Miten osumista kerrotaan?
-
Guest
Miten osumista kerrotaan?
Jos syötän vaikka viisi seteliä kerrallaan, niin ilmoittaako sivusto jos jonkun kohdalla tulee osuma? Entä jos joku joskus myöhemmin syöttää saman setelin, saanko silloin tiedon asiasta?
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Hassua. Jotenkin muistaisin, ettei minulle tullut mitään emailia ensimmäisellä ja ainoalla setelilläni, mutta se olikin 9. setelini. Silloin kaikki oli muutenkin uutta ja ihmeellistä.Fundamental wrote:Ilmoittaa heiti ja kaikista osumista tulee myös sähköpostiisi ilmoitus..
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Dakkus
- Euro-Master

- Posts: 4734
- Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
- Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
- Contact:
Saattaa olla, että sähköpostipalveluntarjoajasi luulee EBT:n mailia spämmiksi tai jotain. Ehkä.Klazu wrote:Hassua. Jotenkin muistaisin, ettei minulle tullut mitään emailia ensimmäisellä ja ainoalla setelilläni, mutta se olikin 9. setelini. Silloin kaikki oli muutenkin uutta ja ihmeellistä. :mrgreen:Fundamental wrote:Ilmoittaa heiti ja kaikista osumista tulee myös sähköpostiisi ilmoitus..
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Pitää nyt katsoa jos (KUN prkl!) tulee uusi osuma. Jos ei silloinkaan kuulu niin pitää ottaa asiasta selvää. Peruslaiskana nyt ei jaksa. Sen verran tarkkaan tulee kuitenkin sivuja seurattua. Ei omaa osumaa voi missata.Dakkus wrote:Saattaa olla, että sähköpostipalveluntarjoajasi luulee EBT:n mailia spämmiksi tai jotain. Ehkä.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Selvennyksenä(?): jos sinulla on jonkin muun aiemmin kirjaama seteli kourassasi ja kirjaat sen EBT:hen, tästä tulee ilmoitus näytölle. Ilmoituksessa on linkki seteliraporttisivulle josta näet missä seteli on viimeksi majaillut.
Osumasta lähetetään myös sähköpostiviesti setelin aiemmin kirjanneille, ei kuitenkaan sinulle itsellesi. Tässä viestissä kerrotaan että käyttäjä xyz on löytänyt setelisi L123123123 ja neuvotaan katsomaan tarkemmat tiedot WWW-sivuilta.
Osumasta lähetetään myös sähköpostiviesti setelin aiemmin kirjanneille, ei kuitenkaan sinulle itsellesi. Tässä viestissä kerrotaan että käyttäjä xyz on löytänyt setelisi L123123123 ja neuvotaan katsomaan tarkemmat tiedot WWW-sivuilta.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
No sitähän minäkin. Miten lienevät muut vieläkin toista mieltä...vai olenko jotenkin sekaisin asiassaavij wrote:Osumasta lähetetään myös sähköpostiviesti setelin aiemmin kirjanneille, ei kuitenkaan sinulle itsellesi. Tässä viestissä kerrotaan että käyttäjä xyz on löytänyt setelisi L123123123 ja neuvotaan katsomaan tarkemmat tiedot WWW-sivuilta.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).