EBT meeting in Venlo 17 maart
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT meeting in Venlo 17 maart
Ik ben er ook bij!
(en de nickname van Bert wordt anders gespeld
)
(en de nickname van Bert wordt anders gespeld
-
MDeen
- Euro-Master

Ik heb altijd moeite met die nick
Je staat erbij!
Je staat erbij!
Ik heb besloten om deze keer niet te komen. Er zullen na deze meeting hopelijk weer een nieuwe meeting komen. Ik wens iedereen in Venlo daar een fijne dag. En geniet ervan!
- LArdennais
- Euro-Master

Dag allemaal,LArdennais wrote:Dag allemaal,
17/03/2012 is OK voor mij. MAAR ik zal niet komen met een "TEC" bus...enkel met mijn auto
@MDeen : kan jij maken een volledige lijst met de EBT-ers die in Venlo zal zeker komen ? Hartelijk bedankt !
Slecht nieuws uit Zuid-België : vaandag heb ik mijn planning voor volgende maand ontvangen...en ik zal werken zaterdag 17/03 EN zondag 18/03. Sorry maar kan ik niet bij jullie komen
http://liste.eurobillets.free.fr/ & http://liste.eurobillets.free.fr/index2.htm : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! 
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
Jammer dat je er niet bij kan zijn! Kan je misschien nog diensten ruilen met collega's?
- LArdennais
- Euro-Master

Ik heb twee verlofdagen gevraagd. "Wait and see...and let's hope" ! 
http://liste.eurobillets.free.fr/ & http://liste.eurobillets.free.fr/index2.htm : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! 
-
MDeen
- Euro-Master

Ik ben wat restaurantjes afgegaan en heb gekozen voor Humphrey's om te gaan eten 's avonds. Mijn eerste keus wilde helaas niet zo'n grote groep ontvangen.
Neska, jammer dat je niet komt. maarsy, natuurlijk ben je welkom en LArdennais, laten we hopen dat het allemaal lukt.
Programma voor de dag:
Parkeren is het handigste in parkeergarage Arsenaal, Nassaustraat 59 5911 BT Venlo.
Voor mensen die vooraf of misschien nog tijdens de rondleiding willen pinnen even de banken:
ABN-AMRO Keulse Poort 12, open tot 13:00 uur
ING: Keulse Poort 10, open tot 16:00 uur
ABN en ING liggen naast elkaar en liggen op 100 meter van het Limburgs Museum waar we voor de rondleiding samenkomen
Rabobank: Peperstraat 8, kantoor niet open op zaterdag. Dit is achter het stadhuis waar we de rondleiding eindigen.
Andere geldautomaten in de stad zijn te vinden op mijn Wiki, maar die liggen allemaal niet in het centrum.
Kaartje van de binnenstad:
1: Maaspoort
2: Limburgs Museum
3: Humphrey's
4: ABN en ING
5: Rabobank
6: Parkeergarage Arsenaal

Neska, jammer dat je niet komt. maarsy, natuurlijk ben je welkom en LArdennais, laten we hopen dat het allemaal lukt.
Programma voor de dag:
- Vanaf 13:00 samenkomen bij de brasserie van theater de Maaspoort, Oude Markt 30.
De brasserie serveert lunch en drankjes, voor degenen die daar behoefte aan hebben - Rond 14:30 lopen we dan naar het Limburgs Museum, schuin tegenover het station waar om 15:00 de stadsrondleiding met bezichting van het stadhuis begint. Deze duurt 2 uur.
- Na de stadswandeling kunnen we even een cafetje opzoeken
- Rond 18:00 eten in restaurant Humphrey's op de Parade 19.
- Na het eten misschien nog een cafe op zoeken en mogelijk een afterparty bij een geldautomaat in Duitsland.
Parkeren is het handigste in parkeergarage Arsenaal, Nassaustraat 59 5911 BT Venlo.
Voor mensen die vooraf of misschien nog tijdens de rondleiding willen pinnen even de banken:
ABN-AMRO Keulse Poort 12, open tot 13:00 uur
ING: Keulse Poort 10, open tot 16:00 uur
ABN en ING liggen naast elkaar en liggen op 100 meter van het Limburgs Museum waar we voor de rondleiding samenkomen
Rabobank: Peperstraat 8, kantoor niet open op zaterdag. Dit is achter het stadhuis waar we de rondleiding eindigen.
Andere geldautomaten in de stad zijn te vinden op mijn Wiki, maar die liggen allemaal niet in het centrum.
Kaartje van de binnenstad:
1: Maaspoort
2: Limburgs Museum
3: Humphrey's
4: ABN en ING
5: Rabobank
6: Parkeergarage Arsenaal

Last edited by MDeen on Wed Feb 29, 2012 8:54 am, edited 1 time in total.
Prima MDeen
Dit is allemaal voltooit.
Gellukig, geen sushis aan het menu
Dit is allemaal voltooit.
Gellukig, geen sushis aan het menu
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
Ik zal er ook zijn op de meeting. Alleen dus .
-
MDeen
- Euro-Master

Ik heb je erbij gezet. Ook bij het eten?
En er is me beloofd dat de gids voor de stadswandeling ook wat Frans spreekt.
En ik zie dat het plaatje niet helemaal getoond wordt, het is klikbaar, en dan zie je het helemaal.
En voor degenen die in het Arsenaal gaan parkeren, laat je niet in de luren leggen door de wegconstructie, hier, waar die zwarte auto rechts gaat moet je rechts en mag je ook rechts, ook al ziet het eruit als een fietspad. Probeer ook niet een routeplanner te volgen die je langs het Limburgs Museum wil sturen zoals Google het nog altijd denkt te kunnen. Die afslag is er niet meer. Als je van die kant komt kun je het beste de volgende afslag van de rotonde nemen en dan via de Spoorstraat rijden. Dit is alleen voor mensen die van het zuiden komen.
En er is me beloofd dat de gids voor de stadswandeling ook wat Frans spreekt.
En ik zie dat het plaatje niet helemaal getoond wordt, het is klikbaar, en dan zie je het helemaal.
En voor degenen die in het Arsenaal gaan parkeren, laat je niet in de luren leggen door de wegconstructie, hier, waar die zwarte auto rechts gaat moet je rechts en mag je ook rechts, ook al ziet het eruit als een fietspad. Probeer ook niet een routeplanner te volgen die je langs het Limburgs Museum wil sturen zoals Google het nog altijd denkt te kunnen. Die afslag is er niet meer. Als je van die kant komt kun je het beste de volgende afslag van de rotonde nemen en dan via de Spoorstraat rijden. Dit is alleen voor mensen die van het zuiden komen.
- kettenseger
- Euro-Master

If you want to use the Volksbank in Kaldenkirchen or Leuth, you have to take a different way, because the Highwayexit (Autobahnausfahrt) "Kaldenkirchen" is closed.MDeen wrote:...
[*] Na het eten misschien nog een cafe op zoeken en mogelijk een afterparty bij een geldautomaat in Duitsland.
...
-
MDeen
- Euro-Master

Good tip. I know it is closed and I know how to get there via Tegelen 
Daar kom ik met mikoyan en mijn partner. We zullen er waarschijnlijk drie. Voor LArdennais ===> wait and see !MDeen wrote:Ik heb je erbij gezet. Ook bij het eten?
We zullen gaan naar het restaurant en moet vertrekken dan.
En dank u voor de gids die spreekt Frans.
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)