Nuorempi sisko harrasti samaa, mutta aloitti samanaikaisesti molemmista päistä eli 1:stä ja 999:stä. En tiedä pääsikö sarjaa koskaan läpi.Divine wrote:Rekisterikilvistä puheen ollen, meillä on vaimon kanssa outo addiktiobongata rekisterikilvet numerojärjestyksessä yhdestä 999:ään. Idea on siis, että kun on nähnyt kilven, jossa numero-osa on 1 (kirjaimilla ei ole väliä), niin seuraavaksi pitää nähdä kakkonen. Kolmosta ei lasketa, ennen kuin kakkonen on nähty, jne. Aloitimme elokuussa 2000, ja juuri tällä hetkellä pitäisi nähdä numero 424.
![]()
Kun minä ja kaksi nuorempaa siskoani olimme pikkukakaroita ja matkustimme isovanhempien tykö, bongailimme erimerkkisiä autoja. Kokeiltiin kuka kauimpaa arvaa oikean merkin. Koska olin tässä asiassa siskojani selvästi etevämpi, he turhautuivat. Siispä keksimme uuden leikin. Aloimme laskea kuljettajia, jotka kaivavat nenäänsä. Määritelmäksi riitti kun toinen käsi kosketti nenää eikä siinä ollut nenäliinaa. En muista ennätystä, mutta useampi kymmen siinä taisi kerran kertyä Hämeenlinnan ja Hyvinkään välillä.
Katsokaapa vaikka itse joskus - yllättävän moni autoilija ronkkii nenäänsä ajon aikana.