Een stortvloed aan nieuwe Nederlanders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gewoon, extra service, van het huis, voordat hij/zij er nóg meer invoert.nodisch18 wrote:Waarschijnlijk is hij vergeten de postcode aan te passen. Dat gebeurt wel vakerEen faker is het volgens mij niet want in de biljetten die hij invoert zijn geen opvolgende….
Maar als ze één voor één omgezet moeten worden zou ik daar als mod ook niet zo happig op zijn...

I don't háve a life.
- Blueman
- Euro-Master
ben ik het helemaal mee eens...nodisch18 wrote:jabosa2 wrote:Nog even en hij/zij heeft eerder de 3000 bereikt dan jullie nodisch.......![]()
![]()
![]()
,
nee ik zou het geweldig vinden als we er een enorme power-user uit nederland bij zouden krijgen! Dat hij eerder dan Blueman en mij de 3000 haalt vind ik dan ook niet erg.
Blue is the color that makes people wild!
-
- Euro-Regular in Training
Re: Een stortvloed aan nieuwe Nederlanders
Idd, ik vind dit wel heel leuk, maar volgens mij is de kans dat iemand anders het biljet hier ook invoert vrij kleinElmo wrote:Wat een boel nieuwe Nederlanders vandaag! Waar zijn we nu weer genoemd?
![]()
![]()

Reality is an illusion
- Blueman
- Euro-Master
De bank haalt ze dan uit de omloop dus ik denk dat de NB daar niet zo blij mee is..
maar ik zie dat jij ook redelijk nieuw bent?
hoe ben je hier verzeilt geraakt?
maar ik zie dat jij ook redelijk nieuw bent?
hoe ben je hier verzeilt geraakt?
-
- Euro-Regular in Training
Ja ken dit nog niet zo lang. Kom hier via eurodiffusie.nl, met muntjes dus. En dat ken ik weer via Natuur & Techniek, nu inmiddels Natuur, Wetenschap & Techniek. Tijdschrift, ze hebben eens een artikel over eurodiffusie geplaatst. Dat leek me wel interessant. Maar biljetten is natuurlijk nog leuker omdat je dan een specifiek biljet kan volgen;).
Reality is an illusion
- Blueman
- Euro-Master
Mooi man!!JWP wrote: Maar biljetten is natuurlijk nog leuker omdat je dan een specifiek biljet kan volgen;).
zo hoort het!!
Die postcode maakt niet zo veel uit, ik vergeet het ook wel eens bijna.MM8_NL wrote:Dan mag hij eerst wel eens de juiste postcode gaan invoeren. Hoorn is 162x.Fons wrote:Onze 'held' en waarschijnlijk ook de hoogste nieuwe binnenkomer voert momenteel weer lekker veel biljetten in![]()
Onder andere ook uit Hoorn.
Maakt het niet geheel betrouwbaar
Ik weet niet of dat ook de reden is bij Shadow34, maar sommige mensen voeren hun eigen postcode in als ze de goede postcode niet weten. Ik heb een programmatje waarmee ik alle postcode van Nederland kan opzoeken; een plaats, een straat en een huisnummer invullen en je ziet de postcode.
Het is een programmatje van de PTT, (tegenwoordig TPG)
- MM8_NL
- Euro-Master
Gewoon een window ernaast openen en intikken www.postcode.nlFons wrote:Die postcode maakt niet zo veel uit, ik vergeet het ook wel eens bijna.MM8_NL wrote:Dan mag hij eerst wel eens de juiste postcode gaan invoeren. Hoorn is 162x.Fons wrote:Onze 'held' en waarschijnlijk ook de hoogste nieuwe binnenkomer voert momenteel weer lekker veel biljetten in![]()
Onder andere ook uit Hoorn.
Maakt het niet geheel betrouwbaar
Ik weet niet of dat ook de reden is bij Shadow34, maar sommige mensen voeren hun eigen postcode in als ze de goede postcode niet weten. Ik heb een programmatje waarmee ik alle postcode van Nederland kan opzoeken; een plaats, een straat en een huisnummer invullen en je ziet de postcode.
Het is een programmatje van de PTT, (tegenwoordig TPG)
Geeft een scheef beeld van waar de biljetten geweest zijn.