Beste EuroBillTrackers en/of EBJ'ers,
EuroBillJoker heeft een speciale versie voor jullie, de EBJ-Extra!
Heel simpel is dit spel. Net hetzelfde als EuroBillJoker, maar je moet voor je deelname 1 eurobiljet sponsoren en het spel wordt 1x per maand gespeeld.
Ik wel deelnemen! Wat moet ik doen?
- Je post in dit topic 7 cijfertjes.
- Je bent verplicht één eurobiljet te sponsoren via een privébericht voor uw deelname te bevestigen MET referentiecode (zie onderaan)!
- En je wacht op de trekking... Elke laatste woensdag van de maand is er een trekking die je ook op tv (Vlaams: één) kan volgen.
Wat kan ik winnen?
- Het aantal cijfers van jouw dat overeenkomt met de cijfers van de trekking in eurobiljetten.
Voorbeeld: Jouw: 1-5-3-7-3-7-2 | Trekking: 3-7-3-9-6-7-1 | Je wint 2 eurobiljetten!
- De biljetten komen van verschillende gebruikers en plaatsen.
- Overige biljetten die worden gebruikt voor de volgende EBJ-Extra en/of EuroBillJoker.
Hoe moet ik sponsoren?
- Je stuurt een privébericht naar gille met de volgende gegevens van het sponsor-biljet:
> Postcode, Plaats, Land
> Waarde, shortcode, serienummer, eventueel commentaar
Opgelet: Je mag geen biljet sponsoren dat je al ingevoerd hebt!
Waarvoor moet ik opletten?
- Je mag maar één keer deelnemen per trekking.
- Wel deelnemen, maar niet sponsoren (één biljet); dan wordt je niet in de deelnemerslijst opgenomen.
- Je kan enkel cijfers posten vanaf de eerste van de maand t.e.m. de dag voor de trekking.
Tip: Je hoeft niet meteen bij je deelname een biljet te sponsoren. Je kan gerust later op de maand eentje sturen, anders worden misschien de biljetten laat na ontvangst ingevoerd.
Waar kan ik terecht voor vragen?
Via een privébericht of in dit topic.
Hoe meer vragen, hoe vollediger dat ik de spelregels kan maken.
Referentiecode?
Voor de trekking van woensdag 29 september 2010 gebruik je als referentiecode EBJX20100929.
Deze gebruik je voor je deelname/sponsoring van die bepaalde trekking.
Veel succes!
Groetjes,
gille - EBJ
----------------------------------------------------
Trekking woensdag 29 september 2010:
- Deelnemen kan vanaf woensdag 1 september 2010 tot en met dinsdag 28 september 2010.
- Biljetten komen van verschillende plaatsen.
- Referentiecode: EBJX20100929
Deelnemers voor trekking EBJX20100929:
- nlspot (BEVESTIGD)
- Henk Draijer (BEVESTIGD)
- Nick6502 (BEVESTIGD)
- googlejaps (BEVESTIGD)
- jabosa2 (BEVESTIGD)
- cornjac (BEVESTIGD)
- eddydevries (BEVESTIGD)
- Oyster (BEVESTIGD)
- Talking Head (BEVESTIGD)
- Elmo (BEVESTIGD)