Page 513 of 695

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 5:57 pm
by gille
eddydevries wrote:
gille wrote:Volgens m'n berekeningen zou dit: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 23&t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
het 10.000ste topic op EBT-Forum zijn... triestig hoor.

Hopen dat ze deze verwijderen en er een normaal topic op de 10.000ste plaats komt.
Had je zijn/haar topic op het nederlandse forum ook meegerekend?
Dan is het nu een ander, want die is al verwijderd :wink: .
Als je alle SPAM-Topics weg doet, is de officiële topic deze:
http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 34&t=21595" onclick="window.open(this.href);return false;

... GEFELICITEERD!

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 6:41 pm
by jrnsndrs
Het treinverkeer rond Utrecht is puin.


Gelukkig hoefde ik vandaag niet met de trein mee.

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 8:55 pm
by groentje
Blijkbaar zaten onze collega's in de rook, ginds. Hopelijk is de relaiszaal niet getroffen, anders zijn ze daar morgen nog niet thuis.

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 9:29 pm
by jrnsndrs
Het gebouw is inmiddels weer vrijgegeven en op dit moment wordt de schade opgenomen.

Het is niet waarschijnlijk dat er vandaag nog trijnen zullen rijden.

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 9:49 pm
by googlejaps
jrnsndrs wrote:Het treinverkeer rond Utrecht is puin.


Gelukkig hoefde ik vandaag niet met de trein mee.
Ja heel fijn.

Ik heb vandaag over het stuk Amsterdam Bijlmer Arena - Best maar liefst 3 uur en drie kwartier gedaan!! Ik ben pas net thuis en behoorlijk chagrijnig hierdoor. Hopelijk kan het uitkijken naar de meeting van morgen me nog wat opvrolijken.

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 10:09 pm
by jrnsndrs
jrnsndrs wrote:Het gebouw is inmiddels weer vrijgegeven en op dit moment wordt de schade opgenomen.

Het is niet waarschijnlijk dat er vandaag nog trijnen zullen rijden.

Update: Waarschijnlijk ook morgen daar geen treinen.

Re: Wat een ellende

Posted: Fri Nov 19, 2010 10:32 pm
by Tjariet
Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.

Re: Wat een ellende

Posted: Sat Nov 20, 2010 12:07 am
by bren_nmgn
Tjariet wrote:Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.
dit meen je niet!
ik neem aan dat je het hebt over ING kantoor Marienburg?
(aan de postcode te zien)
wat een stelletje sukkels zeg.....

Re: Wat een ellende

Posted: Sat Nov 20, 2010 12:37 am
by Tjariet
bren_nmgn wrote:
Tjariet wrote:Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.
dit meen je niet!
ik neem aan dat je het hebt over ING kantoor Marienburg?
(aan de postcode te zien)
wat een stelletje sukkels zeg.....
Klopt. Ik probeerde alleen ontraceerbaar te blijven door de straatnaam niet te noemen :P . Ach, ik denk dat ik de 300 wel kan compenseren door zondag via Schiphol terug te gaan. De ABN is daar op zondag ook van 06:00-22:00 open en laatst heb ik daar 300x5 zonder problemen gehaald. Is alleen wel even een stukje om en ik doe het alleen maar als Utrecht weer werkt.

Wat de ING in Nijmegen betreft, volgens mij hebben ze gewoon mijn rekening nagetrokken en gezien waar ik woonde. Daaruit hebben ze waarschijnlijk afgeleid dat ik seniele neigingen had door biljetten te bestellen op 200 km van huis...

Ik kan me januari nog goed herinneren. 3 uur kommer en kwel voor 60 biljetten ofzo, maximaal. Ik had net daarvoor in Arnhem 300x5 gescoord zonder te bestellen in 30 minuten. Elk postkantoor had een bundel. In Nijmegen zeiden ze alleen maar telkens tegen me, dat ze of niets hadden, of bundels niet waren om aan klanten mee te geven. Het 'bankenrondje van Arnhem ' van toen ga ik morgen trouwens weer proberen: Eerst Lawick van Pabst, dan Willemsplein, dan Steenstraat. Ondertussen ook nog even de rabo met vijfjes meepakken. Dit alles is te vinden binnen een halve kilometer van het station.

Re: Wat een ellende

Posted: Sat Nov 20, 2010 5:02 pm
by jrnsndrs
jrnsndrs wrote:
jrnsndrs wrote:Het gebouw is inmiddels weer vrijgegeven en op dit moment wordt de schade opgenomen.

Het is niet waarschijnlijk dat er vandaag nog trijnen zullen rijden.

Update: Het treinverkeer is stukje bij beetje weer op gang getrokken en inmiddels rijden ook van en naa Utrecht een aantal treinen. De bedoeling is dat het treinverkeer morgen weer normaal is.

Re: Wat een ellende

Posted: Sun Nov 21, 2010 12:13 am
by groentje
Hmm, dan zal de schade in de relaiszaal wel niet te heel erg groot zijn geweest. Gelukkig maar, zo'n relaiszaal kost stukken van mensen, en kan tegenwoordig wel vervangen worden door een grote server, maar die komen ook goedkoop. Ze zijn alleen net iets sneller in dienst te krijgen.

Re: Wat een ellende

Posted: Sun Nov 21, 2010 4:32 am
by yli
Onderweg op de radio hoorde ik met 't nieuws van 3:00 dat om 8:00 de treinen weer volgens dienstregeling zouden rijden...... en half uur later zat ik in de trein naar Utrecht CS, waar ik helemaal niet heen moest, maar toch :wink:

Re: Wat een ellende

Posted: Sat Nov 27, 2010 9:17 pm
by Tjariet
Maar liefst 2 boemeranghits op 20 biljetten van het postkantoor aan het Helperplein! Waaronder deze http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=67704005" onclick="window.open(this.href);return false;. Dat was voor ieder ander toch een mooie hit geweest...

Re: Wat een ellende

Posted: Sat Nov 27, 2010 11:46 pm
by aloxe
Op woensdag ik was in Brussels. Ik probeerde te voegen een Belgish vlag op mijn erste pagina (zie speel hier). Alle de Fortis Automaaten in Centraal station zijn buiten gebruik met card uit buitenland. Geen tijd voor andere automaaten te vinden. Aarg!

Dus ik heb nu mijn portemonnee verloren :(

Re: Wat een ellende

Posted: Sun Nov 28, 2010 12:29 am
by groentje
Was het de kaart uit het buitenland, of de leveringsproblemen van geldkoerier Brink's? Heel wat BNPP-Fortisautomaten, zeker die die niet aan een bankkantoor zijn verbonden, staan droog door de wekenlange staking bij geldkoerier Brink's, die nog maar net is afgelopen.