Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Keskustelua ja kokemuksia eri pankeista

Post by Jukkap »

hamstraaja wrote: Wed Aug 19, 2026 4:16 pm Edit: 40:stä pankkifemmasta pamahti peräti 3 osumaa, joista yksi oli 3300 päiväinen. Siitä tuli oma ennätys!! Lisäksi 2€ juhlarahoja tuli noista rullista yht 13 kpl (9 Suomalaista ja 4 ulkolaista). Tuolla määrällä aika hyvä setti juhliksia.
Onneksi kävit pankissa niin sain osuman.
Mä en ole missään pankissa joutunut käsittelymaksua maksamaan.
hamstraaja
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by hamstraaja »

Jukkap wrote: Wed Aug 19, 2026 7:02 pm
Onneksi kävit pankissa niin sain osuman.
Mä en ole missään pankissa joutunut käsittelymaksua maksamaan.
Kiitos Jukkap, ilo oli kokonaan minun puolellani! :D Ja enhä minäkään tosiaan itseasiassa edes tiedä muiden pankkien kuin Dansken tilannetta koskien palvelumaksuja, lukuunottamatta tuota OP:n surullisenkuuluisaa politiikkaa josta olen lukenut tältä palstalta (ja myös mediasta) valitettavan paljon. Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jukkap »

hamstraaja wrote: Wed Aug 19, 2026 7:19 pm
Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
Olen myös OP:n asiakas, mutta sieltä en ole nostanut sen jälkeen kassapalvelusta rahaa, kun antoi vaan :note-20: vaikka pyysin :note-5:
MTR63
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by MTR63 »

Jukkap wrote: Wed Aug 19, 2026 7:29 pm
hamstraaja wrote: Wed Aug 19, 2026 7:19 pm
Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
Olen myös OP:n asiakas, mutta sieltä en ole nostanut sen jälkeen kassapalvelusta rahaa, kun antoi vaan :note-20: vaikka pyysin :note-5:
Tuli tässä taas käytyä Rantasalmella OP:ssa tänään ja vaikka se on nykyään yhdistynyt kahteen muuhun pieneen osuuspankkiin
eli on nykyään OP Järvimaan Rantasalmen konttori, niin ei vieläkään ottaneet komissiota pelkkien vitosten nostosta.
Ei ottanut ennen yhdistymistä eikä vieläkään, vaikka ainakin Järvimaan Kerimäen konttorissa saa sen 12€ pulittaa aina alkavalta kolmeltasadalta.
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse

Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”