avij wrote:Tuo on kyllä väärä väite.
Minäkin olen samaa mieltä avijin kanssa!Onhan niitä jotka ei todellakaan ota tätä niin "vakavasti" ja buran sanoja lainatakseni: Varmasti yli 99% käyttäjistä kirjaa ihan vain omia seteleitään jotka ovat kulkeneet omien käsien kautta, mitä merkitystä niillä lopuilla on? Tuskin nyt kukaan toimii Dakkuksen esimerkin mukaisesti.
Sehän olisi aivan idioottimaista toimia Dakkuksen esimerkin mukaan

ja ne jotka niin tekevät eivät ole ymmärtäneet tämän homman ideaa laisinkaan!!

Mutta mitä me niistä stressiä otamme.
avij wrote:Näissä EBT-ympyröissä tuo "omissa käsissä" tarkoittaa sitä, että seteliin on ollut fyysinen kontakti. Sillä että onko tuo kontakti syntynyt automaatista otetusta setelistä vai työpaikan kassalaatikon setelin kanssa ei ole merkitystä, kunhan setelikontakti on aito
Minä itse myös kirjailen työpaikan seteleitä jotka todellakin kulkee mun näppejeni kautta ja +kaikki vaihdot mitkä teen,ainoa poikkeus mikä itselläni on niin minä en liiku mihinkään(tosi harvoin)vaan setelit kulkeutuvat tännepäin

No,kaipa siitä sitten joku aina vaivaa näkee, mutta koen tehneeni kummiskin realistisesti!!Olenhan itse "hypistellyt" näitä seteleitä ja laittanut ne oman "käden"kautta

( vaikkakin asiakkaitten toumana) Ja todellakin laitan siihen sen postinumeron missä mä niitä saan enkä sitä mistä ne ovat lähteneet )