Tijdens de General Assembly in Firenze, Italië ben ik gekozen als vertegenwoordiger van Nederland. Ik wil me graag even voorstellen voor degene die mij nog niet kennen.
Mijn naam is Rob en ben 25 jaar oud en woon in Helmond. Al sinds Februari 2002 ben ik lid van deze site en vooral de afgelopen 2 jaar ben ik steeds actiever geworden met
het invoeren van biljetten, op het forum en met het bezoeken van de meetings. Zelf heb ik veel ideeën voor deze site waar we allemaal gebruik van maken, en toen Elmo na een
periode van maar liefst twee jaar afstand heeft gedaan van zijn functie als Board member heb ik me kandidaat gesteld en ben van plan om net als hij met veel enthousiasme
aan de slag te gaan.
Voor degene die niet weten wat de associatie precies inhoud, in het kort komt het er op neer dat (net als bijvoorbeeld bij een voetbalclub) er een raad van bestuur is. Deze komt één keer in
de zoveel tijd bij elkaar om met elkaar te vergaderen en over belangrijke zaken beslissingen te nemen. Zo is dat bij de European Assosiation of Eurobilltrackers hetzelfde. Voor elk Euro-land en
alle niet Euro-landen samen is er één vertegenwoordiger die samen met elkaar de nodige beslissingen nemen. Voor de associatie zijn de volgende mensen gekozen voor het jaar 2010-2011:
Voor de landen die geen vertegenwoordiger hebben, waren er geen kandidaten. Deze zetels zijn dus nog open voor een volgende stemronde. Een vertegenwoordiger word in principe gekozen voor
een periode van twee jaar. Na die twee jaar kunnen andere mensen zich kandidaat stellen en in het geval dat er geen nieuwe kandidaten zijn, kan een zetel in het bestuur verlengd worden indien gewenst.
Ik vind het vooral belangrijk om te kijken naar de ideeën die bij jullie allemaal spelen, en deze onder de aandacht te brengen bij de Board of Directors meetings, welke elke maand
gehouden worden. Hierbij doe ik een oproep aan iedereen, als je leuke ideeën hebt, om ze hier te melden. Ik probeer ze dan onder de aandacht te brengen en misschien word jouw idee
wel gebruikt. Ik kan niet garanderen dat ik elk idee naar voren zal brengen, er worden door mij wel prioriteiten gesteld.
Ook vind ik het belangrijk dat jullie weten wat er zich afspeelt, en zal hier op het forum elke maand na een vergadering een verslag uitbrengen van de vergadering. Hierin kunnen jullie lezen wat
er besproken is en welke nieuwe zaken er ingevoerd zullen worden. De eerstvolgende vergadering zal gehouden worden op 5 september 2010. Houd dit topic dus regelmatig in de gaten!
Verder kun je zelf ook lid worden van associatie, hiervoor word een contributie gevraagd van €10,-. Hiermee ben je lid van de associatie en ondersteun je ook de site. De maandelijkse hosting
word hiervan betaald en in het geval dat we een nieuwe server nodig hebben word dat ook mede hierdoor bekostigt. Ook verkrijg je hiermee stemrecht voor het kiezen van een nieuwe
vertegenwoordiger. Meer informatie vind je op dit (Engelstalige) forum.
Ik hoor graag van jullie, het is mogelijk om in dit topic te posten als je suggesties hebt, maar ook een persoonlijk bericht naar mij toe is prima. Ook als er vragen zijn zal ik deze voor jullie beantwoorden.