Suomi vs. Alankomaat
- MissTracker
- Euro-Master in Training

KimmoJ wrote:No sehän selvisi jo tuon tonttuiluvisan kysymyksessä 43Cinnamon wrote:Meni töissä ilta, mutta arvaa mitä otin nauhalle...JANI73 wrote:Hyvvä!
Mä jo 172 setelii syötin... Tuli vastaan jo seteleitä joita olin aikaisemmin kirjannut
Samperi! Minä muistin tuon 18.25 ja silloin oli jo myöhäistä... Harmittaa. Pystyykö kukaan saamaan sitä datamuotoon ?JANI73 wrote:Ja mä en oo edes vielä aloittanut päivän saaliin perkausta![]()
Piti ensin katsella itseään tv.stä ja nyt nolostuttaa
My EBT statistics.
mulla on se vaan VHSsänä, eikä vempaimia muuttaa mihinkäänYippo wrote:Samperi! Minä muistin tuon 18.25 ja silloin oli jo myöhäistä... Harmittaa. Pystyykö kukaan saamaan sitä datamuotoon ?JANI73 wrote:Ja mä en oo edes vielä aloittanut päivän saaliin perkausta![]()
Muuta keinoo en keksi kuin että on se nähtävissä netti tv.ssä maksua vastaan... Olikohan se 2 euroo vuorokausi. Ja sillä sitten paljon muutakin katsottavaa....Yippo wrote:Samperi! Minä muistin tuon 18.25 ja silloin oli jo myöhäistä... Harmittaa. Pystyykö kukaan saamaan sitä datamuotoon ?JANI73 wrote:Ja mä en oo edes vielä aloittanut päivän saaliin perkausta![]()
Jos siis tosiaan haluu nähdä mut takeltelemassa.... Katsoin juuri itse uudestaan ja kyllä olin selvästi liian jännittynyt en ollenkaan oma itseni
Ei noin voi tehdä!JANI73 wrote:Ja mä en oo edes vielä aloittanut päivän saaliin perkaustalian wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 Finland 985242
3 Nederland 985066
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teidän ei olisi pistänyt!!!!!
Voi miten ikävää!!!!
Nähdään!![]()
En ymmärrä!
Minulla on tillanut sanakirja
Se on minusta hauskaa.
Näkemiin
Ne meinaa ohittaa meidät heti sunnuntai aamuna!!! Ja huominen on myös paha paikka! Nyt kaikki kynnelle kykenevät käyttämään avoinna olevia kauppoja avuksi. Kyllä te jotain keksitte, että saatte seteleitä vaihdettua. Ei anneta periksi enää puuttuu vajaa kymmenen tuhatta seteliä! Itse yritän parhaani mutta taitaa olla töissä liian kiirettä.... 
Mä oon kokohela päivän tänään hommissa ja koitan myös parhaani mukaan kinua jokaiselta uudelta asiakkaalta vaihtareita!!!
Mutta tuskin se silti auttaa
taittaa ne pirun puukkarit mennä ohi niin että hippulat vinkuu...*ärrinpurrin*
Joten kaikki kykenevät hommiin!!
Vielä ei anneta periksi!!!
Mutta tuskin se silti auttaa
Joten kaikki kykenevät hommiin!!
Vielä ei anneta periksi!!!
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..