"offtopic" eli sekalaista....

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

saku wrote:paska puhetta suurin osa täällä olleista kirjaa taatusti sellaisia seteöeitä jotka eivät ole ollut omissa käsissä!!!!!!! :evil: :twisted: :x
Tuo on kyllä väärä väite. Näissä EBT-ympyröissä tuo "omissa käsissä" tarkoittaa sitä, että seteliin on ollut fyysinen kontakti. Sillä että onko tuo kontakti syntynyt automaatista otetusta setelistä vai työpaikan kassalaatikon setelin kanssa ei ole merkitystä, kunhan setelikontakti on aito. Minäkin olen kirjannut seteleitä reilun 170 000 euron edestä vaikka ei minulla ihan tuollaisia rahamääriä liiku oman pankkitilini kautta.
JANI73 wrote:mutta kukaanhan ei voi moderoida niitä enää tämän jälkeen, koska nyt kaikki on sallittua.
Säännöt ovat edelleen olemassa -- olin vain jotenkin toivonut että aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä asiallisesti ilman että kaikesta pitää vääntää riitaa :?
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

saku wrote:paska puhetta suurin osa täällä olleista kirjaa taatusti sellaisia seteöeitä jotka eivät ole ollut omissa käsissä!!!!!!! :evil: :twisted: :x
avij wrote:Tuo on kyllä väärä väite.
Minäkin olen samaa mieltä avijin kanssa!Onhan niitä jotka ei todellakaan ota tätä niin "vakavasti" ja buran sanoja lainatakseni: Varmasti yli 99% käyttäjistä kirjaa ihan vain omia seteleitään jotka ovat kulkeneet omien käsien kautta, mitä merkitystä niillä lopuilla on? Tuskin nyt kukaan toimii Dakkuksen esimerkin mukaisesti.

Sehän olisi aivan idioottimaista toimia Dakkuksen esimerkin mukaan 8O ja ne jotka niin tekevät eivät ole ymmärtäneet tämän homman ideaa laisinkaan!! :( Mutta mitä me niistä stressiä otamme. :wink:
avij wrote:Näissä EBT-ympyröissä tuo "omissa käsissä" tarkoittaa sitä, että seteliin on ollut fyysinen kontakti. Sillä että onko tuo kontakti syntynyt automaatista otetusta setelistä vai työpaikan kassalaatikon setelin kanssa ei ole merkitystä, kunhan setelikontakti on aito
Minä itse myös kirjailen työpaikan seteleitä jotka todellakin kulkee mun näppejeni kautta ja +kaikki vaihdot mitkä teen,ainoa poikkeus mikä itselläni on niin minä en liiku mihinkään(tosi harvoin)vaan setelit kulkeutuvat tännepäin :wink: No,kaipa siitä sitten joku aina vaivaa näkee, mutta koen tehneeni kummiskin realistisesti!!Olenhan itse "hypistellyt" näitä seteleitä ja laittanut ne oman "käden"kautta :)( vaikkakin asiakkaitten toumana) Ja todellakin laitan siihen sen postinumeron missä mä niitä saan enkä sitä mistä ne ovat lähteneet )
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

avij wrote:
JANI73 wrote:mutta kukaanhan ei voi moderoida niitä enää tämän jälkeen, koska nyt kaikki on sallittua.
Säännöt ovat edelleen olemassa -- olin vain jotenkin toivonut että aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä asiallisesti ilman että kaikesta pitää vääntää riitaa :?
8) Niin minäkin toivoin mutten enää jaksanut katsella ja tein oman päätöksen jonka pitäminen tuntuu jo aivan kamalalta. Nyt ymmärrän narkkareita joilla hankaluuksia päästä kuiville :lol: Taidan langeta pian(yritän kuitenkin pitää pääni) 8) JA en todellakaan voi kirjata toisen nimissä se sotisi mun periaatetta vastaan 8)
Sport-Mass
Euro-Master
Euro-Master

Janille

Post by Sport-Mass »

Toivottavasti pyörrät päätöksesi lopettamisen suhteen. Olen kunnioituksella seurannut tahtia, jolla olet seteleitä kirjannut. Todella ikävää, jos nyt lopetat muutaman pellen takia. Kyllä valtaosa toimii normien mukaisesti, mutta sitten on tämä pieni vähemmistö, jota ei mitkään säännöt sido. Heille säännöt on tehty vain rikkomista varten.

