Lehtijuttua
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Lehtijuttua
Jos joku EBT-käyttäjä Lahden seudulta haluaa päästä julkisuuteen ja antaa haastattelunpätkää lehteen, ota pikaisesti yhteyttä minuun ja kerro yhteystietosi (puhelin ja sähköposti). Lähetä vaikka private message eli paina alta PM-nappia.
-
Guest
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Tarkennuksena vielä, Etelä-Saimaasta soitti toimittaja ollessani ostamassa toimistoon uutta tietokonetta. Kerroin omasta osuudestani EBT:ssä, mutta nyt kaivattaisiin vielä jonkin ko. alueen EBT-aktiivin kommentteja lehteen. Ota yhteyttä jos jokin näistä on asuinpaikkasi: Lappeenranta, Imatra, Joutseno, Lemi, Luumäki, Miehikkälä, Parikkala, Puumala, Rautjärvi, Ruokolahti, Saari, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari, Uukuniemi, Ylämaa (katso kuva). Eli tuolla alueella asuvien sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot kiinnostaisivat.
- airis
- Euro-Master

- Posts: 1422
- Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
- Location: Rovaniemi, Lapland, Finland
Etelä-Saimaassa on tänään 31.8. julkaistu juttu Eurobilltrackeristä. Se löytyy alueuutisista:
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
Jutussa ei taida olla täydellistä ebt:n osoitetta. Alueelta näyttää kuitenkin rekisteröityneen uusia käyttäjiä.
An article about EBT in Etelä-Saimaa (newspaper).
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
BTW Bhoyeb, as a top user you were mentioned in this story.
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
Jutussa ei taida olla täydellistä ebt:n osoitetta. Alueelta näyttää kuitenkin rekisteröityneen uusia käyttäjiä.
An article about EBT in Etelä-Saimaa (newspaper).
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
BTW Bhoyeb, as a top user you were mentioned in this story.
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Jenni haastatteli tietojeni mukaan myös yhtä lappeenrantalaista tyyppiä, mutta jostakin syystä hänen kommenttejaan ei jutussa nähtävästi näy. EBT:n löytää onneksi myös aikas lailla helposti hakukoneista, joten osoitteen puuttuminen ei ihan hirveästi haitannut. Olisi kai pitänyt pyytää juttu tarkistettavaksi, mutta tiesin olevani jutun oikolukuhetkellä joka tapauksessa tavoittamattomissa. Kaikenlainen julkisuus EBT:lle on kuitenkin aina hyvä asia, kiitoksia Jennille jutusta.
-
jani-73
ETELÄ-SAIMAAN JUTUSTA
en tiedä onnistuuko tämä vastaus mutta minut ainakin lehtijuttu sai mukaan ja osoitteen löysin googlen hakukoneen avulla...avij wrote:Jenni haastatteli tietojeni mukaan myös yhtä lappeenrantalaista tyyppiä, mutta jostakin syystä hänen kommenttejaan ei jutussa nähtävästi näy. EBT:n löytää onneksi myös aikas lailla helposti hakukoneista, joten osoitteen puuttuminen ei ihan hirveästi haitannut. Olisi kai pitänyt pyytää juttu tarkistettavaksi, mutta tiesin olevani jutun oikolukuhetkellä joka tapauksessa tavoittamattomissa. Kaikenlainen julkisuus EBT:lle on kuitenkin aina hyvä asia, kiitoksia Jennille jutusta.
-
D.A.D.
Juttu Etelä-Saimaassa
Lehden paperiversiossa oli myös yhden Lappeenrantalaisen käyttäjän haastattelu. Ihan hyvä. Avij:lle tiedoksi laitoin toimittajalle spostia, mutta asialla oli ilmeisesti TOSI kiire.. Hyvä, että saivat haastatteluun paikallisen käyttäjän.
Mitä, mitä. Aikooko joku tehdä meikäläiset?Poutsi wrote:Muistakaas lukea ensi lauantaina Kaleva-lehti
Hieno homma vaan jos jotain on tulossa. Skannauksia tai URLia kehiin kun H-hetki koittaa!
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Jihuu, semmoista viestia minakin sain, etta taman viikon lauantaina voi tapahtua kummia Oulussa.Poutsi wrote:Muistakaas lukea ensi lauantaina Kaleva-lehti
EDIT: Viikkopollo
Last edited by Bobtail on Wed Apr 28, 2004 5:44 pm, edited 1 time in total.
Hieno homma! Toivon mukaan tuleva juttu aktivoi paljon vanhoja pohjoisen jäseniä ja tuo paljon uusia! Joskos sitten vaikka sinne jättämäni setelitkin löytyisivät...rubia wrote:Jihuu, semmoista viestia minakin sain, etta ensi viikon lauantaina voi tapahtua kummia Oulussa.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).


