käyttäjistä
-
salainen
käyttäjistä
minun mielestä pitäs rajata käyttäjät 1 niki / henkilö joillakin voi ihan hyvin olla monta nikiä ette osumat vaan poistu tiedoista.
- avij
- Forum Moderator

Re: käyttäjistä
Yksi käyttäjänimi per henkilö on tietty tavoitteena, mutta aina joskus joku tumpelo unohtaa rekisteröityneensä aiemmin ja rekisteröi uuden nimen itselleen. Tätä on hiukan hankala estää etukäteen järjestelmän toimesta, tietysti niitä saadaan sitten jälkikäteen selviteltyä. Lisäksi järjestelmä ei nykyiselläänkään salli että kahdella eri käyttäjällä olisi sama sähköpostiosoite. Tarkoititko tätä vai jotain muuta?salainen wrote:minun mielestä pitäs rajata käyttäjät 1 niki / henkilö joillakin voi ihan hyvin olla monta nikiä ette osumat vaan poistu tiedoista.
-
salainen
kättäjistä
Tarkoitin juuri sitä asiaa. minusta olisi kohtuus tarkistaa onko uusi niki olemassa aikaisemmin rekisteröidyllä käyttäjällä.
-
salainen
kättäjistä
Tarkoitin juuri sitä asiaa. minusta olisi kohtuus tarkistaa onko uusi niki olemassa aikaisemmin rekisteröidyllä käyttäjällä.
-
salainen
kättäjistä
en minä sitä tarkoittanut. van tarkoitin ettei sama henkilö tee kahta nikiä itelleen.