Zijn er hier mensen die bij de bank werken?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Zijn er hier mensen die bij de bank werken?

Post by Ralf »

Ik vraag me eigen af hoe sommige mensen aan zoveel biljetten komen.
Zijn er misschien mensen die bij de bank werken en daardoor veel biljetten in handen hebben?
Guest

Post by Guest »

een van de nieuwe duitse users werkt bij de Hypovereinsbank. Hij heeft echter belooft, zijn collegas over EBT te vertellen. Geen idee of dat wat opgelevert heeft.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Kent u die duitse man dan? Hoeveel biljetten heeft die op dit moment?
Blanchke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Re: Zijn er hier mensen die bij de bank werken?

Post by Blanchke »

Ralf wrote:Ik vraag me eigen af hoe sommige mensen aan zoveel biljetten komen.
Zijn er misschien mensen die bij de bank werken en daardoor veel biljetten in handen hebben?
De boekhouding doen van 2 vzw's, soms fuifverantwoordelijke zijn, vaak iets organiseren (activiteit of verjaardagscadeau bv.) helpt ook al veel :lol:
Ik registreer ook de briefjes van mijn moeder in Leuven en ik doe alle boodschappen met cash geld.
Zo ben ik op een half jaar aan bijna 2000 briefjes geraakt!
Ik zit nu wel op mijn maximum, zie niet direct andere mogelijkheden, zonder gekke dingen te doen!
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Als ik dingen ontvang voor tbedrijf noteer ik ook alles schoon en vermeld ik ook de plaats van ontvangst.
In april moet ik de boel volledig runnen gedurende een wek en denk dan wel veel briefjes te kunnen ingeven van wisselgeld enzo.... Eerst ingeven en dan pas terug da briefje de kassa inzetten...

Eens zien hoeveel biljetten ik dan ga "versieren"
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik denk dat ik misschien beter als bijbaantje achter de kassa gaan zitten en dan alle biljetten na afloop opschrijven en dan thuis invoeren.
(mijn broer werkt in een broodjes zaak en die moet 's ochtends altijd je kassa klaarmaken ik kans eens vragen of die wat codes op wil schrijven)
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

Bij een bank werken is trouwens geen garantie op veel briefjes. Bij de bankgroep waarvoor ik werk zijn er een heleboel mensen waarbij de enige briefjes waarmee ze in contact komen degene zijn die ze zelf van thuis medegebracht hebben. :(
Last track:.31-07-2007.:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik dacht sommige mensen hebben SUPER veel biljetten ingevoerd dus die zullen wel bij de bank werken ofzo (of super rijk :wink: )
Billy Benelly
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Billy Benelly »

of sommige personen voeren ook biljeten van familie leden in, dat kan ook. :lol:
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Ralf wrote:Ik dacht sommige mensen hebben SUPER veel biljetten ingevoerd dus die zullen wel bij de bank werken ofzo (of super rijk :wink: )
bwa, iemand die in een zaak aan de kassa zit en niet constant veel volk over de vloer krijgt, maar grote bedragen moet ontvangen in contanten, die kan ook veel codes opschrijven he.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ja dat klopt wel maar als je een winkel hebt dan ga je denk ik niet zo snel alle biljetten op zitten schrijven want dan komen er elke keer weer mensen binnen (Ik weet niet wat je baas er van zou vinden. Als je eigen baas bent is het geen probleem) Maarja het zo wel kunnen.
EryciusPuteanus
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by EryciusPuteanus »

Ik heb vanop m'n bureau zicht op de Fortisbankkantoren van de Wolvengracht in Brussel... telt dat ook? 8)
hoppa
Euro-Master
Euro-Master

Post by hoppa »

Ralf wrote:Ja dat klopt wel maar als je een winkel hebt dan ga je denk ik niet zo snel alle biljetten op zitten schrijven want dan komen er elke keer weer mensen binnen
als je doet zoals ik kan het wel: je legt alle briefjes die je ontvangt apart en wanneer er niemand is begin ik als een gek 8O nummers te noteren. je moet er dan wel voldoende wisselgeld hebben om te beginnen. gelukkig is dat bij ons geen probleem. 8) Ik moet dan ook nog dikwijls al het geld van de verschillende kassa's centraliseren om aan de bank te storten. :lol: Zodoende slaag ik er toch in om aan minstens 250 nummers te komen in een werkdag. :D Op een goede dag haal ik 500 biljetten "binnen". 8)
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Daar kan ik zelfs niet tegen op. Je mag mijn nummer 1 plaats binnenkort overnemen :wink: ... (of nummer 2 :? ).
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Ja, stoot iedereen van z'n plek af die mij in het verleden heeft ingehaald :twisted: :twisted: ! Als ik al dat georakel in het engelse forum moet geloven moet ik er nog behoorlijk aan trekken om aan het einde van dit jaar in de top 10 te staan :? .
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”