Vandaag kreeg ik 17 briefjes van 50 uit de automaat. Ze waren allemaal nagelnieuw. gelukkig gebeurt dit niet te vaak bij mij. Het was shortcode G020**.
Wij hebben gisteren een ander tweedehandsje voor mijn vrouw gekocht. Onder andere 40 biljetten van 50 euro ... wat denkje? Van die 40 biljetten 36 nieuwe (verspreid over twee short codes).
Weinig hitkans bij het ingeven, maar vol goede moed voor de toekomst.
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
op 3/11 voerde ik een biljet in dat ik in aalst gekregen had. Ik nam het mee naar geraardsbergen (thuis) en de volgende dag betaalde ik er een haburger mee aan de budabrug in brussel.
Vandaag eet ik terug een hamburger, en betaal uiteraard met een groot biljet, en tja wat krijg ik terug? idd mijn zelfde biljet!
Ik had het ook dadelijk herkend daar in Brussel want het was beschreven...
Dedju, anders had ik nu weeral een biljetje meer kunnen ingeven...
Ik kreeg gisteren mijn prijzengeld en daar zat hetzelfde tientje bij waarmee ik me had ingeschreven...Toch knap als je weet dat er 64 mensen een tientje betalen
Juud wrote:Ik kreeg gisteren mijn prijzengeld en daar zat hetzelfde tientje bij waarmee ik me had ingeschreven...Toch knap als je weet dat er 64 mensen een tientje betalen
Tenzij je 640 euro hebt gewonnen
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nu wordt het toch héél erg ... ... ik vond zonet 5 briefjes van 50€ terug onder een stapel kladpapieren ... geen idee da'k ze kwijt was. Ik moet DRINGEND minder slordig worden ... => wat een ellende (on topic ).
bhoeyb wrote:Nu wordt het toch héél erg ... ... ik vond zonet 5 briefjes van 50€ terug onder een stapel kladpapieren ... geen idee da'k ze kwijt was. Ik moet DRINGEND minder slordig worden ... => wat een ellende (on topic ).