Olet periaatteen mies, niin kuin minäkin. Pysytään omissa periaatteissamme eikä välitetä pienen marginaalin tekemisistä. Iloitaan osumista ja kaikista kirjatuista seteleistä, jotka ovat omien käsiemme kautta jatkaneet kulkuaan rahamarkkinoilla.
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

Nittax wrote: Tuskin nyt kukaan toimii Dakkuksen esimerkin mukaisesti.
Mitämitämitä? Mistä tää nyt on oikein lähtenyt? Kauhee sota ja vikinä, mistä ihmeestä? 8O 8O

Kaikki kirjaamani setelit ovat ihan varmasti olleet fyysisesti olleet kädessäni, joskaan eivät läheskään kaikki omaisuuttani. Ok? :?:
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

imleH wrote:Mitämitämitä? Mistä tää nyt on oikein lähtenyt? Kauhee sota ja vikinä, mistä ihmeestä? Kaikki kirjaamani setelit ovat ihan varmasti olleet fyysisesti olleet kädessäni, joskaan eivät läheskään kaikki omaisuuttani. Ok?
:?:
Siitä, että kaikki eivät toimi kuten sinä, taikka Jani, taikka muut jotka kirjaavat vain kädessä olleet setelit... Periaatteita kun löytyy useampaa. Itse kannatan tätä; kirjaa mihin olet koskenut
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Johan täällä nyt tuntee itsensä kriminaaliksi kun toimii kuten toimii.. ehkä se olisi minun Pellen sitten lopetettava tämä touhu etten enempää pahoita teidän kunnollisten kirjaajien mieltä..

Jos kerta Janikin lopetti kirjaamisen osaksi minun syytä niin tehdään sitten niin, että minäkään en kirjaa enää seteleitä niin kauan kuin Janin lakko kestää..
ZZR
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by ZZR »

Minulle on muotoutunut reilun 600 setelin kuukausikirjausvauhti, siis noin 20 kpl per päivä. Tämä on minulle sopiva tahti kirjata, eikä tämä harrastus ala hallita liiaksi itseäni. Minäkin kirjaan vaan taatusti omissa käsissäni kulkeneita rahoja, nostan automaatilta tai pankin tiskiltä viitosia ja kymppejä, joita sitten toisinaan vaihdan esim työkavereille 5-kymppisten tilalle. Työpaikan seteleitä en kirjaa, vaikka kassanhoitaja istuu tuossa seinän takana. Loput pikkusetelit menee päivittäisessä asioinnissa bensan ostoon ruokakauppaan jne, ja sitten joskus vaihdan niitä kaupassa isommiksi. Lisäksi vielä on täyspotti paikat, mutta niissä asioinnissa on omat vaaransa.

Pankkiin takas en koskaan vie 2-kymppistä pienempää. Muuten, oletteko huomanneet Sammon talletusautomaatit ja että Nordealla on Hesan asemalla pankki auki klo 18 asti auki joka päivä! Se on minulle juuri sopiva työmatkan varrella asioitava paikka.
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

olen tekemässä hirveän asian olen hommaamassa EBT:lle hollantilaisia käyttäjiä. olen kauhea maan petturi :lol:
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

CCCP wrote:olen tekemässä hirveän asian olen hommaamassa EBT:lle hollantilaisia käyttäjiä. olen kauhea maan petturi :lol:
Roviolle!! :lol: :lol:
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

Nittax! Tervetuloa kissaklubiin! :lol:
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

imleH wrote:Nittax! Tervetuloa kissaklubiin! :lol:
Kiitos,Kiitos... :lol:
Todella huimaa tahtia kirjaat uusia seteleitä.. :lol: Komiaa..lisää vain :wink: Koitan pysyä perässä,mutta ei tuolle tahdille mahda mitään 8O Sen verran pieni paikka tämä on.. :? Mutta parhaani yritän.. :wink: Tänään toivottavasta olisi hieman vilkkaampaa kuin eilen :roll: Hyvältä ainakin näyttää :) Ja Onnittelut hyvistä osumista!! :lol:
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Fundamental wrote:
Jos kerta Janikin lopetti kirjaamisen osaksi minun syytä niin tehdään sitten niin, että minäkään en kirjaa enää seteleitä niin kauan kuin Janin lakko kestää..
8) En mä sua syytä! Mutta sä selvästi kiristät mua.... :evil: 8)
Vaikeaa on mutta olen nyt päättänyt että katsotaan kuinka kauan mä kestän... Saanhan kerätä kirjattavaa ylös ja naputella sitten kerralla vaikka kuukauden setelit.... Saavat muut sitten ihmetellä kun joku intoutuu... Tai sitten en enää kirjaa... Mutta älköön kukaan mun takia lopeta 8)
CCCP
Euro-Master
Euro-Master

Post by CCCP »

JANI73 wrote:
Fundamental wrote:
8) En mä sua syytä! Mutta sä selvästi kiristät mua.... :evil: 8)
Vaikeaa on mutta olen nyt päättänyt että katsotaan kuinka kauan mä kestän... Saanhan kerätä kirjattavaa ylös ja naputella sitten kerralla vaikka kuukauden setelit.... Saavat muut sitten ihmetellä kun joku intoutuu... Tai sitten en enää kirjaa... Mutta älköön kukaan mun takia lopeta 8)
mikäs juttu tää nyt on minkäs takia sä oot lopettamassa???
Nittax
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Nittax »

JANI73 wrote:Mutta älköön kukaan mun takia lopeta 8)
Älä sinäkään lopeta toisten takia 8O :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”