Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Wat een ellende
Gisterenavond heb ik de lekke band van mij auto vervangen. Deze ochtend wou ik naar een garage toe gaan. Maar voor de deur van een andere garage brak mijn uitlaat in twee stukken. Het is afwachten hoeveel het gaat kosten. Ik had geluk dat het voor de deur van een garage gebeurde. Alleen jammer dat er geen leenauto klaar stond, ze waren allemaal al vergeven.
Reken in ieder geval maar op minder biljetten dan gebruikelijk voor morgen ...
Reken in ieder geval maar op minder biljetten dan gebruikelijk voor morgen ...
- MM8_NL
- Euro-Master
Een hit met 0 kilometer
: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=91733468

Of je hebt de verkeerde link geplaatst of ik snap de 0 kilometer niet.MM8_NL wrote:Een hit met 0 kilometer: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=91733468
- googlejaps
- Euro-Master
Of het probleem is al verholpen door een locatiemanager, die de ontbrekende coordinaten van een van de postcodes heeft ingevoerd.nlspot wrote:Of je hebt de verkeerde link geplaatst of ik snap de 0 kilometer niet.MM8_NL wrote:Een hit met 0 kilometer: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=91733468
- eddydevries
- Forum Moderator
Ik heb het wel vaker gezien: in de lijst met hits staat deze erin met 0 km, maar open je de hit staan de kilometers er WEL goed in.googlejaps wrote:Of het probleem is al verholpen door een locatiemanager, die de ontbrekende coordinaten van een van de postcodes heeft ingevoerd.nlspot wrote:Of je hebt de verkeerde link geplaatst of ik snap de 0 kilometer niet.MM8_NL wrote:Een hit met 0 kilometer: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=91733468
Ik heb het wel eens in het topic "To do list for avij and Nerzhul" geplaatst, maar het is blijkbaar nog niet verholpen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- MM8_NL
- Euro-Master
Ja, de postcode is dan eerst niet bekend, tenminste dat herinner ik mij uit het verleden. Na enkele uren staat de afstand wel goed in de hit zelf, maar in het hit-overzicht staat die nog steeds op 0 km.eddydevries wrote:Ik heb het wel vaker gezien: in de lijst met hits staat deze erin met 0 km, maar open je de hit staan de kilometers er WEL goed in.
Ik heb het wel eens in het topic "To do list for avij and Nerzhul" geplaatst, maar het is blijkbaar nog niet verholpen.
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training
Ik heb deze locatie aangepast, de Citymanager heeft soms problemen met nieuwe postcodes (dus nieuwe cijfer en letter combinaties). Waar dit precies aan ligt durf ik zo niet te zeggen. Je hitlijst komt vanzelf goed, het systeem doet hier vanzelf een update van om de paar uur.MM8_NL wrote:Ja, de postcode is dan eerst niet bekend, tenminste dat herinner ik mij uit het verleden. Na enkele uren staat de afstand wel goed in de hit zelf, maar in het hit-overzicht staat die nog steeds op 0 km.eddydevries wrote:Ik heb het wel vaker gezien: in de lijst met hits staat deze erin met 0 km, maar open je de hit staan de kilometers er WEL goed in.
- bhoeyb
- Euro-Master
BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had
. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.
1600 colli's ... hoeveel € zou dat vertegenwoordigen
??

1600 colli's ... hoeveel € zou dat vertegenwoordigen

-
- Euro-Master
Wat is een colli? Is dat 1 bundeltje van 100 briefjes?bhoeyb wrote:BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.
1600 colli's ... hoeveel € zou dat vertegenwoordigen??
- eddydevries
- Forum Moderator
of is het een vrachtwagen?
Eddy - Rotterdam - NL
bhoeyb wrote:BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.

- bhoeyb
- Euro-Master
Volgens mij is een colli een zak met geld dat de bank of een andere instelling teveel heeft en terug naar de NBB gaat. Zo'n plastic zak is groot en er kan véél geld in. Af en toe zie je er één achter het loket in een bankkantoor.Bollivierke wrote:Wat is een colli? Is dat 1 bundeltje van 100 briefjes?bhoeyb wrote: ... 1600 colli's ... hoeveel € zou dat vertegenwoordigen??
- Crazy Bob
- Forum Moderator
"een colli" is niets, want colli is het meervoud van colloBollivierke wrote:Wat is een colli? Is dat 1 bundeltje van 100 briefjes?bhoeyb wrote:BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.

- eddydevries
- Forum Moderator
Dus colli's klopt ook niet, want je kan geen meervoud van een meervoud hebbenCrazy Bob wrote:"een colli" is niets, want colli is het meervoud van colloBollivierke wrote:Wat is een colli? Is dat 1 bundeltje van 100 briefjes?bhoeyb wrote:BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.

Maar nu dwalen we wel af.......
Eddy - Rotterdam - NL
- MM8_NL
- Euro-Master
En ik maar denken dat onze Zuider-buren taalpuristen zijn en het Nederlands beter beheersen als wij NoordelingenCrazy Bob wrote:"een colli" is niets, want colli is het meervoud van colloBollivierke wrote:Wat is een colli? Is dat 1 bundeltje van 100 briefjes?bhoeyb wrote:BRINKS bracht vandaag 1600 colli's (!) geld binnen bij de NBB te Antwerpen waardoor hun computergestuurd reserveringssysteem aan de kas plat lag. Hierdoor kreeg ik maar deels het aantal biljetten dat ik gepland had. Ik dacht dat die failliet waren. Ze zullen misschien al hun geldvoorraden terug naar de NBB moeten brengen.