Tonttuiset terveiset

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Jazzu
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 15
Joined: Fri Nov 14, 2003 9:08 pm

Tonttuiset terveiset

Post by Jazzu »

öh ähhh :oops:
nyt kyllä ottaa aivoon!
en suosittele kelleen
tuota rahaan www osoitteen kirjoittamista!
3 seteliin sen tuhersin..

joo,no
kiljuin täällä riemusta että MULLE TULI OSUMAAAAA!!!!
perhe juoksee koneen ääreen-
ja sitten huomaan että setelin syötti karri
jolla syötettyjä seteleitä 1
osumia 1
ja lukee että joku "tonttu" kirjoitti setelin reunaan osoitteen hehehehhehe
voihan ketunleipä :lol:

no osui nyt sitten enivei

mutta...............
mutta...
mut....

rahoja en ole ehtinyt syöttämään vähään aikaan
sen verran kiirettä
mutta eiköhän pian hellitä ..

Mukavaa joulun odotusta kaikille!!

t.Jazzutonttu (onnellinen? yhden osuman omistaja :roll: )
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1422
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Re: Tonttuiset terveiset

Post by airis »

Jazzu wrote: Mukavaa joulun odotusta kaikille!!

t.Jazzutonttu (onnellinen? yhden osuman omistaja :roll: )
Älä turhaan nolostele. :lol: Onneksi olkoon ja hyvää joulunaikaa sinullekin.
Nyt kun täällä sataa lunta (toivottavasti tällä kertaa pysyy maassa), tulee heti jouluisempi olo. :)
Jazzu
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 15
Joined: Fri Nov 14, 2003 9:08 pm

Post by Jazzu »

Täällä ei ole lumesta vielä tietoakaan
vettä sataa ja lämpöasteita riittää...
No, lähteepähän ainakin auto käyntiin
eikä tarvi skrabata jäitä :?


Joulumieltä silti riittää :D
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Post by Dakkus »

Jazzu wrote:Täällä ei ole lumesta vielä tietoakaan
vettä sataa ja lämpöasteita riittää...
No, lähteepähän ainakin auto käyntiin
eikä tarvi skrabata jäitä :?


Joulumieltä silti riittää :D
Tyttöystävän pihalla näyttäisi olevan pajunkissoja. Tai on ollut ja aika kauan. Kohta pitäisi kai alkaa lehtien puskea läpi oksista.. :roll:
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”