Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Wat een ellende

Post by Crazy Bob »

2 weken en 3 dagen geleden had ik m'n laatste actieve hit... sindsdien 650 biljetten ingevoerd zonder ook maar één hit ertussen :(
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

ben ik druk bezig mijn uren/minuten weer aan te vullen heb ik dit
2010-12-15 03:56:59

kan ik er zo meteen dus eentje minder invullen
ach ja kan gebeuren maar is wel weer ff balen
nog enkele biljetten en ik zoek me bed op
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master

Post by Marco1970 »

Normaal heb ik 4 hits per maand, nu heb ik al sinds 14-11 geen hit meer gehad. We zijn pas halverwege december, maar toch.

En maar wachten op die 100e hit... :(

In average a hit has occurred every 9,6 days (951/99)
Current situation: It's been 27 days, 164 notes since last hit.
Next hit should occur at the latest 28.11.2010 (or it's a dry spell)
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

zus van me was zo lief om een keer twee biljetten nummers voor me te bewaren van :note-200: :note-500:

alleen ze was de locatie vergeten te zeggen tja en ik wou er maar niet naar vragen dus heb het maar onder heerenveen neergezet klein gokje maar goed...
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Na een lange periode van veel UNC biljetten bij de bank kreeg ik nu weer veel DNB bundel met gebruikte biljetten erin. Wat blijkt, sommige van die bundels zitten halfvol met boemeranghits...
Toch jammer :(
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Geen zin om ze in België af te geven?
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Misschien ga ik binnenkort weer eens een dagje naar België :) Nog even kijken naar de mogelijkheden...
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Mij overkomt zoiets niet. Bij mij draait ebt om de verspreiding van biljetten, zoals in de missie van ebt staat. De top-ebt'ers zien het eerder als de verspreiding van bundels. :wink:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

De Slak wrote:Mij overkomt zoiets niet. Bij mij draait ebt om de verspreiding van biljetten, zoals in de missie van ebt staat. De top-ebt'ers zien het eerder als de verspreiding van bundels. :wink:
Ik ben benieuwd, waar je mij dan toe rekent.....
Ik verspreid ook bundels, maar om me een top-ebt-er te noemen (met maar 58000 biljetten) vind ik wel een beetje veel eer :wink:.

Maar mijn bundels worden "verspreid verspreid". Hiermee bedoel ik, dat ik meerdere bundels haal, deze door elkaar mix en weer op verschillende plaatsen uitgeef. Dus als er een bundel teruggevonden wordt komen ze uit verschillende plaatsen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Ik haal maar zelden grote hoeveelheden geld af. En geef dat dan maar met mondjesmaat terug uit, al probeer ik wel buiten de bank om geld te wisselen (een appel kopen met een tientje, een krant met een ander tientje, het wisselgeld terug naar een tientje laten omwisselen in de volgende winkel...)
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

eddydevries wrote:
De Slak wrote:Mij overkomt zoiets niet. Bij mij draait ebt om de verspreiding van biljetten, zoals in de missie van ebt staat. De top-ebt'ers zien het eerder als de verspreiding van bundels. :wink:
Ik ben benieuwd, waar je mij dan toe rekent.....
Ik verspreid ook bundels, maar om me een top-ebt-er te noemen (met maar 58000 biljetten) vind ik wel een beetje veel eer :wink:.

Maar mijn bundels worden "verspreid verspreid". Hiermee bedoel ik, dat ik meerdere bundels haal, deze door elkaar mix en weer op verschillende plaatsen uitgeef. Dus als er een bundel teruggevonden wordt komen ze uit verschillende plaatsen.
Eddy, ik reken je zeker bij de top-ebt'ers. Het aantal ingevoerde biljetten zegt niet altijd alles, het is eerder de manier waarop je ebt beleefd.
Er moet zich ook niemand persoonlijk aangevallen voelen door mijn opmerking over het invoeren van bundels. Ik juich het zelfs toe dat sommigen zoveel invoeren, alleen heb ik het idee dat de hits tegenwoordig veelal nog enkel in de bankautomaten te rapen zijn. Als beginnende ebt'er dacht ik destijds, als ik wat meer biljetten ingevoerd heb, gaan de hits wat sneller elkaar opvolgen, omdat de kans op passieve hits groter wordt. Maar ik ondervind tegenwoordig net het tegenovergestelde. De toevals-hit lijkt me wel een zeldzaamheid, terwijl ik toch veelal mijn biljetten verzamel op plaatsen waar een groot publiek komt zoals krantenwinkels, benzinestations, internationale sportwedstrijden,... In principe heeft elk biljet (vergeet even dat er wel een verschil is in de verschillende €-waardes) een even grote kans om een hit op te leveren, maar het valt mij de laatste tijd op dat veel hits gescoord worden door 2 ebt'ers, die in mijn ogen de bankautomaten plunderen. (ik weet het, het komt misschien weer cru over).
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ik was van plan deze voormiddag te gaan wisselen. Maar helaas heeft het weer anders beslist. :cry:
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Hmmmm... Pakje 5jes meegekregen net, met maar 95 erin terwijl het 100 moeten zijn!

Heb niet erg veel hoop dat ik dat kan bewijzen.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Crazy Bob wrote:2 weken en 3 dagen geleden had ik m'n laatste actieve hit... sindsdien 650 biljetten ingevoerd zonder ook maar één hit ertussen :(
Deze "unlucky streak" is inmiddels 3 weken lang, 791 biljetten zonder actieve hit :cry:
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Tjariet wrote:Hmmmm... Pakje 5jes meegekregen net, met maar 95 erin terwijl het 100 moeten zijn!

Heb niet erg veel hoop dat ik dat kan bewijzen.
Dat meen je niet! Fijn is dat!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”