YHTEYSONGELMIA!!!???
Posted: Sun Oct 19, 2003 8:03 pm
Click here if you want to track your Euro banknotes
https://forum.eurobilltracker.com/
avij wrote:Jaa-a, paha mennä sanomaan mitä tässä tarkalleen ottaen on tapahtunut, mutta logien perusteella tuo kaverisi on kirjautunut palveluun samoihin aikoihin kuin sinäkin samasta IP-osoitteesta, ja välillä sinä olet taas kirjautunut ja sitten taas kaverisi jne. Uskaltaisin väittää että kyseessä on ihan inhimillinen erehdys.. Jos ja kun ne setelitiedot ovat väärin, lähetä sähköpostia osoitteeseen contact (at) eurobilltracker . com ja kerro miten seteleiden pitäisi olla, sekä sinun että kaverisi osalta.
Saa kirjoittaa ihan suomeksikin..jani73 wrote:Juu tuota tässä juuri olenkin miettinyt kuinka mun huonolla kielitaidolla selvittäisin asian tuohon osoitteeseen... toisaalta ihan kiva kokeilla ymmärtääkö he mun selityksistä mitää
kenelle tuo kirjoittamani viesti sitten menee? olen luullut että jonnekkin ulkomaille jossa ei välttämättä ymmärretä tätä meidän kieltämme....avij wrote:Saa kirjoittaa ihan suomeksikin..jani73 wrote:Juu tuota tässä juuri olenkin miettinyt kuinka mun huonolla kielitaidolla selvittäisin asian tuohon osoitteeseen... toisaalta ihan kiva kokeilla ymmärtääkö he mun selityksistä mitää
Se menee EBT:n yhteiseen sähköpostilaatikkoon, josta sitten EBT:n tuki-ihmiset lukevat sähköposteja ja vastaavat niihin jotka on kirjoitettu ko. tuki-ihmisen osaamalla kielellä. Virallisesti tuetut kielet ovat englanti ja ranska, mutta muitakin kieliä tuetaan jonkin verran. Suomalaisia tuki-ihmisiä on ehkä vain pari, mutta varsinainen syy tuohon ehdotukseeni tietojen lähettämiseksi sähköpostitse on se, ettei esim. muutettavien seteleiden sarjanumeroita ole hyvä julkistaa täällä julkisella palstalla vaan ne olisi parempi lähettää sähköpostitse. Minähän nuo muutokset tietokantaan loppujen lopuksi tässä tapauksessa teen..jani73 wrote:kenelle tuo kirjoittamani viesti sitten menee? olen luullut että jonnekkin ulkomaille jossa ei välttämättä ymmärretä tätä meidän kieltämme....