Kirjoittelin siitä jo tuonne toisaalle -- MarkkaPois sai kunnian kirjata tuon miljoonannen setelin.Tomppa wrote:avij, can you see who was the user who entered the note number 1 000 000?
Suomi vs. Alankomaat
Markkapois was the oneTomppa wrote:avij, can you see who was the user who entered the note number 1 000 000?
edit: avij oli hieman nopeampi
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

Ai perskules, täällähän tää jo olikin. Mä kävin Mentalwearin sivuilla ihan muuta kautta (vähätkin joululahjat on jotain muuta kuin tavanomaista sukkaa ja suklaata. Mitä, minäkö jouluvastainen? ) ja bongasin kans tuon hollantilaispaidan. Oliks tästä jo vihjattu asianomaisille? No, mä tuikkasin itse asiassa viestin ensin niiden palstalle ja tulin sitten intoa piukassa kertomaan samaa asiaa tälle puolelle...
Juu, mä olen Hämeestä.
Juu, mä olen Hämeestä.
Taitaa vaan olla suurimmat käyttäjät joululomilla ja se näkyy heti koko maan tuotannossa. Kyllä kaikki hiljenee jouluksi.
En kyllä ihan minäkään usko, että hetkessä ohi puhaltaisivat. Sen verran turvallinen on ero ATM.
En kyllä ihan minäkään usko, että hetkessä ohi puhaltaisivat. Sen verran turvallinen on ero ATM.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
En tiedä mikä siellä on, mutta meikäläiseltä ainakin on paukkunut viime päivinä seteleitä hieman enemmän. Mukavaa kun on hieman aikaa lomalla. Vielä kun olis auto millä huristella pitkin mantuja... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Oisko selitys tähän kauppojen aukioloajat joulukuussa.Suomesta on kirjattu jo yli 103000 tuhatta lappua.Mahtava parannus kuukausitasolla!!!!!!! Hyppää klazu junaan kun mulla on kaks autoa niin voisin lainata muijanKlazu wrote:En tiedä mikä siellä on, mutta meikäläiseltä ainakin on paukkunut viime päivinä seteleitä hieman enemmän. Mukavaa kun on hieman aikaa lomalla. Vielä kun olis auto millä huristella pitkin mantuja...
Emppu on kyllä harvinaisen reilu jätkä. Noh, eiköhän se appiukko kohta saa sen meitin Rooverin moottorin huollettua ja pääsee taas Joensuun seudun laitamia katsastamaan.
Täällä etelässä olen nyt viikon verran lomaillut ja kerennytkin aika moneen pankkiin. Hommaa vaikeuttaa juuri auton saanti, sillä isäni käy sillä töissä ja saan sen käyttööni 15:30-16:00 tienoilla. Siinä ei kauas Pohjasta sujahda. Aikamoisia ylinopeuksia onkin lähiseudun teillä nähty. Minkäs teet kun on kiire pankkiin!
Täällä etelässä olen nyt viikon verran lomaillut ja kerennytkin aika moneen pankkiin. Hommaa vaikeuttaa juuri auton saanti, sillä isäni käy sillä töissä ja saan sen käyttööni 15:30-16:00 tienoilla. Siinä ei kauas Pohjasta sujahda. Aikamoisia ylinopeuksia onkin lähiseudun teillä nähty. Minkäs teet kun on kiire pankkiin!