nyt kyllä ottaa aivoon!
en suosittele kelleen
tuota rahaan www osoitteen kirjoittamista!
3 seteliin sen tuhersin..
joo,no
kiljuin täällä riemusta että MULLE TULI OSUMAAAAA!!!!
perhe juoksee koneen ääreen-
ja sitten huomaan että setelin syötti karri
jolla syötettyjä seteleitä 1
osumia 1
ja lukee että joku "tonttu" kirjoitti setelin reunaan osoitteen hehehehhehe
voihan ketunleipä
no osui nyt sitten enivei
mutta...............
mutta...
mut....
rahoja en ole ehtinyt syöttämään vähään aikaan
sen verran kiirettä
mutta eiköhän pian hellitä ..
Mukavaa joulun odotusta kaikille!!
t.Jazzutonttu (onnellinen? yhden osuman omistaja

