk: vervoer
Zoals al eerder vermeld is het vanaf het restaurantje/station geen loopafstand naar de bowlingbaan, dat is namelijk ongeveer 4 km (station - restaurantje is ongeveer 1 km).
Dus wie komt er met een auto? En hoeveel personen kan je meenemen??
Ik heb alleen een fiets...., er kan bij een tekort aan aantal zitplaatsen in auto's 1 persoon achterop.

Vandaar zojuist (nog net op tijd, waren bijna gesloten) een extra baan gereserveer). Dan komen we voor het bowlen op ongeveer €7 per persoon uit.
Even iets anders maar niet minder belangrijk: vervoer
Zoals al eerder vermeld is het vanaf het restaurantje/station geen loopafstand naar de bowlingbaan, dat is namelijk ongeveer 4 km (station - restaurantje is ongeveer 1 km).
Dus wie komt er met een auto? En hoeveel personen kan je meenemen??
Ik heb alleen een fiets...., er kan bij een tekort aan aantal zitplaatsen in auto's 1 persoon achterop.