In de MCD supermarkt in Nederhemert-Noord. Er staat daar een Rabobank automaat vergelijkbaar met de ING automaten die in de Albert Heijn te vinden zijn. Ik heb al verschillende "merken" geldautomaten zien staan in supermarkten, maar nog nooit een Rabo.
Deze automaat had en en geen vrije biljetkeuze.
Ik vervang de oude Nederhemertse automaat:
Nederhemert Ormelingstraat 2 5317 JC RABO
... die op http://www.maasluip.nl/ebt/wiki/index.p ... ederland/N" onclick="window.open(this.href);return false; staat. Die is inmiddels opgeheven. Deze zet ik er nu voor in de plaats.
wie houd die index bij eigenlijk?
Bij Dordrecht aan het spuiboulevard staat dat ze ook biljetten hebben maar deze zitten al heel lang niet meer in de automaat.
misschien kan dit veranderd worden?
desmond&diana wrote:wie houd die index bij eigenlijk?
Bij Dordrecht aan het spuiboulevard staat dat ze ook biljetten hebben maar deze zitten al heel lang niet meer in de automaat.
misschien kan dit veranderd worden?
Het is een pagina volgens het wiki-principe. Iedereen kan informatie toevoegen/verwijderen/aanpassen. Dus als je een fout ontdekt, of een geldautomaat die nog niet op de lijst staat mag je dat lekker zelf doen!
Saint-Martin (het Franse gedeelte van het eiland) heeft de euro als officiële valuta, dus ik ga er vanuit dat ze dus ook uit de ATMs komen. Het Nederlandse gedeelte is geen onderdeel van de eurozone, dus daar wordt 't waarschijnlijk lastiger.
Klopt dit allemaal nog?
Ik had vandaag voor het eerst een paar automaten toegevoegd, maar was er na 2 alweer mee gestopt.
Ik had ze namelijk ook bij alle waarden toegevoegd en omdat ik het risico niet wilde lopen, dat de informatie op de verschillende pagina's verschillend zouden zijn, ben ik ermee gestopt.
Maar als die automatisch gegenereerd worden, had dat niet gehoeven en kan ik gewoon doorgaan.
MDeen wrote:
googlejaps wrote:'t principe van een wiki is, dat als je kennis hebt dat je het dan deelt via de wiki. Dus info toevoegen als het er nog niet staat of updaten/verwijderen als het veranderd is.
Als iedereen zijn automaten opschrijft waar hij regelmatig komt staan er snel honderden automaten op de wiki.
Ik heb zelf recent ook nog een wijziging doorgevoerd: Zie Nijnsel. De automaat daar is verdwenen, dus dat heb ik er maar bij gezet.
Owja. Je mag alles toevoegen/wijzigen op de wiki, behalve op de pagina waarbij het op waarde is gesorteerd, deze pagina's worden gegenereerd aan de hand van de andere pagina's, dus heeft updaten geen zin.
QFT. Iedereen is vrij om informatie toe te voegen of te veranderen, (zolang de verandering maar juist is )
Ik heb een tijdje geleden een snelle manier gezien om alle POI's van een bepaald soort (bijvoorbeeld alle banken of alle geldautomaten) snel op de OSM kaart te laten zien. Helaas alleen met ikoon en ik weet even niet of het makkelijk is om verschillende ikonen voor verschillende banken te gebruiken, maar ik zal eens opzoeken hoe dat precies ging.
Wat wel zo is is dat niet alle banken en geldautomaten in OSM staan, en die er in staan zijn niet altijd met naam genoemd (staan bijvoorbeeld alleen als "bank"). Maar ook hier: OSM is een communityproject en zolang je niet uit beschermde bronnen kopieert mag je zelf toevoegen. Zie http://www.openstreetmap.org" onclick="window.open(this.href);return false; en wiki.openstreetmap.org.
Wat ik wel eens doe is alle banken en geldautomaten uit de OSM database downloaden en dan zoeken met de bankzoeker van de verschillende banken of ik kan vinden welke bank dat is en wat het adres is.
eddydevries wrote:Klopt dit allemaal nog?
Ik had vandaag voor het eerst een paar automaten toegevoegd, maar was er na 2 alweer mee gestopt.
Ik had ze namelijk ook bij alle waarden toegevoegd en omdat ik het risico niet wilde lopen, dat de informatie op de verschillende pagina's verschillend zouden zijn, ben ik ermee gestopt.
Maar als die automatisch gegenereerd worden, had dat niet gehoeven en kan ik gewoon doorgaan.
Je moet altijd alleen wijzigingen doen op de 'letter-pagina's'. Dus een alleen op pagina W voor Waddinxveen etc. De 'waarden-pagina's' worden automatisch gegenereerd, dus wijzigingen hieraan gaan automatisch verloren.
Klopt. Je hoeft alleen de letterpagina's te doen en als ik er een keer aan denk draai ik een scriptje die vanuit die pagina's automatisch de pagina's voor de verschillende biljetten maakt.
Ik heb me er nu aangemeld, dus gaan de wijzigingen nu misschien ook makkelijker (ik heb het nog niet geprobeerd, maar het zou kunnen dat ik nu eerdere wijzigingen makkelijker kan gebruiken voor nieuwe).
Ik moest gisteren in Zaltbommel zijn dus ik heb even een rondje geldautomaten gedaan. Het viel me op dat alle geldautomaten van Rabobank Altena (dat is ten westen van Zaltbommel) alleen gaven.
MDeen wrote:Ik moest gisteren in Zaltbommel zijn dus ik heb even een rondje geldautomaten gedaan. Het viel me op dat alle geldautomaten van Rabobank Altena (dat is ten westen van Zaltbommel) alleen gaven.
Ik weet het niet meer zeker, maar het zou wel kunnen dat ik dat ook eens heb meegemaakt in die regio. Doorgaans hebben de automaten wel gewoon , maar blijkbaar zijn die ooit overal op.
Ik heb weer een aantal automaten ge-updated/verwijderd/vervangen hier in de regio.
Ik zag dat er in Mierlo bij de rabo-bank binnen een jes automaat is die 24 uur
bereikbaar is, ik ga zometeen nog even kijken of dit klopt.
Aan de automaat binnen in de Dexia Korbeek-Lo op de Tiensesteenweg kan je elk biljet verkrijgen behalve
Je moet wel op Andere Coupures klikken om ze allemaal te kunnen zien!
Dus:
rlaurenssen wrote:Ik heb weer een aantal automaten ge-updated/verwijderd/vervangen hier in de regio.
Ik zag dat er in Mierlo bij de rabo-bank binnen een jes automaat is die 24 uur
bereikbaar is, ik ga zometeen nog even kijken of dit klopt.
Je hoeft er niet per sé heen (mag wel als je vijfjes wil halen natuurlijk), ik kan bevestigen dat er in Mierlo vijfjes in de automaat zitten en je er 24 uur per dag kan bijkomen. Ik heb er op 24 september 2010 in een keer 500x uitgehaald.