Page 1 of 1
miten näen montako uutta käyttäjää olen tänne tuonut?
Posted: Thu Feb 05, 2004 9:22 am
by to4405
niin miten?
Posted: Thu Feb 05, 2004 9:29 am
by Fundamental
Menet kohtaa tilastot ja sieltä tuodut käyttäjät.
Posted: Thu Feb 05, 2004 9:34 am
by to4405
tack
Mitenkäsvoin tuoda käyttäjiä??
Posted: Wed Feb 11, 2004 6:18 pm
by SF3YLO
Niin jos sanon kaverilleni tämän puljun osoitteen, niin mistä kone tietää että minä toin hänet tänne??

Posted: Wed Feb 11, 2004 6:54 pm
by Fundamental
Katsohan "kuinka auttaa" osiosta niin näet miten
