ik heb nog iets ontdekt , waneer je onder je eigen hits kijkt en je klikt op km of dagen komen deze in volgorde staan , klik er er nog een op komen ze in omgekeerde volgorde staan
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
wally2cv wrote:ik heb nog iets ontdekt , waneer je onder je eigen hits kijkt en je klikt op km of dagen komen deze in volgorde staan , klik er er nog een op komen ze in omgekeerde volgorde staan
Niet alleen onder je eigen hits. Maar overal.
Aan alle EBT'ers.
Bezoek Hallaar en omstreken, en geef er uw geld uit.
Zodat mijn kansen op hits en het vinden van Eurocirculatiemuntjes stijgen.
wally2cv wrote:ik heb nog iets ontdekt , waneer je onder je eigen hits kijkt en je klikt op km of dagen komen deze in volgorde staan , klik er er nog een op komen ze in omgekeerde volgorde staan
wel makkelijk dat ze het jaar eruit hebben gehaald. Nu moet ik alleen al mijn sponsors inlichten over het feit dat ze 2002 niet meer op hoeven te schrijven in hun excel/word-bestandjes
Anders ben je eerst een uur bezig om 500 keer 2002 te verwijderen
Als ik door mijn Excel heen was, kon ik naar B16384 gaan om 2002 in te voeren en de kopieeren naar B1. Zolang er geen nieuwe biljetten zijn, is er niet de noodzaak van de 2002 in het formulier in te vullen. Dat heb ik altijd al verteld. Kan het in verband van tijdgebrek nu niet terug vinden.