Jo kirjatut setelit
Jo kirjatut setelit
Sain tänään vaihtorahana vitosen, jonka olin kolme viikkoa sitten kirjannut järjestelmään. Arvaa ottiko pattiin. Onkos teille muille käyny tällain. Itselleni oli jo toinen kerta.
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Ennen joulua kävin eräässä liikkeessä ostoksilla. Joulun jälkeen kävin taas ostoksilla ja sain kuoraan sen saman repaleisen vitosen, jonka olin aikaisemmin sinne kantanut. Teki mieli mennä huutamaan, että OLENKO MINÄ TEIDÄN AINOA ASIAKAS, HÄH?!?!
(kyseessähän oli erittäin vilkas ostopaikka, eli sattui aika kökkö mäihä)
Tämä sama vitonen oli jo yhden kerran aikaisemmin palautunut käsiini, kun menin peräkkäin kassalla perheenjäseneni kanssa enkä osannut vielä koordinoida oikein näitä tilanteita.
Nyt olen onneksi päässyt siitä noidutusta vitosesta onnistuneesti eroon. Toivon mukaan.
Tämä sama vitonen oli jo yhden kerran aikaisemmin palautunut käsiini, kun menin peräkkäin kassalla perheenjäseneni kanssa enkä osannut vielä koordinoida oikein näitä tilanteita.
Nyt olen onneksi päässyt siitä noidutusta vitosesta onnistuneesti eroon. Toivon mukaan.
Itse hankkiuduin myös tuosta vitosesta nopeasti eroon. Olisi kyllä ehkä pitänyt ajaa kuitenkin parikymmentä kilometriä tangentin suuntaan ja vasta sitten käyttää se. Lähikioski ei ehkä kuitenkaan ollut paras ratkaisurubia wrote:Nyt olen onneksi päässyt siitä noidutusta vitosesta onnistuneesti eroon. Toivon mukaan.
- DJ Frank
- Euro-Regular

- Posts: 210
- Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Mulle on käynyt samoin useasti, joten olen siihen jo tottunut
Vaihadan usein vitosia eri pikku paikoissa isompiin. Joskus tehdessäni oikein ostoksia, tulee omia takaisin.
Nykyään vaihtelen seteleintäni niin, että en vaihda ainakaan peräkkäisinä päivinä samassa paikassa.
Jos 2 viikon päästä saa omansa takaisin samasta paikasta, pitää mennä sanomaan "teidän alimmat setelin ovat homeessa"
Vaihadan usein vitosia eri pikku paikoissa isompiin. Joskus tehdessäni oikein ostoksia, tulee omia takaisin.
Nykyään vaihtelen seteleintäni niin, että en vaihda ainakaan peräkkäisinä päivinä samassa paikassa.
Jos 2 viikon päästä saa omansa takaisin samasta paikasta, pitää mennä sanomaan "teidän alimmat setelin ovat homeessa"
