No sitten vaan kaikki "sedät" ja "enot" tulee meidän nuorempien mukanaAaron wrote: Toisaalta, laivoilla on hankalat ikärajat jotka voivat tuottaa ongelmia porukan pienimmille (kuten Dakkus).![]()
Hullujen setelifanaatikkojen joukkokokoontuminen Tampereella
- Fundamental
- Euro-Master

Otin muuten makon vinkistä sitten kuitenkin vaarin ja tilasin Germanwingsiltä lennon Prahasta Kölniin. Säästää ainakin 40 € verrattuna junakyytiin. Kiitos mako hyvästä
vinkistä
Sen sijaan että nuokkuu junassa kymmenen tuntia niin sen voi viettää hyvän Kölschin seurassa, tuomiokirkkoa ihmetellen. Ja jatkaa sitten Brysseliin EBT-kokoontumiseen
Sen sijaan että nuokkuu junassa kymmenen tuntia niin sen voi viettää hyvän Kölschin seurassa, tuomiokirkkoa ihmetellen. Ja jatkaa sitten Brysseliin EBT-kokoontumiseen
Aaron wrote:HehFundamental wrote:Hyvä idearomppu wrote:Joskus voisi miettiä esim. yhteistä risteilyä?Fundamental wrote:Kyllä oikein hauskaa oli. Todella mukavaa porukkaa!!!![]()
Toisaalta, laivoilla on hankalat ikärajat jotka voivat tuottaa ongelmia porukan pienemmille kuten Dakkus
Eipä tuo ongelma olis onhan meitä kuitenkin vanhempiakin mukana. Joten kyllä sinne muutama Kuopuskin mukaan saatais
- Fundamental
- Euro-Master

No sunnuntaina eckerölinella tallinnaan on siellä ainakin kolme EBT.läistä jo matkassaFundamental wrote:Ei muuta kun ruvetaan suunnitteleen risteilyä vaan.. mieli tekis laineille jo
Mutta tosiaan minä olen ainakin mukana risteilyllä jos saadaan se johonkin muualle kuin Tallinkin laivalle. Sinne ei meikäläistä mukaan saa.....
- Fundamental
- Euro-Master

Jo mä en kans hirveen innoissani olis Tallinan risteilystä.. Legendaarinen miniristeily Tukholmaan vaanJANI73 wrote:No sunnuntaina eckerölinella tallinnaan on siellä ainakin kolme EBT.läistä jo matkassaFundamental wrote:Ei muuta kun ruvetaan suunnitteleen risteilyä vaan.. mieli tekis laineille jo![]()
Mutta tosiaan minä olen ainakin mukana risteilyllä jos saadaan se johonkin muualle kuin Tallinkin laivalle. Sinne ei meikäläistä mukaan saa.....
- Dakkus
- Euro-Master

Myöskin Kontula voisi olla hieno valinta. Risteilyalus on kauniin oranssi. Viinatarjoilua tosin ei ole, ja seteleitäkin siirtyy korkeintaan tarkastajille ;)JANI73 wrote:Juu Hesasta olis kiva lähtee joko Pietariin tai Tukholmaan...romppu wrote:Jess, hiiteen Tallinna. Minä ehdotan kahden yön risteilyä Hesasta Tukholmaan. Vai mites olisi Pietari?Fundamental wrote:Jo mä en kans hirveen innoissani olis Tallinan risteilystä.. Legendaarinen miniristeily Tukholmaan vaan ;)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
- DJ Frank
- Euro-Regular

Sorry. Tuli juu esteitä oikein roppakaupalla ja viimetingassa.Fundamental wrote:Tuliko muuten Dj Frankille jokin este vai miksi hän ei ilmaantunut paikalle? Mukava olisi ollut hänetkin tapaamisessa nähdäMuutenkin on Frankin puolesta ollut hiljasta täällä foorumilla viime aikoina....
Olen ollut hiukka laiska muutenkin, mutta nyt aktivoitumaan päin.
Pistetääs Jani73 taas tiukille
- Fundamental
- Euro-Master

Mukava kuulla että olet hengessä mukana vielä.. risteilylle sitten vaan mukaanDJ Frank wrote:Sorry. Tuli juu esteitä oikein roppakaupalla ja viimetingassa.Fundamental wrote:Tuliko muuten Dj Frankille jokin este vai miksi hän ei ilmaantunut paikalle? Mukava olisi ollut hänetkin tapaamisessa nähdäMuutenkin on Frankin puolesta ollut hiljasta täällä foorumilla viime aikoina....
Juu no mulle ei oo hankala laittaa vastaan kun mulla ei juuri nyt ole oikein mahdollisuutta kirjailla seteleitä... Siks olen kunnostautunut tällä palstallaFundamental wrote:Mukava kuulla että olet hengessä mukana vielä.. risteilylle sitten vaan mukaanDJ Frank wrote:Sorry. Tuli juu esteitä oikein roppakaupalla ja viimetingassa.Fundamental wrote:Tuliko muuten Dj Frankille jokin este vai miksi hän ei ilmaantunut paikalle? Mukava olisi ollut hänetkin tapaamisessa nähdäMuutenkin on Frankin puolesta ollut hiljasta täällä foorumilla viime aikoina....
Millos se risteily olis suunnitteilla?