25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote:Maar we gaan voor de onderlinge strijd, of niet dan Fonzie
'tuurlijk :) Ik moet gewoon nog even wennen aan het idee dat ik binnenkort mijn titel 'Ten Boerster met de meeste biljetten' kwijt ben... zucht... :wink:
Nataschja wrote:Suggestie:... probeer het nieuwe centrum eens
Heb ik al even gedaan. Er zweven twee prachtige twintigjes van mij door het nieuwe winkelcentrum... àls je me dan toch gaat inhalen, doe het dan deels met mijn eigen biljetten... dan heb ik er ook nog wat aan... hahaha :P
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Om z'n minst een notering op de 2e plaats van 25 MEEST ONGELUKKIGE NEDERLANDERS en natuurlijk een eigen Hitlijst in TB.
Had vandaag weer een nieuwe X biljet..... walgelijk beginnende met 0044, ofwel een hitkans is voorlopig eerst uitgesloten, lijkt mij
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote:Om z'n minst een notering op de 2e plaats van 25 MEEST ONGELUKKIGE NEDERLANDERS en natuurlijk een eigen Hitlijst in TB.
Ja, d'r zijn momenteel maar 3 geregistreerde Ten Boersters en eentje daarvan voert niets meer in, dus op de lokale lijst sta je al tweede, hoor :)

Maar eerstwillen we natuurlijk een beetje beroemd worden in Ralf z'n lijst der ongelukkigen, natuurlijk 8) Daarna komen de hits vanzelf
Nataschja wrote:Had vandaag weer een nieuwe X biljet..... walgelijk beginnende met 0044, ofwel een hitkans is voorlopig eerst uitgesloten, lijkt mij
Tja... ieder voordeel heb z'n nadeel: zo'n nieuw biljet gaat wel lekker lang mee dus dat geeft mij meer tijd om 'm te vinden :wink:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ging gisteren iets mis.....
By the way, moet zeggen dat ik op een gegeven moment veel belgen zag die nieuwe waren....

Overigens heb ik sedert vandaag mijn eerst Finse biljet gehad.....
Echter geen hit :cry: :cry:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Anonymous wrote:Echter geen hit
En dat terwijl ook nog eens blijkt dat jenog geen 100 meter bij mij vandaan woont... zucht... 8) :wink:

(ik kreeg trouwens een e-mail aan je als onbestelbaar terug)
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Heb je net een mail gestuurd. Hoop dat die aankomt.....
Tja dat we zo dicht op elkaars nek wonen.....
Gisteren mijn eerste finse in handen gehad...... Heb nu van alle landen in ieder geval een biljet. Een hit zou toch te traceren moeten zijn in dit durp :lol: :lol:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ik heb zojuist 2 ieren, een spanjool en een griek ontvangen.. het is maar zelden dat ik zoveel exotische biljetten op één dag verzamel... die ga ik morgen even tactisch voor je uitgeven in dit dorp...

Ik zou eigenlijk bij het uitrijden van mijn straat eentje moeten verliezen.. bij een zuidelijk windje waait 'ie dan zo je oprit tegemoet :wink: :P
pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

ik zou eigenlijk op de 11e plek moeten staan met 1016 biljetten..
die 1e hit op mijn naam is eigenlijk een fake, hij is met mijn eigen broer...

maar goed ik hou het in gedachte... hihi.. maar ik blijf doorgaan hoor!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

pet26644 wrote:ik zou eigenlijk op de 11e plek moeten staan met 1016 biljetten..
die 1e hit op mijn naam is eigenlijk een fake, hij is met mijn eigen broer...

maar goed ik hou het in gedachte... hihi.. maar ik blijf doorgaan hoor!
Anders laat je hem modereren.
Dan heb je hem niet meer.
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Eurorulezz »

Nog even en ik kom er ook bij. Ik heb nu bijna 200 biljetten ingegeven en heb nog steeds geen hit.
Voorheen Eurorulezz
Guest

Post by Guest »

Met 517 invoeringen is er nog niets gebeurd. Ik verwacht het ook niet want de kans om als enige aan de Costa del Sol een hit te scoren is kleiner dan een prijs in de loterij. :D
Ik heb wel een zeer internationale selectie door mijn handen gehad.
De kans dat een toerist toevallig dat biljet bij hem invoert is 1 op de miljoen. Maar we blijven doorgaan. Wanneer het een hit is dan is het wel gelijk een hele verre. :D
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Anonymous wrote:Met 517 invoeringen is er nog niets gebeurd. Ik verwacht het ook niet want de kans om als enige aan de Costa del Sol een hit te scoren is kleiner dan een prijs in de loterij. :D
Ik heb wel een zeer internationale selectie door mijn handen gehad.
De kans dat een toerist toevallig dat biljet bij hem invoert is 1 op de miljoen. Maar we blijven doorgaan. Wanneer het een hit is dan is het wel gelijk een hele verre. :D
Misschien moet je eens gaan refereren ofzo.
Of gewoon in Nederland gaan wonen :)
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Eurorulezz wrote:Nog even en ik kom er ook bij. Ik heb nu bijna 200 biljetten ingegeven en heb nog steeds geen hit.
Eurorulezz, wees niet getreurt.... Ik zit met het zelfde. Heb ondertussen al 576 biljetten ingegeven in 35 dagen..... En nog geen hit.
Veel nieuwe biljetten in omloop. Treur niet eens komt de dag dat ook voor ons een hit zal vallen :wink:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik ken aan de lijst bezig.
Morgen zet ik hem er wel op want als ik zo klaar ben ga ik eerst maar eens lekker een slaapje doen want heb morgen een drukke dag.
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Ralf wrote:Ik ken aan de lijst bezig.
Morgen zet ik hem er wel op want als ik zo klaar ben ga ik eerst maar eens lekker een slaapje doen want heb morgen een drukke dag.
Succes met je drukke dag morgen en ik kijk er al naar uit of ik er in sta..... Denk het nog niet, maar ooit komt de dag :wink:
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”