EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009
Hey,
Wegens een te druk agenda, kan ik mij niet vrijmaken voor de meeting.
Jammer, ik had graag Groningen eens gezien...
Mr Euro
Wegens een te druk agenda, kan ik mij niet vrijmaken voor de meeting.
Jammer, ik had graag Groningen eens gezien...
Mr Euro
- BaliBennie
- Forum Moderator
Dat is zeer spijtig Mr Euro. Je was de laatste hoop voor de Belgische deelname.
Dan zien we elkaar wel weer op een andere meeting.
Groetjes,
BB
Dan zien we elkaar wel weer op een andere meeting.
Groetjes,
BB
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- bhoeyb
- Euro-Master
Ik zal proberen Mr Euro's plaatsvervanger zijn.
Aangezien NL redelijk EBT-onvriendelijk is voor een buitenlander, waar vind ik de dichtstbijzijnde ATMs met 5jes in Duitsland?
Aangezien NL redelijk EBT-onvriendelijk is voor een buitenlander, waar vind ik de dichtstbijzijnde ATMs met 5jes in Duitsland?
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Als je via de Duitse A31 komt, kom je wel langs een aantal vriendelijke
Volksbanken. Bijv. Haren (Ems) en Papenburg liggen redelijk "in de buurt".

Ik weet niet hoe je wilt komen rijden, maar de tips van Crazy Bob zijn inderdaad niet onaardig.Afhankelijk van of je het hele stuk door Duitsland komt rijden: VB langs de grensbhoeyb wrote:Ik zal proberen Mr Euro's plaatsvervanger zijn.
Meppen http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=69168747" onclick="window.open(this.href);return false;
Wesuwe: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=69169295" onclick="window.open(this.href);return false; (interessant omdat er nog bijna niks is ingevoerd)
Süsterseel: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66323681" onclick="window.open(this.href);return false;
Goch: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66150445" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijvoorbeeld...
Bijna in elke plaats is wel een VB langs de snelweg.
- BaliBennie
- Forum Moderator
Hoi bhoeyb,
Leuk dat je wil komen! Dat is ook al weer een eeuwigheid geleden dat we elkaar gezien hebben.
Je zegt dat je wilt proberen te komen.... dus zal ik je even in de blauwe lijst zetten. Als je meer zekerheid hebt en je je hier definitief aanmeldt kun je naar de groene lijst verhuizen met de mensen die zeker komen.
Mocht je ook een stapeltje Groningse biljetten willen bemachtigen dan wijs ik je op de mogelijkheid die Tjariet aanbiedt. Je kunt een (niet te grote) bestelling voor biljetten bij hen plaatsen. Neem daarvoor per PM contact op met Tjariet.
Leuk dat je wil komen! Dat is ook al weer een eeuwigheid geleden dat we elkaar gezien hebben.

Je zegt dat je wilt proberen te komen.... dus zal ik je even in de blauwe lijst zetten. Als je meer zekerheid hebt en je je hier definitief aanmeldt kun je naar de groene lijst verhuizen met de mensen die zeker komen.
Mocht je ook een stapeltje Groningse biljetten willen bemachtigen dan wijs ik je op de mogelijkheid die Tjariet aanbiedt. Je kunt een (niet te grote) bestelling voor biljetten bij hen plaatsen. Neem daarvoor per PM contact op met Tjariet.
- BaliBennie
- Forum Moderator
Voor de meetingbezoekers heb ik een kaartje gemaakt in Google Maps met alle trefpunten en meer!
Volg deze link om het kaartje te bekijken.
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Ik zit net even m'n reis te plannen, ik moet al om 9:03 uur de trein pakken a.s. zaterdag... Dan ben ik om 11:53 uur in Groningen. Wel handig, die Kruidvat-kaartjes: normaal zou deze reis mij (als houder van een voordeelurenkaart) 26,40 euro kosten, nu nog niet eens de helft.
Ga ik nog andere meeting-bezoekers tegenkomen in de trein?
- BaliBennie
- Forum Moderator
Mensen die met de trein komen kunnen beter even kijken op de NS-website of ook op hun lijn werkzaamheden zijn gepland en hoeveel vertraging ze kunnen verwachten.yli wrote:Ik wilde rustig met de trein reizen, maar....
De NS heeft het weer voor elkaar.... juist op 24.10.2009 werkzaamheden op twee belangrijke Noord-Zuid trajecten :
* 's-Hertogenbosch - Utrecht
* Zutphen - Zwolle
Met andere woorden heen en terug een extra reistijd van maar liefst één uur
BaliBennie wrote:Voor de meetingbezoekers heb ik een kaartje gemaakt in Google Maps met alle trefpunten en meer!
Heb je goed gedaan BB! Tjonge! Al je vrije tijd dient nu een hoger doel

