Markeren van biljetten....
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
magge niet?
Wat een onzin dat dat niet mag. Ten eerste; Ik heb wel eens een briefje gehad wat gestempelt was door (geloof het of niet) de ING bank. Dus ze markeren ze zelf ook. En hoevaak krijg je niet een briefje waar de cassiere van een supermarkt een getal op heeft gezet na het tellen?
- giberski
- Euro-Master
Re: magge niet?
Ooohh, zijn dat de cassières14peter wrote:En hoevaak krijg je niet een briefje waar de cassiere van een supermarkt een getal op heeft gezet na het tellen?

Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
dat heb ik ook, zoals gisteren in leiden 4 briefjes van 5 allemaal wat opgeschreven met zelfde handschrift.
Dat doen de meeste winkels altijd dan schrijven ze op het bovenste biljet van het stapeltje na het tellen hoeveel biljetten er in dat stapeltje zitten (zodat ze het niet vergeten)
Ik heb ook al een stuk of 200 biljetten waar cijfers op zijn geschreven
Dat doen de meeste winkels altijd dan schrijven ze op het bovenste biljet van het stapeltje na het tellen hoeveel biljetten er in dat stapeltje zitten (zodat ze het niet vergeten)
Ik heb ook al een stuk of 200 biljetten waar cijfers op zijn geschreven
- guardian1967
- Euro-Regular
Een streepje in de linkerbovenhoek aan eveneens de shortcode zijn mijn biljetten. Ik ben er al heel veel kwijt, willen jullie ze eens voor mij zoeken??guardian1967 wrote:Ik gebruik sinds kort gewoon een uitwasbare blauwe, fijne stift/pen.
Dan zet ik in de rechterbovenhoek aan de shortcode zijde een heel klein blauw puntje.
Dus die zijn van mij

- eddydevries
- Forum Moderator
Ik wil dat best wel doen.jabosa2 wrote:Een streepje in de linkerbovenhoek aan eveneens de shortcode zijn mijn biljetten. Ik ben er al heel veel kwijt, willen jullie ze eens voor mij zoeken??![]()
![]()
Een bepaalde plek/regio, waar ik moet zoeken?

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Kom het eiland Tholen eens met een bezoekje vereren, maar ook in Wageningen en Vlissingen moet je ze kunnen vinden. Twee studentenzonen zorgen in deze beide plaatsen voor de verspreiding van mijn biljetteneddydevries wrote:Ik wil dat best wel doen.jabosa2 wrote:Een streepje in de linkerbovenhoek aan eveneens de shortcode zijn mijn biljetten. Ik ben er al heel veel kwijt, willen jullie ze eens voor mij zoeken??![]()
![]()
Een bepaalde plek/regio, waar ik moet zoeken?![]()
![]()

-
- Euro-Master
Re: Markeren van biljetten....

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82455754" onclick="window.open(this.href);return false;
of zen naam der opmrfeanfan wrote:als iemand het biljet markeert met EBT dan moet ie natuurlijk wel ingevoerd zijn
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82455754" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien betekent het iets anders
Early Bed Time (als jij vroeg naar bed gaat, krijg je
)
Earnings Before Tax (blijkbaar lopen de zaken niet zo erg goed)
Een bijdrage aan het Employee Benefit Trust

Early Bed Time (als jij vroeg naar bed gaat, krijg je

Earnings Before Tax (blijkbaar lopen de zaken niet zo erg goed)
Een bijdrage aan het Employee Benefit Trust
Phinac
- J€SS
- Euro-Expert in Training
Haha ja je zou toch denken dat je dan een hit erbij zou hebben!mrfeanfan wrote:als iemand het biljet markeert met EBT dan moet ie natuurlijk wel ingevoerd zijn
groetjes van een mamma van 3