De kaarten zijn soms vreemd

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

De kaarten zijn soms vreemd

Post by Fons »

Soms is er een biljet 2x in gevoerd en dan zie je dit, hoe kan dat?
Soms is het zelfs in hetzelfde dorp/stad ingevoerd zoals nu:

Hopelijk komt ie goed over anders moet je maar op deze link klikken:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... &id=525259

Fons.
htb
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by htb »

volgens mij is de kaart (nu?) correct.

Wat je soms wel ziet is dat de lijn naar de evenaar loopt. wanneer het programma de postcode niet kent, dan gaat het programma uit van de kruising evenaar / nul-meridiaan.
In die gevallen is ook de afstand daarop berekend.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Oh,

Soms staat er geen postcode maar wel een afstand bij de hit, Volgensmij kijkt de "hit-afstand-berekenaar"of gewoon Philippe naar de stad en zoekt het dan op.

Of klopt dat niet?
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Is iemand bekend hoe het nu zit met die kaartjes? Worden plaatsen / postcodes indien onbekend handmatig toegevoegd? Zo ja, wie zijn daarbij de aanspreekpunten? Worden de coördinaten überhaubt nog bijgewerkt?
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

HNL wrote:Is iemand bekend hoe het nu zit met die kaartjes? Worden plaatsen / postcodes indien onbekend handmatig toegevoegd? Zo ja, wie zijn daarbij de aanspreekpunten? Worden de coördinaten überhaubt nog bijgewerkt?
De postcodes worden door moderators handmatig toegevoegd. Meestal worden bij hits de ontbrekende coördinaten vrij snel toegevoegd. Hoewel als ik een briefje zie met ontbrekende coördinaten ik het ook ga opzoeken en toevoeg.

Het is wel zo dat éénmaal de coördinaten toegevoegd er geen mogelijkheid bestaat om na te gaan of ze wel correct zijn laat staan ze te verbeteren.
Last track:.31-07-2007.:
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

emmem wrote:De postcodes worden door moderators handmatig toegevoegd. Meestal worden bij hits de ontbrekende coördinaten vrij snel toegevoegd. Hoewel als ik een briefje zie met ontbrekende coördinaten ik het ook ga opzoeken en toevoeg.

Het is wel zo dat éénmaal de coördinaten toegevoegd er geen mogelijkheid bestaat om na te gaan of ze wel correct zijn laat staan ze te verbeteren.
Sinds kort heb ik ook de mogelijkheid om coördinaten toe te voegen. Als het goed is moet alles in Nederland nu bijgewerkt zijn. Zo niet, dan moet je het me maar even laten weten.

Het is trouwens wel mogelijk om coördinaten later terug te zoeken en te wijzigen!! Ik kan het zo doen...
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Waar kan je juist die coördinaten toevoegen?
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Dat kan niet iedereen. Per land zijn er een paar mensen die toegang hebben tot het systeem waar je de coördinaten kunt veranderen. Als je dit ook wilt zul je een mailtje aan Avij kunnen sturen, maar voor Nederland en Belgie is het niet nodig...
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Thomas B wrote:Dat kan niet iedereen. Per land zijn er een paar mensen die toegang hebben tot het systeem waar je de coördinaten kunt veranderen. Als je dit ook wilt zul je een mailtje aan Avij kunnen sturen, maar voor Nederland en Belgie is het niet nodig...
Zij kunnen dat zelf goed voor Nederland en België of wat?
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Nee, voor Nederland heb ik alles al ingevoerd en voor Belgie is voor zover ik weet ook iemand. In ieder geval is in Belgie ook alles keurig bijgehouden, dus ik denk niet dat daar iemand nodig is. Vraag het anders even aan Avij, die weet het wel!
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Thomas B wrote:Nee, voor Nederland heb ik alles al ingevoerd en voor Belgie is voor zover ik weet ook iemand. In ieder geval is in Belgie ook alles keurig bijgehouden, dus ik denk niet dat daar iemand nodig is. Vraag het anders even aan Avij, die weet het wel!
Wie zou dat toch doen :roll: :wink: ... ?
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

Thomas B wrote:voor Nederland heb ik alles al ingevoerd
alles 8O :wink: :D
bhoeyb wrote:
Thomas B wrote:...en voor Belgie is voor zover ik weet ook iemand. In ieder geval is in Belgie ook alles keurig bijgehouden, dus ik denk niet dat daar iemand nodig is. Vraag het anders even aan Avij, die weet het wel!
Wie zou dat toch doen :roll: :wink: ... ?
of beter wie heeft dat gedaan. :)
Trouwens ik ben even gaan kijken en voor België kunnen we weer aan het werk. Nu verschijnen er al steden en gemeentes vanaf 3 briefjes. :roll:
Last track:.31-07-2007.:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

emmem wrote:Trouwens ik ben even gaan kijken en voor België kunnen we weer aan het werk. Nu verschijnen er al steden en gemeentes vanaf 3 briefjes. :roll:
8O Gisteren was alles leeg ...
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

bhoeyb wrote:Wie zou dat toch doen :roll: :wink: ... ?
Ik wist het wel! Hier moest Bhoeyb (o.m.) achter zitten! :D
Maar ik vind het wel vreemd dat eergister zowel de lijst van België als die van Nederland leeg was en dat het nu weer vol staat. :? Zo blijf je bezig! Allemaal viertjes en drietjes. :evil:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Thomas B wrote:Ik wist het wel! Hier moest Bhoeyb (o.m.) achter zitten!
En emmem!

Thomas B wrote:Maar ik vind het wel vreemd dat eergister zowel de lijst van België als die van Nederland leeg was en dat het nu weer vol staat. :? Zo blijf je bezig! Allemaal viertjes en drietjes. :evil:
Avij vond het leuk het programma aan te passen zodat nu de coördinaten ook ingevuld kunnen worden van plaatsen met 3-4 biljetten. Vroeger stond dit op 5. Daar zullen we ook wel doorgeraken zeker :twisted: :lol: .
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”