käyttäjistä

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
salainen

käyttäjistä

Post by salainen »

minun mielestä pitäs rajata käyttäjät 1 niki / henkilö joillakin voi ihan hyvin olla monta nikiä ette osumat vaan poistu tiedoista.
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: käyttäjistä

Post by avij »

salainen wrote:minun mielestä pitäs rajata käyttäjät 1 niki / henkilö joillakin voi ihan hyvin olla monta nikiä ette osumat vaan poistu tiedoista.
Yksi käyttäjänimi per henkilö on tietty tavoitteena, mutta aina joskus joku tumpelo unohtaa rekisteröityneensä aiemmin ja rekisteröi uuden nimen itselleen. Tätä on hiukan hankala estää etukäteen järjestelmän toimesta, tietysti niitä saadaan sitten jälkikäteen selviteltyä. Lisäksi järjestelmä ei nykyiselläänkään salli että kahdella eri käyttäjällä olisi sama sähköpostiosoite. Tarkoititko tätä vai jotain muuta?
salainen

kättäjistä

Post by salainen »

Tarkoitin juuri sitä asiaa. minusta olisi kohtuus tarkistaa onko uusi niki olemassa aikaisemmin rekisteröidyllä käyttäjällä.
salainen

kättäjistä

Post by salainen »

Tarkoitin juuri sitä asiaa. minusta olisi kohtuus tarkistaa onko uusi niki olemassa aikaisemmin rekisteröidyllä käyttäjällä.
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Toki järjestelmä tarkistaa myös ettei kukaan rekisteröi itselleen käyttäjänimeä joka on käytössä jo jollakin muulla..
salainen

kättäjistä

Post by salainen »

en minä sitä tarkoittanut. van tarkoitin ettei sama henkilö tee kahta nikiä itelleen.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”