Page 1 of 1

Mistä noi kaikki suomalaiset

Posted: Wed Mar 24, 2004 9:50 am
by bura
taas tulee? Onko jossain lehdessä ollut juttua vai mitä? Parin viime päivän aikana varmaan 90% uusista käyttäjistä on ollu suomalaisia...

-bura

Re: Mistä noi kaikki suomalaiset

Posted: Wed Mar 24, 2004 11:24 am
by Klazu
bura wrote:taas tulee? Onko jossain lehdessä ollut juttua vai mitä? Parin viime päivän aikana varmaan 90% uusista käyttäjistä on ollu suomalaisia...
Kaipa se on vain ihan normaalia EBT:lle. Käyttäjiä tulee Suomesta ja seteleitä Euroopasta. Ja ei minusta ole ihmeemmin jäseniä tullut viime päivinä? :?