triple hit

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

triple hit

Post by hjkmans »

Ik zie dat die volledig Nederlandse 'triple hit' is verwijderd uit de lijst van interessante hits. Was deze niet interessant genoeg, of bleek hij, na grondig onderzoek, fake?
Van Geel
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Van Geel »

Zal waarschijnlijk fake geweest zijn...
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Beoordeel zelf maar :wink:
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Of dat biljet staat beschreven, of anders is het vree veel toeval dat het 3 keer zo snel na mekaar uitkomt. Ofwel moet er mondelinge reclame omtrent de site gemaakt geweest zijn als ze het biljet doorgaven,...
hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by hjkmans »

Oké, ik snap, met name naar aanleiding van de laatste link, dat hij eruit wordt gehaald. Maar nog altijd snap ik dan niet dat vele andere hits wel blijven staan. Nog maar een keer het volgende voorbeeld:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=1412898

en

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=1412897

Ennuh, let wel dit is een voorbeeld, ik kan er zo nog wel een stuk of tien noemen.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Kwestie van tijd. Het is wachten todat er een moderator online is die dat soort biljetten er weer uit vist. Ik heb toen eens voorgesteld om een hit pas in in die lijst op te nemen als het door een moderator is goedgekeurd. De reactie van Avij daarop was dat het dan ook weer frustrerend zou zijn als je wel een echte hit hebt dat die dan pas later in de lijst wordt opgenomen.

Valt ook wat voor te zeggen.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Hm, wacht even, ik zit net te kijken en zie dat je het hebt over hits die al langere tijd in de lijst zijn blijven hangen... Dat is inderdaad een heel ander verhaal. Dan maar hopen dat er een moderator meeleest die een keer die hele lijst door wil spitten :roll: .
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Goed plan HNL om het pas te laten tellen na goedkeuring. HJK inderdaad heel vreemd dat dat blijft staan.
hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by hjkmans »

HNL wrote:Hm, wacht even, ik zit net te kijken en zie dat je het hebt over hits die al langere tijd in de lijst zijn blijven hangen... Dat is inderdaad een heel ander verhaal. Dan maar hopen dat er een moderator meeleest die een keer die hele lijst door wil spitten :roll: .
Goed nieuws: blijkbaar is er inderdaad een moderator geweest die het heeft gelezen. De links die ik vermeldde zijn verwijderd.
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Wouter1 »

HNL wrote:Beoordeel zelf maar :wink:
Ik heb weinig problemen met het eerste gedeelte van de hit: van Hoogezand naar Denekamp zou kunnen. Daarna wordt het wel allemaal errug toevallig. Zeker omdat die Judithg ook maar één biljet heeft ingegeven.

In z'n totaliteit moet deze hit er dus uit.
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
miss-tweety
Euro-Newbie
Euro-Newbie

triple hit

Post by miss-tweety »

ik had ook gezien dat deze hit was verdwenen. Maar ook ik heb enige twijfels bij sommige hits. Ik vind dat een hit zomaar spontaan moet komen en je deze niet bewust moet ingeven. Anders is de lol er snel van af bij sommige ebt-ers.
Zelf heb ik nog geen hit, maar die komt vast nog wel een keertje. Vooralsnog concentreer ik me op de top 10 lijst, en doe ik een poging om in de algemene top 50 lijst te komen. :P
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Der staat vandaag ook weer zo nen hit tussen. Op een goeie minuut heeft dat biljetje maar liefst meer dan 300km afgelegd! Van snelheidsovertredingen gesproken. hihi

Ik heb ook nog steeds geen hit, maar wacht vol spanning. Als er op +-1000 biljetten 1 hit is dan ben ik ongeveer 1/4 op weg naar een hit. hihi
miss-tweety
Euro-Newbie
Euro-Newbie

triple hit

Post by miss-tweety »

:) op +- 1000 biljetten 1 hit? dan had ik er al 3 moeten hebben. Deze theorie gaat dus niet altijd op. Maar ik heb ook bij sommige gezien dat een biljet tijden geleden is ingevoerd, en vervolgens toch nog getrackt wordt.
Ik blijf dus hopen dat iemand 1 van mijn biljetten vind.
hjkmans
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by hjkmans »

Geduld jongens en meisjes. Mijn eerste hit volgde na het invoeren van zo'n 8000 biljetten.
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

hjkmans wrote:Geduld jongens en meisjes. Mijn eerste hit volgde na het invoeren van zo'n 8000 biljetten.

:shock: ik hoop dat het nooit zover hoeft te komen bij mij, ik ben het nu trouwens al beu om met bijna 700 biljetten nog steeds geen hit te hebben :(

maar, dit werhoud me niet om te stoppen met invoeren :D De verslaving is té groot :P
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”