Jo kirjatut setelit

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Jo kirjatut setelit

Post by aplfi »

Sain tänään vaihtorahana vitosen, jonka olin kolme viikkoa sitten kirjannut järjestelmään. Arvaa ottiko pattiin. Onkos teille muille käyny tällain. Itselleni oli jo toinen kerta.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Kerran hain ison tukun kymppejä keskustan sammosta ja niistä kaksi oli minun pari viikkoa siiten yhteen toiseen sammon konttoriin viemiä..
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

Ennen joulua kävin eräässä liikkeessä ostoksilla. Joulun jälkeen kävin taas ostoksilla ja sain kuoraan sen saman repaleisen vitosen, jonka olin aikaisemmin sinne kantanut. Teki mieli mennä huutamaan, että OLENKO MINÄ TEIDÄN AINOA ASIAKAS, HÄH?!?! :wink: (kyseessähän oli erittäin vilkas ostopaikka, eli sattui aika kökkö mäihä)

Tämä sama vitonen oli jo yhden kerran aikaisemmin palautunut käsiini, kun menin peräkkäin kassalla perheenjäseneni kanssa enkä osannut vielä koordinoida oikein näitä tilanteita. :D

Nyt olen onneksi päässyt siitä noidutusta vitosesta onnistuneesti eroon. Toivon mukaan.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

rubia wrote:Nyt olen onneksi päässyt siitä noidutusta vitosesta onnistuneesti eroon. Toivon mukaan.
Itse hankkiuduin myös tuosta vitosesta nopeasti eroon. Olisi kyllä ehkä pitänyt ajaa kuitenkin parikymmentä kilometriä tangentin suuntaan ja vasta sitten käyttää se. Lähikioski ei ehkä kuitenkaan ollut paras ratkaisu :?
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

Mulle on käynyt samoin useasti, joten olen siihen jo tottunut :lol:

Vaihadan usein vitosia eri pikku paikoissa isompiin. Joskus tehdessäni oikein ostoksia, tulee omia takaisin.

Nykyään vaihtelen seteleintäni niin, että en vaihda ainakaan peräkkäisinä päivinä samassa paikassa.

Jos 2 viikon päästä saa omansa takaisin samasta paikasta, pitää mennä sanomaan "teidän alimmat setelin ovat homeessa" :lol:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”