Tjariet heb je ook even mooi gearceerd. Is eigenlijk amper Groningen he... Ik kan bijna het bordje einde Groningen lezen vanuit de woonkamer.
Met dank aan Google Street View zijn hier wat beelden :BaliBennie wrote:Voor de meetingbezoekers heb ik een kaartje gemaakt in Google Maps met alle trefpunten en meer!
VVV-kantoor
(opvallend is natuurlijk de reclame van de Friesland bank....het is toch echt Groningen)
Het VVV-kantoor zit in het linkse gebouw onder de Menzis-reclame

Eetcafé 't Zwarte Schaap
(hoewel geel de belangrijkste kleur is)

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

-
- Euro-Master
Een goede tip voor het zoeken van banken: op Google Maps de plaats opzoeken en dan in het zoekvenster gewoon "bank" of "volksbank" intikken. Bij volksbank komen er ook andere banken bovendrijven, maar verder werkt het geweldig.bhoeyb wrote:Ik zal proberen Mr Euro's plaatsvervanger zijn.
- de*lerger
- Euro-Master
Dicht tegen de Duits-Groningse grens liggen een aantal dorpen (en dorpjes) met 5jes spuwende ATMs. De route die ik al enkele malen heb gereden is Lathen-Steinbild-Dersum-Dörpen-Heede-Weener. De bank in Rhede (Ems) is dit jaar verhuisd, ik ben nog niet bij de nieuwe langsgeweest. En in Bunde (dichterbij Groningen kan niet) heb ik geen 5jes meer aangetroffen na de verhuizing naar het winkelplein (maar ze kunnen ook gewoon op zijn geweest).bhoeyb wrote:Ik zal proberen Mr Euro's plaatsvervanger zijn.
My map
-
- Euro-Master
Ja, als het allemaal goed loopt wel. Ik pak de trein van 8:17 uit Venray, dan heb ik in Amersfoort 3 minuten om van spoor 7 naar spoor 2 te komen. Dat is geen officiële overstap maar normaal moet dat lukken.Crazy Bob wrote:Ik zit net even m'n reis te plannen, ik moet al om 9:03 uur de trein pakken a.s. zaterdag... Dan ben ik om 11:53 uur in Groningen. Wel handig, die Kruidvat-kaartjes: normaal zou deze reis mij (als houder van een voordeelurenkaart) 26,40 euro kosten, nu nog niet eens de helft.
En in Groningen moet ik ook nog even naar het loket van NS Internationaal (eens kijken of ze daar blij worden van 42x

@BalieBennie en Tjariet: is er een 06 nummer beschikbaar in geval van nood?
- harrycompany
- Euro-Expert in Training
Beste allemaal,
Ik blijf de nacht over in groningen, dus ik zoek voor de volgende dag een leuk doel voor op de terugreis. Natuurlijk ga ik nog gemeetes scoren op de heen en terugreis, maar wat is interressant om op de zondag te gaan doen?
Het gronings museum schijnt mooi te zijn, maar verder.....
Arjen
Ik blijf de nacht over in groningen, dus ik zoek voor de volgende dag een leuk doel voor op de terugreis. Natuurlijk ga ik nog gemeetes scoren op de heen en terugreis, maar wat is interressant om op de zondag te gaan doen?
Het gronings museum schijnt mooi te zijn, maar verder.....
Arjen
Goin' down to southpark.....