Mistä noi kaikki suomalaiset
Posted: Wed Mar 24, 2004 9:50 am
taas tulee? Onko jossain lehdessä ollut juttua vai mitä? Parin viime päivän aikana varmaan 90% uusista käyttäjistä on ollu suomalaisia...
-bura
-bura
Click here if you want to track your Euro banknotes
https://forum.eurobilltracker.com/
Kaipa se on vain ihan normaalia EBT:lle. Käyttäjiä tulee Suomesta ja seteleitä Euroopasta. Ja ei minusta ole ihmeemmin jäseniä tullut viime päivinä?bura wrote:taas tulee? Onko jossain lehdessä ollut juttua vai mitä? Parin viime päivän aikana varmaan 90% uusista käyttäjistä on ollu suomalaisia...