Page 1 of 1

setelikartta

Posted: Sat Aug 23, 2003 12:56 pm
by CADILLAC
moi!
löysin vasta hiljattain tämän seteli saitin, ja olen syöttänyt muutaman setelin järjestelmään. katsellessani syöttämiäni seteleitä tuli semmonen mieleen että, tuossa kartalla jossa näkyy syötetyn setelin sijainti keltasella pisteellä, olisi mielestäni kiva juttu kun myös tuo setelin valmistus paikka näkyisi kartalla eri värisenä pisteenä.
jos muidenkin mielestä tämä olisi hyvä idea niin voisiko joku viedä asiaa eteenpäin, kun minulta itseltä ei tuo englannin kieli suju.

Posted: Sun Aug 24, 2003 4:50 pm
by Craft
Itsekin ehdotin joku aika sitten samaa. :)

Saittia ylläpitää ja kehittää nykyään kaksi pääkäyttäjää, joista toinen on suomalainen, käyttäjänimi Avij. Se palvelinkonekin, jolla koko tämä setelien rekisteröinti pyörii, on Suomessa. Joten siitä vain kehitysehdotuksia ihan suomeksi! :)

Posted: Mon Aug 25, 2003 9:38 pm
by CADILLAC
kiitoksia tiedosta, täytyypä kirjoitella ehdotus tuolle herralle kun kerran suomenkieli käy.

mielestäni painopaikastahan tuon setelin kierto matka alkaa.