3 seteli ja tärppäs

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
kaivuukone
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Sep 24, 2003 5:23 pm

3 seteli ja tärppäs

Post by kaivuukone »

eli laiton 3. setelin ja tärppäs aika hyvä tuuri
User avatar
Basisti
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 52
Joined: Thu Apr 24, 2003 2:01 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by Basisti »

Onnittelut. Munki eka osuma oli BonJovin kanssa.
User avatar
Basisti
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 52
Joined: Thu Apr 24, 2003 2:01 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by Basisti »

Niin ja onnittelut siitäkin, että olet tämän foorumin viidessadas jäsen.
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Paljon vaan onnea minunkin puolesta ja muistahan jatkaa vaikka seuraavaa osumaa ei ehkä ihan kuudennella setelillä tulisi ;)
kaivuukone
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 3
Joined: Wed Sep 24, 2003 5:23 pm

Post by kaivuukone »

wow 500 jäsen 8)


no eipoä taida tulla 6 setelillä :)
User avatar
Schaza
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 672
Joined: Wed Jun 04, 2003 11:45 am
Location: Heinola, Finland
Contact:

Post by Schaza »

Onneksi olkoon vain niin osumasta, kun rekisteröitymisestäkin.

Koskakohan saadaan 1000:s jäsen? :)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”