Een grappige tekening, als een stripfiguur. Lijkt het meest op een poes.eddydevries wrote:.... met een rood stempeltje (géén hit):
[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- PEKU
- Euro-Expert in Training

Het is wat vroeg om aan de Kerst te denken. Ik wacht wel vol verwachting op de nieuwe kerst-euro's van redrabbit. Hij maakt elk jaar een kerst-euro. Zie http://home.wanadoo.nl/wasmyweb/ebt/fot ... #christmas op de verzameling tot nu toe.GP wrote:Misschien de aankomende weken kerststempeltjes gaan zoeken. Kunnen we toch wel wat biljetten mee versieren lijkt me
- redrabbit
- Euro-Master

Komen er ook dit jaar weer aanPEKU wrote:Het is wat vroeg om aan de Kerst te denken. Ik wacht wel vol verwachting op de nieuwe kerst-euro's van redrabbit. Hij maakt elk jaar een kerst-euro. Zie http://home.wanadoo.nl/wasmyweb/ebt/fot ... #christmas op de verzameling tot nu toe.GP wrote:Misschien de aankomende weken kerststempeltjes gaan zoeken. Kunnen we toch wel wat biljetten mee versieren lijkt me
Doet me plezier te zien dat ze toch nog in je gedachten zitten, wel jammer dat er nog geen van terug gevonden zijn zo te zien.
- eddydevries
- Forum Moderator

Je bedoelde toch niet deze hé?
Want dan was je hem vergeten in te voeren (en hadden we een hit kunnen hebben).

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator

Als je een eigen website hebt, kan je de foto daarop zetten en dan de link ernaartoe hier op het forum zetten (tussen [img]en[/img]).alice11 wrote:Hoe zetten jullie foto's op de site ik heb hier ook een mooie kopie maar kan ze niet overbrengen naar het forum
Als je geen eigen website hebt (zo iemand ben ik) zijn er websites waar je de foto's naar kunt "uploaden".
Zelf gebruik ik de website www.imageshack.com.
Daarbij krijg je een aantal mogelijkheden, zoals om de foto te verkleinen (om ze niet te groot te laten zijn zou ik ze laten verkleinen naar 320x240 of 640x480; of bij andere websites: wat daar in de buurt zit).
Bij imageshack krijg je (als het uploaden gelukt is) een webpagina te zien met allemaal links. De meesten hiervan zorgen er ook voor, dat je (zodra je straks op het plaatje klikt) doorverbonden wordt naar www.imageshack.com. Ikzelf neem altijd de eenvoudigste: "Direct link to image".
Wat in het vak staat selecteren, kopiëren en in het forum plakken tussen de [img]en[/img].
Als het goed is, moet het dan werken.
Eddy - Rotterdam - NL
- PEKU
- Euro-Expert in Training

eddydevries wrote:Je bedoelde toch niet deze hé?
Want dan was je hem vergeten in te voeren (en hadden we een hit kunnen hebben).
Nog een teken van iemand die tegen toetreding van Turkije tot de Europeesche Unie is.
Maar Eddy plak je je biljetten op de muur of zo, gezien de achtergrond.
Dat is toch echt niet de bedoeling hoor. Je moet ze opnieuw uitgeven.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik geef ze ook uit.PEKU wrote:Nog een teken van iemand die tegen toetreding van Turkije tot de Europeesche Unie is.
Maar Eddy plak je je biljetten op de muur of zo, gezien de achtergrond.
Dat is toch echt niet de bedoeling hoor. Je moet ze opnieuw uitgeven.
![]()
Je ziet ook niet de muur, maar het sprei van mijn bed
Dat is tenminste een egale ondergrond, waar ik ook genoeg licht op heb.
Omdat ik mijn fototoestel zo dichtbij moest houden om het duidelijk erop te krijgen, moest ik het van de zijkant (anders kwam de schaduw erop te staan). Daardoor lijkt het alsof je de muur ziet...
Eddy - Rotterdam - NL
Bedankt voor de uitleg , maar dat is dus niks voor mij het lukt echt niet Jammer want het is echt niet te geloven dat het biljet recht van de bank komt .eddydevries wrote:Als je een eigen website hebt, kan je de foto daarop zetten en dan de link ernaartoe hier op het forum zetten (tussen [img]en[/img]).alice11 wrote:Hoe zetten jullie foto's op de site ik heb hier ook een mooie kopie maar kan ze niet overbrengen naar het forum
Als je geen eigen website hebt (zo iemand ben ik) zijn er websites waar je de foto's naar kunt "uploaden".
Zelf gebruik ik de website www.imageshack.com.
Daarbij krijg je een aantal mogelijkheden, zoals om de foto te verkleinen (om ze niet te groot te laten zijn zou ik ze laten verkleinen naar 320x240 of 640x480; of bij andere websites: wat daar in de buurt zit).
Bij imageshack krijg je (als het uploaden gelukt is) een webpagina te zien met allemaal links. De meesten hiervan zorgen er ook voor, dat je (zodra je straks op het plaatje klikt) doorverbonden wordt naar www.imageshack.com. Ikzelf neem altijd de eenvoudigste: "Direct link to image".
Wat in het vak staat selecteren, kopiëren en in het forum plakken tussen de [img]en[/img].
Als het goed is, moet het dan werken.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik weet niet, hoe groot het bestand van het plaatje is, anders kan je het wel naar mij e-mailen en zet ik het wel op het forum.alice11 wrote:Bedankt voor de uitleg , maar dat is dus niks voor mij het lukt echt niet Jammer want het is echt niet te geloven dat het biljet recht van de bank komt .
(mijn e-mailadres vind je met de knop onder mijn handtekening).
Eddy - Rotterdam - NL
- eddydevries
- Forum Moderator

Die dacht zeker: 'Duisenberg is overleden, dus zijn handtekening geldt niet meer. Ik zal de mijne er maar op zetten.'Gio wrote:
Geen hit
Eddy - Rotterdam - NL