Dat wordt dan een eind verder rijden.......
Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Re: Wat een ellende
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
slecht nieuws voor bhoeyb veronderstel ik , was er vorige week nog en vroeg waar ik al die biljetten voor nodig had , ebt oja ik heb hier nog zo iemand die vaak langs komteddydevries wrote:De dichtstbijzijnde vestiging gaat dicht.
Dat wordt dan een eind verder rijden.......
net 60 notes verkeerde plaats ingegeven(verkeerde postcode, stad, commentaar)
Das ook de laatste keer dat ik zoiets snel snel snel doe.
Beter nakijken volgende keer. en men hoofd erbij houden.
Allemaal 1 voor 1 moeten aanpassen, en maar voor 1 biljet een support moeten vragen..
pff :p wel een hit xD
Das ook de laatste keer dat ik zoiets snel snel snel doe.
Beter nakijken volgende keer. en men hoofd erbij houden.
Allemaal 1 voor 1 moeten aanpassen, en maar voor 1 biljet een support moeten vragen..
pff :p wel een hit xD
- Ralf
- Euro-Master

Gefeliciteerd met je derde hit.
Onder profiel bij contact kan je in 1x alle verkeerde biljetten aan laten passen. Via rechtsboven support aanvraag
Onder profiel bij contact kan je in 1x alle verkeerde biljetten aan laten passen. Via rechtsboven support aanvraag
- boozebelly
- Euro-Expert in Training

Pijnlijke fotoreportage voor EBT'ers in de Volkskrant: Allemaal verloren biljetten 
Dat zijn inderdaad geen mooie foto's . 
Arghhhhhh, daar gaan mijn hits.........boozebelly wrote:Pijnlijke fotoreportage voor EBT'ers in de Volkskrant: Allemaal verloren biljetten
- vermeer
- Euro-Master

Ik wil mensen niet op verkeerde gedachten zetten, maar dit biljet is de enigste die dichtbij komt qua serienummer.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Zou iemand dit thans willen aanpassen?Crazy Bob 4 maart 2013 wrote:Ik kon geen beter topic vinden, dus dan maar even hier:
De provincienaam "Regio Calabrië" is echt heel erg fout. De betreffende provincie heet Reggio Calabria, genoemd naar de grootste stad in de betreffende provincie, Reggio Calabria. Eventueel zou de regio waarin deze provincie ligt, thans op EBT aangeduid als Calabria, wél vertaald kunnen worden als Calabrië.
boozebelly wrote:Pijnlijke fotoreportage voor EBT'ers in de Volkskrant: Allemaal verloren biljetten
http://www.eurobilltracker.com/notes/?id=128452726" onclick="window.open(this.href);return false; 
- gille
- Euro-Master

Oei, dat is minder...joergb30 wrote:http://www.eurobilltracker.com/notes/?id=128452726
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
- BaliBennie
- Forum Moderator

Aangepast.Crazy Bob wrote:Zou iemand dit thans willen aanpassen?Crazy Bob 4 maart 2013 wrote:Ik kon geen beter topic vinden, dus dan maar even hier:
De provincienaam "Regio Calabrië" is echt heel erg fout. De betreffende provincie heet Reggio Calabria, genoemd naar de grootste stad in de betreffende provincie, Reggio Calabria. Eventueel zou de regio waarin deze provincie ligt, thans op EBT aangeduid als Calabria, wél vertaald kunnen worden als Calabrië.
Dat krijg je als iemand de vertaling activeert en verder nergens op let. In veel talen stond het fout met foutjes als Reggio di Calabria enz.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- DrGreenTom
- Euro-Expert

Oeiegille wrote:Oei, dat is minder...joergb30 wrote:http://www.eurobilltracker.com/notes/?id=128452726
maar ik beken dat ik toch even gelachen heb
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Yli is opnieuw meer dan 30 dagen inactief.
Eigenlijk kon je het verwachten omdat hij niet terugkeerde op het forum. Ik vrees toch dat dit een definitief vertrek is.
Eigenlijk kon je het verwachten omdat hij niet terugkeerde op het forum. Ik vrees toch dat dit een definitief vertrek is.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-