Er was iemand voor mij bezig geld te pinnen, dat duurde redelijk lang en vervolgens liep hij gelijk naar de stortautomaat naast de flappentap

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Gisteren stond een winkelmeisje mij héél vreemd aan te kijken en vroeg zich zelfs af waar ik mee bezig was. Bij Villa Happ in het Designer Outlet Center in Roermond kochten we eerst een vestje voor onze oudste zoon. Ik betaal metR/J wrote:Ik begin ook bij mijzelf enkele van deze eigenschappen te ontdekken.
Een EBT'er betaalt kleine bedragen met grote biljetten en grote bedragen met zoveel mogelijk vijfjes.
Marco1970 wrote:Gisteren stond een winkelmeisje mij héél vreemd aan te kijken en vroeg zich zelfs af waar ik mee bezig was. Bij Villa Happ in het Designer Outlet Center in Roermond kochten we eerst een vestje voor onze oudste zoon. Ik betaal metR/J wrote:Ik begin ook bij mijzelf enkele van deze eigenschappen te ontdekken.
Een EBT'er betaalt kleine bedragen met grote biljetten en grote bedragen met zoveel mogelijk vijfjes.en krijg
&
terug.
Vervolgens komt mijn vrouw met nog een truitje voor onze jongste zoon, of ik dat ook even af wil rekenen. Uiteraard! Dus nu weerop de toonbank gelegd in afwachting van
terug...
"Meneer, u kreeg zojuist tochvan mij terug?"
"Inderdaad".
"Waarom betaalt u dan nu met?"
![]()
![]()
"...ik moet de jongens nog zakgeld geven...
Maak je geen zorgen! Dieeurofever wrote:Marco1970 wrote:Gisteren stond een winkelmeisje mij héél vreemd aan te kijken en vroeg zich zelfs af waar ik mee bezig was. Bij Villa Happ in het Designer Outlet Center in Roermond kochten we eerst een vestje voor onze oudste zoon. Ik betaal metR/J wrote:Ik begin ook bij mijzelf enkele van deze eigenschappen te ontdekken.
Een EBT'er betaalt kleine bedragen met grote biljetten en grote bedragen met zoveel mogelijk vijfjes.en krijg
&
terug.
Vervolgens komt mijn vrouw met nog een truitje voor onze jongste zoon, of ik dat ook even af wil rekenen. Uiteraard! Dus nu weerop de toonbank gelegd in afwachting van
terug...
"Meneer, u kreeg zojuist tochvan mij terug?"
"Inderdaad".
"Waarom betaalt u dan nu met?"
![]()
![]()
"...ik moet de jongens nog zakgeld geven...
euh.... marco,die 20€ dat je terug op de toonbank legde heb je toch eerst opgeschreven?
Plus in de Binnenhof,Rotterdam: enkelmat_64 wrote:Doe ik ook, soms doe ik zelfs in de winkel (meestal AH, soms Plus omdat die een ATM in de winkel hebben).
Ik wacht op de dag dat hij om zakgeld gaat vragen...gille wrote:Leuke zoon heb je Marco! Binnenkort een nieuwe EBT'er bij in huis.