Page 1 of 1
Plaats van invoer verandert?
Posted: Fri Feb 20, 2004 11:48 pm
by valkske
huidig bestand ingevoerd bestand
antwerpen 1054 antwerpen 5
deurne 169 deurne 87
deurne k 456 deurne k 773
deurne b 86 haven a 495
deurne t 0 haven z 703
deurne d 11 haven p 58
deurne sw 1 deurne b 86
haven a 291 rochales 25
haven z 277 barneveld 4
haven p 58 deurne t 9
haven n 27 haven n 103
haven t 11 haven t 92
haven g 16 wijnegem e 153
wijnegem e 153 deurne d 29
rochales 25 deurne sw 1
barneveld 4 2623
totaal 2639
door omstandigheden heb ik mijn statistieken volledig opnieuw moeten maken en ik kom tot de verbijsterende vaststelling dat ze mijn plaats van invoer verandert hebben
heu, normaal zijn dat netjes 2 kolommen

Posted: Fri Feb 20, 2004 11:54 pm
by Blanchke
Nog nooit opgemerkt, das raar!
Posted: Sat Feb 21, 2004 10:50 am
by valkske
niet alleen raar, ook stik vervelend, nu weet ik natuurlijk niet meer waar ik ze heb mogen opschrijven

Posted: Sat Feb 21, 2004 11:04 am
by HNL
Hoe moet ik mij dit voorstellen?
- Je voert eerst alles in Excel in en vervolgens via wat kopieer en plakwerk naar EBT. Tenslotte maak je eigen berekeningen op basis van datzelfde excel bestand
of
- Je voert eerst alles in Excel in en vervolgens via wat kopieer en plakwerk naar EBT. Tenslotte maak je eigen berekeningen op basis van het gedownloade csv-bestand.
Posted: Sat Feb 21, 2004 11:44 am
by valkske
neen ik voer alles op de site in. omdat ik vaste steks heb waar ik mijn briefjes mag ruilen of opschrijven, zet ik bv haven a, deurne k. maar daar zijn er een hoop ineens verandert naar antwerpen
hetgeen wat erg vervelend is omdat ik dus niet meer weet waar ik ze genoteerd heb, en wie me de meest biljetten heeeft bezorgd.
ik weet ook niet echt goed wanneer dit begonnen is, want ik download zo om de 14 dagen mijn csv bestand, maar ik kopieer enkel de briefjes die ik het laatst heb ingevoerd naar mijn excel. tis omdat dat bestand om een of andere duistere reden niet meer werkt, dat ik op nieuw ben begonnen, dus nu sinds lange tijd het ganse csv bestand gebruikt heb.
(sorry, dat kon ik wel nakijken. tot 30/10/2003 is alles verandert)
Posted: Sat Feb 21, 2004 12:11 pm
by Mr Euro
Valkske,
Ik stel voor dat je een mailtje stuurt naar
contact@eurobilltracker.com en daar zullen ze je probleem behandelen.
Mr Euro
Posted: Sat Feb 21, 2004 12:19 pm
by valkske
dat is wat ingewikkeld om dat in 't engels uit te leggen

Posted: Sat Feb 21, 2004 1:00 pm
by HNL
Ook in het Nederlands kun je daar tegenwoordig prima terecht

!
Posted: Sun Feb 22, 2004 3:11 pm
by valkske
ik heb een mail verstuurd, nu maar wachten op antwoord. het is echt wel vervelend hoor

Posted: Sun Feb 22, 2004 9:23 pm
by Blanchke
valkske wrote:ik heb een mail verstuurd, nu maar wachten op antwoord. het is echt wel vervelend hoor

Hopelijk krijg je snel een antwoord!
