De kaarten zijn soms vreemd
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
De kaarten zijn soms vreemd
Soms is er een biljet 2x in gevoerd en dan zie je dit, hoe kan dat?
Soms is het zelfs in hetzelfde dorp/stad ingevoerd zoals nu:
Hopelijk komt ie goed over anders moet je maar op deze link klikken:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... &id=525259
Fons.
Soms is het zelfs in hetzelfde dorp/stad ingevoerd zoals nu:
Hopelijk komt ie goed over anders moet je maar op deze link klikken:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... &id=525259
Fons.
- emmem
- Euro-Master in Training
De postcodes worden door moderators handmatig toegevoegd. Meestal worden bij hits de ontbrekende coördinaten vrij snel toegevoegd. Hoewel als ik een briefje zie met ontbrekende coördinaten ik het ook ga opzoeken en toevoeg.HNL wrote:Is iemand bekend hoe het nu zit met die kaartjes? Worden plaatsen / postcodes indien onbekend handmatig toegevoegd? Zo ja, wie zijn daarbij de aanspreekpunten? Worden de coördinaten überhaubt nog bijgewerkt?
Het is wel zo dat éénmaal de coördinaten toegevoegd er geen mogelijkheid bestaat om na te gaan of ze wel correct zijn laat staan ze te verbeteren.
Last track:.31-07-2007.:
Sinds kort heb ik ook de mogelijkheid om coördinaten toe te voegen. Als het goed is moet alles in Nederland nu bijgewerkt zijn. Zo niet, dan moet je het me maar even laten weten.emmem wrote:De postcodes worden door moderators handmatig toegevoegd. Meestal worden bij hits de ontbrekende coördinaten vrij snel toegevoegd. Hoewel als ik een briefje zie met ontbrekende coördinaten ik het ook ga opzoeken en toevoeg.
Het is wel zo dat éénmaal de coördinaten toegevoegd er geen mogelijkheid bestaat om na te gaan of ze wel correct zijn laat staan ze te verbeteren.
Het is trouwens wel mogelijk om coördinaten later terug te zoeken en te wijzigen!! Ik kan het zo doen...
- querty
Zij kunnen dat zelf goed voor Nederland en België of wat?Thomas B wrote:Dat kan niet iedereen. Per land zijn er een paar mensen die toegang hebben tot het systeem waar je de coördinaten kunt veranderen. Als je dit ook wilt zul je een mailtje aan Avij kunnen sturen, maar voor Nederland en Belgie is het niet nodig...
- emmem
allesThomas B wrote:voor Nederland heb ik alles al ingevoerd

of beter wie heeft dat gedaan.bhoeyb wrote:Wie zou dat toch doenThomas B wrote:...en voor Belgie is voor zover ik weet ook iemand. In ieder geval is in Belgie ook alles keurig bijgehouden, dus ik denk niet dat daar iemand nodig is. Vraag het anders even aan Avij, die weet het wel!![]()
... ?

Trouwens ik ben even gaan kijken en voor België kunnen we weer aan het werk. Nu verschijnen er al steden en gemeentes vanaf 3 briefjes.

Last track:.31-07-2007.:
- bhoeyb
- Euro-Master
En emmem!Thomas B wrote:Ik wist het wel! Hier moest Bhoeyb (o.m.) achter zitten!
Avij vond het leuk het programma aan te passen zodat nu de coördinaten ook ingevuld kunnen worden van plaatsen met 3-4 biljetten. Vroeger stond dit op 5. Daar zullen we ook wel doorgeraken zekerThomas B wrote:Maar ik vind het wel vreemd dat eergister zowel de lijst van België als die van Nederland leeg was en dat het nu weer vol staat.Zo blijf je bezig! Allemaal viertjes en drietjes.