Page 1 of 1

YHTEYSONGELMIA!!!???

Posted: Sun Oct 19, 2003 8:03 pm
by JANI73
:o Mikä on ongélmana kun kirjauduin sisään tunnuksillani ja kirjasin seteleitä. Ne olikin kirjautunut ystäväni nimii?! tarkistin tunnuksen tiedot kohdasta ja siellä oli kaverini tiedot. Kaiken lisäksi joku oli kirjannut setelin minun nimeeni naantalista vaikken ole siellä edes käynyt. Nyt on järjestelmät sekaisin! Yritän nyt kuitenkin kirjata setelini omiin nimiini... :lol:

Posted: Sun Oct 19, 2003 9:42 pm
by avij
Jaa-a, paha mennä sanomaan mitä tässä tarkalleen ottaen on tapahtunut, mutta logien perusteella tuo kaverisi on kirjautunut palveluun samoihin aikoihin kuin sinäkin samasta IP-osoitteesta, ja välillä sinä olet taas kirjautunut ja sitten taas kaverisi jne. Uskaltaisin väittää että kyseessä on ihan inhimillinen erehdys.. Jos ja kun ne setelitiedot ovat väärin, lähetä sähköpostia osoitteeseen contact (at) eurobilltracker . com ja kerro miten seteleiden pitäisi olla, sekä sinun että kaverisi osalta.

niinpä...

Posted: Sun Oct 19, 2003 10:01 pm
by jani73
avij wrote:Jaa-a, paha mennä sanomaan mitä tässä tarkalleen ottaen on tapahtunut, mutta logien perusteella tuo kaverisi on kirjautunut palveluun samoihin aikoihin kuin sinäkin samasta IP-osoitteesta, ja välillä sinä olet taas kirjautunut ja sitten taas kaverisi jne. Uskaltaisin väittää että kyseessä on ihan inhimillinen erehdys.. Jos ja kun ne setelitiedot ovat väärin, lähetä sähköpostia osoitteeseen contact (at) eurobilltracker . com ja kerro miten seteleiden pitäisi olla, sekä sinun että kaverisi osalta.

Juu tuota tässä juuri olenkin miettinyt kuinka mun huonolla kielitaidolla selvittäisin asian tuohon osoitteeseen... toisaalta ihan kiva kokeilla ymmärtääkö he mun selityksistä mitää :roll:

Re: niinpä...

Posted: Sun Oct 19, 2003 10:06 pm
by avij
jani73 wrote:Juu tuota tässä juuri olenkin miettinyt kuinka mun huonolla kielitaidolla selvittäisin asian tuohon osoitteeseen... toisaalta ihan kiva kokeilla ymmärtääkö he mun selityksistä mitää :roll:
Saa kirjoittaa ihan suomeksikin..

Re: niinpä...

Posted: Sun Oct 19, 2003 10:20 pm
by jani73
avij wrote:
jani73 wrote:Juu tuota tässä juuri olenkin miettinyt kuinka mun huonolla kielitaidolla selvittäisin asian tuohon osoitteeseen... toisaalta ihan kiva kokeilla ymmärtääkö he mun selityksistä mitää :roll:
Saa kirjoittaa ihan suomeksikin..
kenelle tuo kirjoittamani viesti sitten menee? olen luullut että jonnekkin ulkomaille jossa ei välttämättä ymmärretä tätä meidän kieltämme....

Re: niinpä...

Posted: Sun Oct 19, 2003 10:42 pm
by avij
jani73 wrote:kenelle tuo kirjoittamani viesti sitten menee? olen luullut että jonnekkin ulkomaille jossa ei välttämättä ymmärretä tätä meidän kieltämme....
Se menee EBT:n yhteiseen sähköpostilaatikkoon, josta sitten EBT:n tuki-ihmiset lukevat sähköposteja ja vastaavat niihin jotka on kirjoitettu ko. tuki-ihmisen osaamalla kielellä. Virallisesti tuetut kielet ovat englanti ja ranska, mutta muitakin kieliä tuetaan jonkin verran. Suomalaisia tuki-ihmisiä on ehkä vain pari, mutta varsinainen syy tuohon ehdotukseeni tietojen lähettämiseksi sähköpostitse on se, ettei esim. muutettavien seteleiden sarjanumeroita ole hyvä julkistaa täällä julkisella palstalla vaan ne olisi parempi lähettää sähköpostitse. Minähän nuo muutokset tietokantaan loppujen lopuksi tässä tapauksessa teen..