Hoewel deze meeting pas net twee weken geleden werd gehouden, zit ik al te denken over een volgende meeting.
Ik zou graag nog voor de internationale meeting in Kalkar (11-14 maart 2011) nog een meeting willen houden.
Ergens tussen half januari en half februari lijkt mij wel een mooie periode: niet tijdens de feestdagen, maar ook niet zo erg kort voor de internationale meeting.
Om een meeting goed te kunnen organiseren (uitzoeken van evt. locatie, datum, en wie wel/niet), moet je toch ruim een maand van tevoren beginnen. Voor half januari-half februari zou je dat in december moeten doen.
Met de feestdagen zullen er niet veel kunnen reageren, en als je erna begint, is er weinig tijd meer. Dus kom ik erop uit, dat een topic voor een meeting in januari/begin februari eigenlijk ruim voor de Kerstdagen gestart moet worden.
Ik heb wel een paar ideeën voor een meeting, maar omdat er eerder al zoveel ideeën waren (die niet door konden gaan omdat er geen tijd meer voor was), wacht ik nog even af of iemand er eentje wilt organiseren.
Laat ik zeggen: als er voor zondag 19 december nog niemand de "handschoen oppakt", zal ik zelf een topic openen.
Zeker i.v.m. het weer rond die tijd (het zou buiten te koud kunnen zijn om bijv. een stadswandeling te maken) de tip: een meeting hoeft niet uitgebreid te zijn
(mag natuurlijk wel
), "Finnish style" mag ook (= bij elkaar komen, wat eten/drinken, eventueel bij banken langs). Het gaat vooral om de gezelligheid

.