Het viel me zojuist op dat we een nieuwe moderator in ons midden hebben!
En wel onze grootste neerlandse trots HNL!!!!
Inmiddels al weer bijna twee jaar actief lid van de site en het forum en volgens mij een hele juiste keuze om als moderator aan te stellen!! Zeker nu olivier en craco niet of nog maar zelden op het forum zijn te vinden en Phillipe en Avij nog steeds geen Nederlands kunnen!
nodisch18 wrote:Het viel me zojuist op dat we een nieuwe moderator in ons midden hebben!
En wel onze grootste neerlandse trots HNL!!!!
Inmiddels al weer bijna twee jaar actief lid van de site en het forum en volgens mij een hele juiste keuze om als moderator aan te stellen!! Zeker nu olivier en craco niet of nog maar zelden op het forum zijn te vinden en Phillipe en Avij nog steeds geen Nederlands kunnen!
HNL, veel succes met je nieuwe "job"!!!
Yep, ik heb daarnet HNL als moderator toegevoegd, en ik ben er blij mee dat hij deze rol wil opnemen. Ik wil hem er dan ook veel succes en plezier toewensen op dit forum met de vele prettige en vriendelijke leden.
Het feit dat er een goede sfeer hangt op dit forum en dat iedereen enorm zijn / haar best doet om van EBT iets moois te maken is al reden genoeg om met plezier de rol van moderator op me te nemen.
Ik heb op het nederlandse deel van het forum inmiddels een aantal dubbele post verwijderd. Hierdoor is het mogelijk dat het aantal van je posts wat omlaag is gegaan. Het forum is dan echter weer wat beter leesbaar.
HNL wrote:
Ik heb op het nederlandse deel van het forum inmiddels een aantal dubbele post verwijderd. Hierdoor is het mogelijk dat het aantal van je posts wat omlaag is gegaan. Het forum is dan echter weer wat beter leesbaar.
Hopelijk blijft dat ook het enige wat je hoeft te doen hiero!
HNL wrote:
alleen maar goede zaak..
misschien, indien tijd er is, ook eens kijken naar beetje zinloze topics (of dichtgeslibde oude info etc)